Stella, rozumiem że ws. tego IR do Warszawy narazie cisza?
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Do Warszawy? Czyż Ty zbyt wiele od naszych polskich kolei nie wymagasz?
Do Krakowa, do Warszawy... jeszcze nam się od dobrobytu w ...głowach poprzewraca
Pomysł moim zdaniem genialny. Skorzystają nie tylko mieszkańcy Bolesławca, ale i cały region - do tego skomunikowanie z Węglińcem i potok podróżnych murowany. Jakby taki hicior się utrzymał to miałbym w końcu czym spokojnie bez przesiadek dojechać do mojej rodziny na Śląsku (o ile ten IR zatrzyma się w Chojnowie , bo jak w Lcy zapowiadają Drezno-Wrocław jako IR to kto wie jakie cyrki będą) .
A jakby jeszcze pojechał ten do Warszawy..
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 31-07-2010, 11:17
To nie jest czasami tak, że wydłuża się Ślązaka do Bolesławca, a uwala się odcinek Kraków - Rzeszów ?
A co do Drezna, zapowiadają go w Legnicy jako IR, bo to jest IR, nie RE - przynajmniej według nowych tabel do "cegły", HAFASa i internetowej sprzedaży biletów.
morpheo dokładnie tydzień temu się te pociągi przekwalifikowały z interREGIO na REGIOexpres, tabelki w SRJP już są poprawione na stronie pr, i przed oznaczeniem szynobusu jest dopisany symbol RE
Jak dla mojej lini tj. Międzylesie - Wrocław rozkład jest całkiem dobry. Dodatkowo bedzie oczekiwane połączenie Kłodzko - Usti n.Orlici (w regionie miedzyleskim mase ludzi pracuje w zakladach w Czechach, dzis tluka sie busami a stacja w Usti jest w strefie przemyslowej) Troch denerwuja takie ogryzki jak Wrocław - Ziębice na dwóch parach czy wciąż nie uporządkowane po elektryfikacje Międzylesie>Czechy połączenie Bystrzyca Kłodzka Przedmiescie - Wroclaw. Cieszy mnie połączenie Kłodzko - Łódź i Ostrów Wlkp. Od dawna czekałem na ruch w sprawie dalekobieżnych osobowych i w koncu cos jest. Szkoda tylko że znów olano odcinek Kamieniec Ząbkowicki - Nysa. Przez Wrocław żaden palant nie pojedzie.
Dodatkowo UMWD uwzględnił moją prośbę o wieczorne połączenie z Międzylesia do Wrocławia (odjazd z Kłodzka około 21:11). Jestem zadowolony.
Słyszałem o planowanym interREGIO Warszawa - Bolesławiec. Czy ktoś coś wie na ten temat?
Są takie plany. Ma to być wydłużona "Prosna", która na odcinku Warszawa - Bolesławiec pojedzie jako interREGIO, a na odcinku Bolesławiec - Węgliniec jako REGIO.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Są takie plany. Ma to być wydłużona "Prosna", która na odcinku Warszawa - Bolesławiec pojedzie jako interREGIO, a na odcinku Bolesławiec - Węgliniec jako REGIO.
Z Węglińca wyjazd o godz. 05.45 jako "Regio" - Bolesławiec - 06.04 i z Bolesławca jako "InterRegio" - wyjazd o godz. 06.11.
Skład proponowany na EZT.
Projekt nowego RJ dla linii Wrocław - Zgorzelec. W tabelach są tylko pociągi PR do/z Wrocławia, tzn. bez pociągów KD startujących z Legnicy w kierunku Węglińca i z powrotem oraz bez pociągów relacji Węgliniec - Zgorzelec - Węgliniec.
RJ1.jpg
Plik ściągnięto 300 raz(y) 216.03 KB
RJ2.jpg
Plik ściągnięto 278 raz(y) 141.57 KB
RJ3.jpg
Plik ściągnięto 244 raz(y) 196.43 KB
RJ4.jpg
Plik ściągnięto 197 raz(y) 127.89 KB
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum