To chyba najgorszy rozkład, Zielona Góra znowu traci pociągi do Wrocławia!
Bez przesady!
Z Wrocławia do Zielonej Góry będą pociągi regio o : 05.36, 07.36, 09.36, 12.36, 14.36, 16.36 . Wszystkie codziennie, z powrotem pociągi z Zielonej Góry, Świnoujścia i Rzepina. Będzie też kursujący z Zielonej Góry w niedzielę ( przyjazd do Wrocławia o 19.54 )
- w SPR w Jeleniej Górze głośno mówi się o połączeniu Kolei Dolnośląskich i Przewozów Regionalnych, ale UMWD ma nie mały orzech do zgryzienia: z jednej strony pasuje mu zostawić Koleje Dolnośląskie, gdyż ich likwidacja to cios prosto w serce dla UM-u który wykreował wśród laików obrazek wspaniałej marszałkowskiej kolei. Z drugiej strony zszargana opinia KD wśród MK-oli i nagłaśniane machloje zarządu, które tu i ówdzie wypływają nie korzystnie kreują wizerunek tej firmy . Firmy - która w rok czasu zniechęciła do siebie rzesze pasażerów i samych MK-oli wcześniej stojących za nią murem. Na te nagłaśniane tu i ówdzie "kwiatki" dotyczące przewozów / wykolejenia taboru / siedziby KD / i innych nie pozostają głuche PR które obawiają się przejęcia "Góry Lodowej" widząc zaledwie jej wierzchołek.
Jeśli wiec dojdzie do połączenia spółek wiemy, że połączenia będzie w rękach albo jednego albo drugiego przewoźnika. Jeżeli zaś nie to połączenia będą realizowanie podobnie jak w tym roku z niewielką różnicą:
--> Jelenia G. - Lwówek Śl. - PR
--> Węgliniec - Zgorzelec M. - Lubań Śl. - Jelenia G. - KD /oczywiście do 31 maja ogryzki JG- Lubań i Lubań Węgliniec obsłuży PR/
--> Węgliniec - Żary - Legnica - KD ! i chyba to jest powód tylko jednej weekendowe pary Jelenia - Zielona.
Przeciek zasłyszany tu i ówdzie poskładany w logiczną całość od "ptaszków" z PR w JG i pracowników KD.
Co do lwóweckiej to tu nieoficjalnie mówi się o oficjalnych zmianach już we wrześniu. Najprawdopodobniej po wakacjach Lwówek Śl. - Zebrzydowa pójdzie do piachu a obsługę połączenia Jelenia Góra - Lwówek Śl. przejmie PR, wiąże się to z edycją RJ miejmy nadzieję że będzie lepszy niż ten aktualny chodź nie ukrywam że szkoda mi odcinka do Zebrzydowej
w SPR w Jeleniej Górze głośno mówi się o połączeniu Kolei Dolnośląskich i Przewozów Regionalnych
Władze UMWD rzeczywiście rozważają taką możliwość, ale nic nie jest przesądzone. Mam nadzieję, że załoga PR Wrocław nie da się wpuścić w kanał i podejmie stosowne działania.
Kolejom Dolnośląskim już dziękujemy! Mamy dość tej atrapy kolei, w której aż kipi od kumoterstwa i przekrętów. KD kwalifikują się tylko do likwidacji! Udupienia linii lwóweckiej betonom z KD nie podarujemy!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Co do lwóweckiej to tu nieoficjalnie mówi się o oficjalnych zmianach już we wrześniu. Najprawdopodobniej po wakacjach Lwówek Śl. - Zebrzydowa pójdzie do piachu a obsługę połączenia Jelenia Góra - Lwówek Śl. przejmie PR, wiąże się to z edycją RJ miejmy nadzieję że będzie lepszy niż ten aktualny chodź nie ukrywam że szkoda mi odcinka do Zebrzydowej
Czyli Genowefa Ładniak po raz drugi zarżnie odcinek Lwówek- Zebrzydowa?
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Czyli Genowefa Ładniak po raz drugi zarżnie odcinek Lwówek- Zebrzydowa?
Tak. Jak to mówią, historia lubi się powtarzać. KD paradoksalnie staną się symbolem upadku kolei regionalnej w regionie jeleniogórskim.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Widzę kilka rozbieżności na liniach granicznych z Wielkopolską. UM z Poznania ma inne plany niż UMWD, albo po prostu projekty nie były jeszcze konsultowane. To tak na szybko po lekturze obu projektów, które pewnie będą niewiele warte...
Na trasie Leszno - Głogów projekt Wlkp. zakłada 1,5 pary Ostrów Wlkp. - Głogów, czego nie ma w projekcie dolnośląskim. Jeszcze większy galimatias jest z Krotoszynem, którego oceny się nie podejmę. Dodatkowo zostałem poinformowany, że ze względu na modernizację linii 271 projekt wielkopolski może ulec "znacznym zmianom".
1. Wszystkie kursy z/do Kłodzko Miasto.
2. Godziny zbliżone do obecnego rozkładu.
3. Kosmiczne godziny przejazdów - 50 minut Kłodzko (i to z miasta!)-Wałbrzych oraz 1h07 minut (z Wałbrzycha do Kłodzko Miasto).
Raczej nie chce mi się wierzyć w taki czas przejazdu - no chyba, że jest uwzględniony remont odcinka Kłodzko G.-Ścinawka Średnia, ale to raczej w tym roku tego nie zrobią. Wątpię także w ostatecznym rozkładzie w zaczynanie pierwszego kursu na mieście, choć byłoby to udogodnienie.
Kłodzko M. - Wałbrzych G.
05:05 - 05:55
10:29 - 11:19
14:29 - 15:19
18:29 - 19:19
Wałbrzych G. - Kłodzko M.
06:26 - 07:33
11:52 - 12:59
15:52 - 16:59
19:52 - 20:59
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Mam informację z centrali PR. Od grudnia będzie interREGIO relacji Bolesławiec - Kraków.
Odjazd z Bolesławca o godz. 7:27, przyjazd do Krakowa Gł. na 13:40, w kierunku przeciwnym odjazd z Krakowa Gł. o 15:35, przyjazd do Bolesławca o godz. 21:58.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum