Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Brak pociągów dalekobieżnych w Gogolinie
Autor Wiadomość

psz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 05-04-2010, 19:43    Odpowiedz z cytatem

mk1992, nie wymądrzaj się tak. Zwłaszcza nie wyzywaj Krapkowic czy Gogolina od wioskowych miast. Mieszkańcy Gogolina i okolic stoją na całkiem niezłym poziomie materialnym w porównaniu choćby z podupadłym Bytomiem. I jest u nich jako taki prawdziwie Ślonski porządek.

Jeśli rano i wieczorem zatrzyma się w Gogolinie jakiś dalekobieżny pociąg, to nic się nie stanie. TLK i tak mają zaplanowane kilkuminutowe postoje w Kędzierzynie, wystarczy je skrócić.

Przypominam, że jazda z przesiadkami jest na naszej kolei ryzykowna, to nie Niemcy. Poza tym przesiadka z osobówki na TLK to dodatkowe koszta, zaś przesiadka na IR-a jest jedynie możliwa w Opolu lub w Gliwicach.

Argument o kosztach rozpędzenia składu jest śmieszny. Mało to mamy bezsensownych postojów na semaforach?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-04-2010, 20:00   

psz napisał/a:
nie wyzywaj Krapkowic czy Gogolina od wioskowych miast


Gogolin i Krapkowice to 100% gminy miejsko-wiejskie, więc w czym problem?

psz napisał/a:
Mieszkańcy Gogolina i okolic stoją na całkiem niezłym poziomie materialnym w porównaniu choćby z podupadłym Bytomiem.


Rozumiem, że w kolejnym poście podzielisz się z nami konkretnymi liczbami, podającymi nam średni dochód na jednego mieszkańca Gogolina i jednego mieszkańca Bytomia w roku 2009? Swoją drogą, co moje miasto ma do rzeczy?

psz napisał/a:
I jest u nich jako taki prawdziwie Ślonski porządek.


I tylko z tego względu mamy tam zatrzymać pociąg dalekobieżny? Mr. Green

psz napisał/a:
Jeśli rano i wieczorem zatrzyma się w Gogolinie jakiś dalekobieżny pociąg, to nic się nie stanie. TLK i tak mają zaplanowane kilkuminutowe postoje w Kędzierzynie, wystarczy je skrócić.


Po co, skoro z Gogolina co godzinę, a w szczycie nawet częściej kursują dogodne osobówki do Kędzierzyna Koźla, w którym bez problemu można się przesiąść na pociąg TLK czy IR?

psz napisał/a:
Przypominam, że jazda z przesiadkami jest na naszej kolei ryzykowna, to nie Niemcy.


Tragizujecie, że ho ho! W zeszłym roku bardzo często byłem zmuszony przesiadać się na różne pociągi w różnych częściach naszego kraju. No i żyję, zwykle moje przesiadki odbywały się bez większych problemów. Czy dla Was konieczność przesiadki to aż tak traumatyczne przeżycie? Jeśli tak, to czym prędzej trzeba coś z tym zrobić i bynajmniej nie mam tutaj na myśli postoju TLK-ek w Gogolinie.

psz napisał/a:
Poza tym przesiadka z osobówki na TLK to dodatkowe koszta


Tak? Nie wiedziałem... Very Happy Oświeć mnie proszę, bom chyba jest głupi.

psz napisał/a:
Argument o kosztach rozpędzenia składu jest śmieszny. Mało to mamy bezsensownych postojów na semaforach?


Argument ten jest prawdziwy - ekonomii w tym wypadku nie oszukasz, a dochód ze sprzedaży biletów dla pasażerów dosiadających się we wsi Gogolin nie będzie wystarczający, aby pokryć straty wynikające z zatrzymania tutaj pociągu dalekobieżnego.

To, że jest dużo bezsensownych postojów na semaforach nie oznacza, że mamy tworzyć kolejne bzdurne postoje w jakiś pipidówach. Przyjmijcie to do wiadomości.


Ostatnio zmieniony przez psz dnia 05-04-2010, 20:07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry

PiterTarnów Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Kwi 2009

PostWysłany: 05-04-2010, 20:05    Odpowiedz z cytatem

żadnego zatrzymywania pociągów na wsiach. Pośpieszny jak nazwa wskazuje powinien zatrzymywać się tylko w większych miastach i stacjach węzłowych.Bo w przeciwnym razie robi się z tego przyspieszona osobówka. Niektóre IR się w Brzesku Okocim nie zatrzymują a oni chcą TLK w Gogolinie..dajcie spokój

_________________
2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 05-04-2010, 20:23    Odpowiedz z cytatem

No to nie wiecie, że powinno powstać nowe województwo gogolińskie, co więcej - proponuję postulować ustanowienie w Gogolinie stolicy Polski! A co tam się szczypać z jakimiś interRegio! Od razu EIC! Cool

A teraz na poważnie - jeżeli małe miasteczka leżą akurat na trasie pośpiechów dalekobieżnych (IR, czy TLK, nieważne), to w porządku, pociągi powinny się w nich zatrzymywać. Co więcej, niektóre miasteczka, a nawet wsie stanowią ważne punkty przesiadkowe - przykład to Laskowice Pomorskie. Ale ustanawianie pociągów dalekobieżnych z jakichś kilkutysięcznych miasteczek to lekka głupotka, pociągi w takich miejscowościach powinny dowozić podróżnych do najbliższego ważniejszego dworca, skąd można przesiąść się w pociąg dalekobieżny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 05-04-2010, 20:29    Odpowiedz z cytatem

popieram przedmówcę w całej rozciągłośći. zresztą pociągi dalekobieżne od zarania dziejów nie zatrzymują się w gogolinie mimo iż przejeżdżają.
i tak samo jak poprzednicy, żeby nie było. nie jestem przeciwnikiem postojów akurat tam. ale potem następna pipidówa będzie chciała postój i się z pośpiesznego osobowy zrobi.po prostu usprawiedliwiam logicznie podjętą decyzję. bo argumentów przeciw jest więcej niż za
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dylan-Gogolin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Kwi 2010

PostWysłany: 05-04-2010, 22:07    Odpowiedz z cytatem

W Gogolinie naprawdę byłoby dużo chętnych do korzystania z pociągu bezpośredniego do Krakowa w godzinach porannych, od poniedziałku do piątku.

psz ma rację, gmina Gogolin to jedna z najbogatszych gmin w Polsce. Jest to także jedna z niewielu gmin w Polsce gdzie liczba mieszkańców rośnie, nie tak jak w Bytomiu gdzie liczba ludności spada. W gminie Gogolin jest także bardzo wysoki poziom życia, jest tu m.in. darmowy internet o którym Bytom może jedynie marzyć. Więc psz ma rację że Gogolin stoi na niezłym poziomie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-04-2010, 22:09   

Tak bez urazy ale jak przeczytałem ten watek to myslałem ze ktos sobie jaja robi z tym Gogolinem kiedys była taka piosenka cyt:"Poszła Karolina do Gogolina.....itd nie to nie przejdzie ten numer
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-04-2010, 22:10   

@Dylan-Gogolin, co nie zmienia faktu, że w dalszym ciągu nie podałeś ani jednego sensownego argumentu przemawiającego za tym, że w Gogolinie warto zatrzymać pociąg dalekobieżny.

Dylan-Gogolin napisał/a:
nie tak jak w Bytomiu


Dylan-Gogolin napisał/a:
o którym Bytom może jedynie marzyć


Coś się tak uparł na ten Bytom!? Złe wspomnienia z dzieciństwa? Krzywdę Ci tu zrobili? Sad
Powrót do góry

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-04-2010, 22:14   

To w 120 tys Grudziadzu wiatr hula po torach ,a Gogolin chce IR lubTLK
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-04-2010, 22:15   

@gryff, przecież tam mają darmowy internet... Mr. Green
Powrót do góry

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-04-2010, 22:23   

Ale w regułach są wyjątki ,w latach 90tych był taki jeden rok w którym pospiech z Olsztyna do Szczecina przez Toruń zatrzymywał sie na stacji Biskupiec Pomorski (gmina wiejska)17km od Iławy ,być może to zatrzymanie zrobiono dla pracowników kolei ale tak było pamiętam doskonale
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-04-2010, 22:24   

Czasem pociągi mają tzw. postoje techniczne, być może dlatego tam stawał.
Powrót do góry

Dylan-Gogolin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Kwi 2010

PostWysłany: 05-04-2010, 22:25    Odpowiedz z cytatem

Oto sensowny powód:
Ludzie korzystaliby z połączenia do Krakowa bez przesiadek. Większość ludzi jeżeli ma się przesiadać to woli jechać samochodem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-04-2010, 22:28   

był ujety w SRJP jesli ktos ma kompletna kolekcje RJ z tamtych lat to moze to sprawdzić tabela 405


Ostatnio zmieniony przez Dylan-Gogolin dnia 05-04-2010, 22:33, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-04-2010, 22:28   

Wymiękam...

Ok, w takim razie przeprowadź w swojej wsi ankietę, w której wyraźnie będzie napisane, ile osób będzie korzystało z pociągu do Krakowa. Jeśli zbierzesz przynajmniej 5000 podpisów, wyślij to do centrali PKP IC i czekaj na odpowiedź zwrotną.

Jeśli w Gogolinie do pociągu TLK będzie się dosiadać przynajmniej 20 osób, to jestem na tak!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl