Widzę że w Waszym środowisku też podkopujecie się na wzajem.
Czarna widocznie naruszasz czyjeś bagno.Ktoś boi się smrodu.
Na początku września wysłałem Ci coś na PW.
Odpowiedz do tematu
Temat:
Temat:
Dlaczego usunięto mi post, który wczoraj napisałem o Lokomotywie?
Cenzura czy zdziczałe obyczaje?
Cenzura czy zdziczałe obyczaje?
Temat:
_________________
⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
habdziua, to nie jest miejsce na radosną twórczość "poetycką" tylko na poważną dyskusję.
_________________
⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Temat:
To że Związkowcy Maszynistów pija za cudze to radosna twórczość a nie poważne sprawy jak opowiadanie kto z kim pije przez Czarną.
Wpisujesz się w układy zamiast zachować bezstronność a taka jest rola moderatora a nie „mordatora”
Wpisujesz się w układy zamiast zachować bezstronność a taka jest rola moderatora a nie „mordatora”
Temat:
Na dzisiejszym szkoleniu Pani naczelnik działu pracowniczego PR Wrocław poinformowała w imieniu dyrektora PR Wrocław, że nagle okazało się, że jest za dużo kasjerek w zakładzie w liczbie ponad 20 .
Swego czasu władza PR Wrocław w związku z ograniczeniem pracy w informacji na szybkiego po kilkakrotnie dawała kartę na badania kontrolne w Medycynie Pracy (notabene jakie to duże koszty - prym w tym wiedzie Pan naczelnik sekcji we Wrocławiu), celem sprawdzenia przydatności na kasjerkę/kasjera. I teraz nagle jest za dużo?????????????.
Czyli pomału zaczynamy zwalniać ludzi ze stanowisk robotniczych .
Panie Prezesie Spółki "Przewozy Regionalne" - czy może Pan wytłumaczyć o co w tym chodzi
1. Nagle za dużo kasjerek w PR Wrocław
2. Naczelnik w sekcji zostaje szefem rady nadzorczej MZK, gdzie wszystkich nas obowiązuje "lojalka".
Swego czasu władza PR Wrocław w związku z ograniczeniem pracy w informacji na szybkiego po kilkakrotnie dawała kartę na badania kontrolne w Medycynie Pracy (notabene jakie to duże koszty - prym w tym wiedzie Pan naczelnik sekcji we Wrocławiu), celem sprawdzenia przydatności na kasjerkę/kasjera. I teraz nagle jest za dużo?????????????.
Czyli pomału zaczynamy zwalniać ludzi ze stanowisk robotniczych .
Panie Prezesie Spółki "Przewozy Regionalne" - czy może Pan wytłumaczyć o co w tym chodzi
1. Nagle za dużo kasjerek w PR Wrocław
2. Naczelnik w sekcji zostaje szefem rady nadzorczej MZK, gdzie wszystkich nas obowiązuje "lojalka".
Temat:
Zarząd PKP PR podjął decyzję i rozesłał ja do zakładów tj. zwolnienie pracowników świadczących usługi PKP iC i zbędnych dla PR a mianowicie rewidenci i rzemieślnicy nie ma mowy o manewrowych. Wojna trwa. Wypowiedzenia od 01.11.
Temat:
ujd, jak można Twoją wypowiedź zrozumieć :
Czyli rewidenci i rzemieślnicy PR-ów , którzy świadczą usługi dla IC, mają być zwolnieni
Jeżeli tak, to na jakiej podstawie .
Nadal przecież obowiązuje "Porozumienie" zawarte w Warszawie, dnia 27 maja 2009r., pomiędzy ówczesnym Prezesem PKP PR - J. Krygierem, a NSZZ "Solidarność" i Federacją
To tak samo może zrobić Spółka IC - np. we Wrocławiu rewidenci dokonują próbY hamulców na EZT-ach i są pracownikami IC - czy także im grozi wypowiedzenie warunków pracy .
Gdy rewidenci i rzemieślnicy PR -ów, którzy wykonują usługi dla IC ( w grudniu, od nowego rozkładu jazdy) np. w Kłodzku, Węglińcu, Jeleniej Górze, itd. nie będą wykonywać usług dla IC, czy także dosięgnie ich widmo zwolniena .
ujd, dla pewności, jeżeli możesz napisać, dlaczego Pracodawcy PR-a, podjęli taką decyzję.
Czy związki zawodowe podpisały się pod tą decyzją?
Przypominam, że w Spółce "Przewozy Regionalne" nadal obowiązuje PUZP, ZUZP
Czyli rewidenci i rzemieślnicy PR-ów , którzy świadczą usługi dla IC, mają być zwolnieni
Jeżeli tak, to na jakiej podstawie .
Nadal przecież obowiązuje "Porozumienie" zawarte w Warszawie, dnia 27 maja 2009r., pomiędzy ówczesnym Prezesem PKP PR - J. Krygierem, a NSZZ "Solidarność" i Federacją
To tak samo może zrobić Spółka IC - np. we Wrocławiu rewidenci dokonują próbY hamulców na EZT-ach i są pracownikami IC - czy także im grozi wypowiedzenie warunków pracy .
Gdy rewidenci i rzemieślnicy PR -ów, którzy wykonują usługi dla IC ( w grudniu, od nowego rozkładu jazdy) np. w Kłodzku, Węglińcu, Jeleniej Górze, itd. nie będą wykonywać usług dla IC, czy także dosięgnie ich widmo zwolniena .
ujd, dla pewności, jeżeli możesz napisać, dlaczego Pracodawcy PR-a, podjęli taką decyzję.
Czy związki zawodowe podpisały się pod tą decyzją?
Przypominam, że w Spółce "Przewozy Regionalne" nadal obowiązuje PUZP, ZUZP
Temat:
_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Dolnoślązak, skoro dla pewnej grupy ludzi nie ma żadnej pracy to co może zrobić pracodawca? Zwolnić zgodnie z zapisami Kodeksu pracy. Trzymiesięczne wypowiedzenie, odprawa i żegnamy. Tak jest w każdej normalnej firmie. No chyba, że w PR Kodeks pracy nie obowiązuje? Wszelkie PUZP-y, ZUZP-y i porozumienia nie stoją ponad ustawą jaką jest Kodeks pracy!
W PR jest przerost zatrudnienia nie tylko w administracji, ale także na stanowiskach liniowych. Spółka albo zwolni zbędnych ludzi, albo utonie. Utoniecie wszyscy! Niech związki zawodowe wreszcie zrozumieją, że zwolnienia są niezbędne!
W PR jest przerost zatrudnienia nie tylko w administracji, ale także na stanowiskach liniowych. Spółka albo zwolni zbędnych ludzi, albo utonie. Utoniecie wszyscy! Niech związki zawodowe wreszcie zrozumieją, że zwolnienia są niezbędne!
_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Temat:
Areczek, ale dlaczego pod lupę poszedł właśnie ten zespół
A dlaczego innych zespołów się nie rusza . Jest wiele zespołów w PR-ach, gdzie zatrudnienie jest mnogie i tego Pan Prezes nie widzi .
Areczek, czyli można zrozumieć, że "Porozumienie" zawarte w Warszawie, dnia 27 maja 2009r., pomiędzy ówczesnym Prezesem PKP PR - J. Krygierem, a NSZZ "Solidarność" i Federacją jest już nieaktualne .
Jednak jak piszesz, Kodeks Pracy nas wszystkich obowiązuje, dlatego zapytam : gdzie pracodawca w tym przypadku zachował Art. 38 & 1, 2 KP
A dlaczego innych zespołów się nie rusza . Jest wiele zespołów w PR-ach, gdzie zatrudnienie jest mnogie i tego Pan Prezes nie widzi .
Areczek, czyli można zrozumieć, że "Porozumienie" zawarte w Warszawie, dnia 27 maja 2009r., pomiędzy ówczesnym Prezesem PKP PR - J. Krygierem, a NSZZ "Solidarność" i Federacją jest już nieaktualne .
Jednak jak piszesz, Kodeks Pracy nas wszystkich obowiązuje, dlatego zapytam : gdzie pracodawca w tym przypadku zachował Art. 38 & 1, 2 KP
Temat:
Ostatnio zmieniony przez Arek dnia 22-10-2009, 17:27, w całości zmieniany 1 raz
_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Dolnoślązak, każde porozumienie czy układ można wypowiedzieć. Mają do tego prawo obie strony, w tym przypadku pracodawca i związki zawodowe. Jeśli spółka tonie to obowiązkiem zarządu jest ratować firmę, najlepiej poprzez redukcję przerostu zatrudnienia.
Niedawno w PKP Cargo zwolniono kilka tysięcy osób. W PR też trzeba zwalniać, przede wszystkim w administracji! A ponieważ związkowi bossowie chronią dupy biurwom, z którymi żyją w nieoficjalnej symbiozie, ucierpią najsłabsi, na których beton związkowy się wypnie.
Niedawno w PKP Cargo zwolniono kilka tysięcy osób. W PR też trzeba zwalniać, przede wszystkim w administracji! A ponieważ związkowi bossowie chronią dupy biurwom, z którymi żyją w nieoficjalnej symbiozie, ucierpią najsłabsi, na których beton związkowy się wypnie.
Ostatnio zmieniony przez Arek dnia 22-10-2009, 17:27, w całości zmieniany 1 raz
_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Temat:
Areczek,, w administracji tak. Ale dlaczego ludzi związanych bezpośrednio z ruchem pociągów
[ Dodano: 22-10-2009, 17:34 ]
Czyli szefostwo spółki "PKP Przewozy Regionalne" w swoim działaniu naruszają Art. 18.3a, & 1,2, 3, 4, 5 pkt.1,2
KP .
[ Dodano: 22-10-2009, 17:34 ]
Czyli szefostwo spółki "PKP Przewozy Regionalne" w swoim działaniu naruszają Art. 18.3a, & 1,2, 3, 4, 5 pkt.1,2
KP .
Temat:
Dolnoślązak pytanie dlaczego podjęli taką decyzję to nie do mnie a wiadomość na podstawie pisma zarządu z dnia 21.10 podpisanego przez Łaska i Nowakowski.
Temat:
ujd, to w takim razie z jakimi organizacjami związkowymi ta decyzja była konsultowana ?.
Czy pod tą decyzją są podpisy związków zawodowych
Czy pod tą decyzją są podpisy związków zawodowych
Temat:
I co z tego. Przecież to nie jest konflikt interesów.
Cytat: |
Naczelnik w sekcji zostaje szefem rady nadzorczej MZK, gdzie wszystkich nas obowiązuje "lojalka". |
I co z tego. Przecież to nie jest konflikt interesów.
Temat:
Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 22-10-2009, 22:07, w całości zmieniany 1 raz
_________________
⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Odpowiedz do tematu
Dolnoślązak, odpowiedz mi na pytanie: spółką rządzi zarząd czy związki zawodowe? Jest to oczywiście pytanie retoryczne i efekty tych związkowych rządów widać nie tylko w PR. Rządźcie tak dalej, a prywatna i zagraniczna konkurencja rozjedzie was szybciej niż się spodziewacie. KD już was wygryzają z dolnośląskich torów, a DB Regio czai się za miedzą...
Szantażowanie marszałka i ujadanie na KD nie wyjdzie wam na dobre, bo jego rozliczą podatnicy podczas wyborów samorządowych i on zdaje sobie z tego sprawę! Tak więc albo zwolnienia i bolesna aczkolwiek niezbędna restrukturyzacja spółki, albo sami się unicestwicie i wszyscy wylądujecie na bruku. Wybór należy do związkowców...
Szantażowanie marszałka i ujadanie na KD nie wyjdzie wam na dobre, bo jego rozliczą podatnicy podczas wyborów samorządowych i on zdaje sobie z tego sprawę! Tak więc albo zwolnienia i bolesna aczkolwiek niezbędna restrukturyzacja spółki, albo sami się unicestwicie i wszyscy wylądujecie na bruku. Wybór należy do związkowców...
Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 22-10-2009, 22:07, w całości zmieniany 1 raz
_________________
⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!