Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 25, 26, 27  Następny
RJ 2010/2011 na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 20-07-2010, 18:47    Odpowiedz z cytatem

To samo na Odrzance, obecnie czas przejazdu na odcinku Zielona Góra - Wrocław wynosi 3:30, a w nowym RJ 3:00, ciekaw jestem gdzie powietrze naprawiło tory?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

palby Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Kwi 2008
Skąd: Lwówek Śląski

PostWysłany: 20-07-2010, 20:40    Odpowiedz z cytatem

Zobaczyliście że ostatni kurs JG - Lwówek , szynobus nocuje w Lwówku rok temu też tak miało być .... nie wierze w ten rozkład...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 20-07-2010, 21:22    Odpowiedz z cytatem

nie palby to jest nie poprawiona jakaś wcześniejsza wersja gdyby rozpisać to tak ja mówisz to mijanka wychodzi w Pilchowicach Nielestno także raczej odjazd tego ostatniego pociągu na JG będzie o 20:13
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

marosław Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-07-2010, 10:42    Odpowiedz z cytatem

Tak się niektórym nie podoba planowany rozkład na Trzebnicę, a ja uważam, iż dobrze się stało, że pociągi będą tam tak często. Moim zdaniem z Wrocławia do takich miast jak: Oleśnica, Jelcz- Laskowice, Strzelin, Ścinawa, Wałbrzych, Rawicz pociągi powinny jeździć co godzinę i wtedy będzie można powiedzieć, iż rozkład jest dobry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kornik1983 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Zabobrze

PostWysłany: 21-07-2010, 10:46    Odpowiedz z cytatem

Rozpisałem sobie lwówecką i popieram to co napisał Bonifas. W ogóle w tym pliku jest sporo błędów. Nawet na tej samej linii pociąg wyjeżdzający o 9:50, ma przyjazd do Lwówka na 14:02. Winno być 11:02. Po za tym na 18:41, jak jest w tym rozkładzie, nie ma fizycznie szynobusu, także zapewne ostatni szynobus z Lwówka będzie wyjeżdzał o 20:13 tak, aby zachować "takt".

Utwierdzam się w przekonaniu, że od Czerwca rusza Mikułowa i to, że ją będzie obsługiwać KD. Na dodatek zostaną pocięte relacje Lubań-Wrocław - Lubań i JG- Wrocław - JG przez Węgliniec. Będą dzielone w zależności od pociągu, bądź jako Wrocław - Legnica i dalej Legnica - JG via Węgliniec, Zgorzelec, Lubań plus możliwość przesiadki na ogryzek Węgliniec - Lubań. Druga wersja bardziej strawna to pociąg relacji Wrocław - Lubań i w Lubaniu możliwość przesiadki na szynobus relacji Węgliniec - JG przez Zgorzelec, Lubań.

1)
463 Wrocław Główny 19:32 Legnica 20:33 1EN57 od 1VI codziennie
155 Legnica 20:37 Zgorzelec 21:55 SA od 1VI codziennie
312 Węgliniec 21:44 Lubań Śląski 22:14 1EN57 od 1 VI (B) oprócz 24, 26, 31XII, 24 IV, 1, 2, 3V, 23, 24VI, 14, 15VIII,11XI
nice trip Shocked
2)
362 Wrocław Główny 10:32 Legnica 11:33 1EN57 od 1VI codziennie
141 Legnica 11:37 Jelenia Góra 15:12 SA od 1 VI codziennie via Zgorzelec
301 Węgliniec 12:44 Lubań Śląski 13:14 1EN57 od 1 VI codziennie
też niezła eskapada

W drugą stronę działa podobnie.

Co wiąże się z tymi zmianami:

1) Podróż z Wrocławia do Jeleniej Góry koleją, mimo że w tym momencie jest tylko dla Hard Corowców, po tych zmianach będzie wręcz Ultra Survivalem.

2) Pchanie pod drutem od 1VI szynobusów na odcinkach Legnica - Węgliniec i Lubań - JG

3) Od 1 VI zelektryfikowany odcinek JG - Lubań będzie obsługiwany tylko pojazdami spalinowymi (zresztą podobnie jak Szklarska Poręba)

4) Jeśli ktoś będzie chciał zminimalizować sobie przesiadki do Lubania, Jeleniej od strony Wrocławia będzie musiał jechać dłużej i kupić droższy bilet (więcej kilometrów)

To na razie tyle moich refleksji


Ostatnio zmieniony przez Kornik1983 dnia 21-07-2010, 11:19, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-07-2010, 11:06    Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem ten rozkład UMWD zrobił na odpier..., żeby wywiązać się z ustawowego obowiązku odpowiedzi na nasze wnioski o dostęp do informacji publicznej. Grudniowa rzeczywistość okaże się zupełnie inna od tego co teraz możemy zobaczyć w tych wypocinach UMWD, które z normalnym projektem rozkładu jazdy mają niewiele wspólnego. Zresztą urzędniczy beton UMWD zabezpieczył się w tej kwestii:

Ponadto pragnę poinformować, że na ostateczny kształt kolejowej oferty przewozowej wpływać będzie szereg czynników, takich jak: wielkość środków finansowych w dyspozycji UMWD, zasoby taborowe i personalne przewoźników, dostępność infrastruktury, jej stan oraz możliwości zapewnienia oferty odpowiedniej do popytu i oczekiwań podróżnych.

Z poważaniem

Krzysztof Bańkowski
p. o. Kierownika
Dział Organizacji i Promocji Transportu
Departament Infrastruktury

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 21-07-2010, 11:38    Odpowiedz z cytatem

Mała uwaga do linii lwóweckiej. Poranny pociąg (lp. 179) dowozi ludzi do Jeleniej do pracy/szkoły na ósmą. Powrotny jest o 15.50. Dla kogo? Nie można 25 minut później? Nie przybyłoby pasażerów?
Pociąg do Lwówka przyjazd 9.02, nie można 15 minut wcześniej, aby było przed 9 w Lwówku? Niektórzy może i pracują od 9, a jest powrotny z Lwówka po 17. Ot, takie miszmasze. Chyba że wymagają tego dalsze skomunikowania. Ja tego nie widzę. Chyba że chcą mieć bardzo ładny takt z końcówkami 50. Po co?
No wycięty Lwówek - Zebrzydowa. Brawo!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 21-07-2010, 12:21    Odpowiedz z cytatem

Do Trzebnicy powinno byc 20 par, przynajmniej na euro 2012 powinno byc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 21-07-2010, 12:34    Odpowiedz z cytatem

fajny pociąg
Oława - Legnica
...ciekawe czy się uchowa

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

cezix Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Lut 2007

PostWysłany: 21-07-2010, 12:55    Odpowiedz z cytatem

Poprawcie mnie jeżeli nie umiem czytać tego zestawienia...planu RJ 2010/2011

Muszę przeboleć, że dla Wrocławia Ścinawa i Głogów to za daleka prowincja, żeby sobie zaprzątać głowę tymi miastami w projekcie Kolei Metropolitalnej dla Wrocławia, ale wiele osób z tych miast (i okolic, w tym Lubina) pracuje i uczy się we Wrocławiu, korzystając z Nadodrzanki.

Wk... mnie więc coroczne czapkowanie u przełożonych z prośba o zmianę godzin pracy... teraz ze Ścinawy docieram o 6.55, a według tych propozycji będę o 6.24 albo 7.24!!!
Co zmiana rozkładu to kilkudziesięciominutowa zmiana czasu przyjazdu...Litości!!!
Nie mogę też zrozumieć jaki sens ma przerwa w kursowaniu pociągów z Głogowa i Ścinawy do Wrocławia między 11.30 a 15.30 (wyjazd z Głogowa), a przede wszystkim, jak ludzie kończący pracę we Wrocławiu około 15.00 mają dostać się do domów z Wrocławia Głównego!!! skoro pociąg:
- o 14.36 jedzie do Zielonej Góry
- o 15.02 Wołowa
- o 16.02 znowu do Wołowa
- o 16.36 dopiero do Zielonej Góry (przez Ścinawę i Głogów)!!
Teraz jest zachowany takt godzinny 14.39 (Zielona Góra), 15.39 (Głogów) i 16.39 (Zielona Góra)

... Komu to przeszkadzało?!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

szpak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sty 2006
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: 21-07-2010, 13:35    Odpowiedz z cytatem

cezix, olej kolej i kup sobie samochód. Dobrze Ci radzę. Będziesz niezależny od widzimisię betonu UMWD, PR i KD.

_________________
Marcin Szpakowski
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sZakOOu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2006
Skąd: i po co?

PostWysłany: 21-07-2010, 13:47    Odpowiedz z cytatem

Dostałem potwierdzenie z lubuskiego Urzędu Marszałkowskiego:

Głogów – Zielona Góra
Codziennie 7 par w tym 5 bezpośrednich połączeń z Wrocławiem

Żary – Węgliniec
Codziennie 4 pary pociągów oraz 1 para w dni szkolne i 1 para do Jeleniej Góry w soboty, niedziele i święta;

Leszno – Głogów
5 par pociągów oraz1 para Leszno – Wschowa

Więcej o wszystkich planowanych połączeniach w woj. lubuskim, napiszę w stosownym wątku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-07-2010, 15:31    Odpowiedz z cytatem

W tym projekcie UMWD nie ma dwóch par pociągów relacji Legnica - Żagań - Forst, finansowanych przez MI.

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

surgeon Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Sty 2007
Skąd: Lubin

PostWysłany: 21-07-2010, 19:32    Odpowiedz z cytatem

Gdzie Ci piewcy teorii, że wydłużenie pociągów z Lubina do Głogowa rozwiąże problem linii 289? Wink
Jakie to były plany, pół Legnicy miało do Głogowa i Leszna jeździć i zwiedzać. Laughing

Nadal jedyne rozwiązanie to remont! A nawet modernizacja, bo podejrzewam, że torowisko nie jest zabezpieczone przed szkodami górniczymi.

Lubin MUSI mieć SZYBKIE połączenie kolejowe z Wrocławiem!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

melocot Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Mar 2006
Skąd: Żary

PostWysłany: 21-07-2010, 20:11    Odpowiedz z cytatem

Lady Makbet napisał/a:
W tym projekcie UMWD nie ma dwóch par pociągów relacji Legnica - Żagań - Forst, finansowanych przez MI.

Teraz tylko pozostaje kwestia skomunikowań w Legnicy w kier. z/do Wrocławia. Mam nadzieję, że owe skomunikowanie będzie "oparte" na Wrocław - Dresden - Wrocław i tutaj znów ponowie pytanie, czy wiadomo coś o zmianach rozkładu jazdy dla tych pociągów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 27 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 25, 26, 27  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl