Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Następny
Mniej kas biletowych na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 28-05-2009, 23:01    Odpowiedz z cytatem

Naczelnik

Masz 100% rację! Evil or Very Mad

W ostatnim okresie czasu (poprzedni tydzień), do wszystkim zakładów PR w Polsce przyszła dyrektywa z centrali spółki "Przewozy Regionalne", że należy zamykać kasy i biletowe oraz prawie do minimów pozostawić na poszczególnych zakładach informację!!!.
Na przykładzie PR Wrocław paniom ( i nie tylko) z kas biletowych i informacji, zwierzchnicy proponują przejście służbowe do drużyn konduktorskich!!!. W obecnym czasie wręczane są tym paniom druki na badania okresowe, celem określenia przydatności do pracy w zespołach drużyn konduktorskich. Wiem z wiarygodnych źródeł, że część tych pań nie zaliczyły tych badań, z różnych względów, np. lata pracy (50 - 53 lata), czy ze względu na stan zdrowia.
Jestem teraz bardzo zainteresowany, co Pracodawca PR Wrocław, w tych przypadkach zrobi z paniami (mężczyznami)? Będę się tej sytuacji dokładnie przyglądał.
Chodzą różne odpowiedzi od bezpośredniego przełożonego wobec tych pracowników, jednak na razie ugryzę się w język nie nie będę tego komentował.
Jestem ciekaw, czy Pan Marszałek naszego województwa, o tych likwidacjach w PR Wrocław wie.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 29-05-2009, 09:21    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak, a związki zawodowe w PR Wrocław jakoś współpracują z Marszałkiem, bądź co bądź współwłaścicielem spółki? Trudno mi uwierzyć, że dyrekcja zakładu wprowadza tak drastyczne cięcia bez wiedzy i zgody władz UMWD.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 29-05-2009, 12:32    Odpowiedz z cytatem

Noema

Pan MARSZAŁEK naszego województwa, do dnia dzisiejszego nie prowadzi rozmów ze związkami zawodowymi.
Niektóre związki zawodowe działające w PR Wrocław niejednokrotnie zwracały się na piśmie do Marszałka o spotkanie w celu omówienia przyszłej sytuacji PR Wrocław, jak również rozmowa w sprawie Paktu Gwarancji Pracowniczych.
Odpowiedź krótka - rozmowy będą, ale dopiero po dokonanym audycie i chyba w obecnej chwili, po powołaniu Pełnomocnika do utworzenia Oddziału na podbudowie PR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kalat Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Gru 2007

PostWysłany: 30-05-2009, 00:02    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak napisał/a:
Jestem teraz bardzo zainteresowany, co Pracodawca PR Wrocław, w tych przypadkach zrobi z paniami (mężczyznami)? Będę się tej sytuacji dokładnie przyglądał.

Skoro kasy się likwiduje, żeby nie trzeba było ich utrzymywać bo to kosztuje to chyba oczywiste, że pracowników z tych kas należy zwolnić! Ewentualnie zatrudnić na całkiem innych stanowiskach jeśli mają do tego kwalifikacje i jest taka potrzeba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ok22-17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Lis 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 30-05-2009, 01:20    Odpowiedz z cytatem

Stoimy przed dylematem. Czy kolej ma wozić ludzi czy stanowić zabezpieczenie socjalne pracowników. Odpowiedzcie sobie sami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 30-05-2009, 09:38    Odpowiedz z cytatem

Ok22-17, doskonale wiesz, że w opinii większości kolejarzy (związkowców) kolej ma stanowić dla nich zaplecze socjalne. Pasażer się nie liczy! Polecam:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=67968#67968

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Wilchelm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 30-05-2009, 11:29    Odpowiedz z cytatem

Dlatego przed osobami odp. za istnienie (bo póki co o jakimś kosmicznym rozwoju możemy zapomnieć) w UMWD czeka w najbliższym czasie trudny orzech do zgryzienia. Jak się z tym orzechem nie uporają - no cóż wtedy ciężko aby zajmowały stanowiska publiczne.

_________________
Kolejowy jest tylko jeden. Kolejowy Wrocław - Inny wymiar kolei
Kolejowy Wrocław TV - zobacz prawdziwą kolej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Ok22-17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Lis 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 30-05-2009, 11:32    Odpowiedz z cytatem

Znam roszczeniowe postawy zwiącholi, w końcu 20 lat pracuję w PKP. Ale coraz wiecej szeregowych pracowników widzi, że utrzymanie firmy na powierzchni wymaga niekiedy drastycznych posunięć. Aby większość mogłą pracować dalej, część trzeba poświęcić. Inaczej utoną wszyscy. Takie są prawa rynku. I cieszę się, że na Dolnym Śląsku przygotowuje się rozwiązanie problemu pt. PKP Przewozy Regionalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

cezary Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2007

PostWysłany: 30-05-2009, 13:12    Odpowiedz z cytatem

Nie prawda ,że punkty informacyjne nie mogą być nie rentowne , wręcz przeciwnie mogą nie tylko na siebie zarabiać / patrz projekt szczeciński, ale nikt z władz ani samorządowych ani PKP nie chce tego robić, a raczej śmiem twierdzić ,że nie chce.
Likwidacja , ograniczenia czasu pracy punktów informacyjnych bedzie działaniem na szkodę własciciela i innych podmiotów PKP - zmniejszenie wpływów ze sprzedaży biletów nie mniej niż 30% , zniechęcenie klijentów do usług /zbyt długi czas zakupu biletu w kasie/ nim kasjer sprawdzi w rozkładzie i niezliczonych poprawkach do rozkładu trasę, czas podróży i przewoźnika/. Działaniem na szkodę wizerunku Polski poza granicami kraju/ klijent przyzwyczajony do innego traktowania,szybkości kompetentnośc i całkowita pustynia informacyjna w przypadku nagminnych opóźnień pociągów, brak pomocy klijentowi w przypadkach ekstremacylnych, kazdy informator takich przykładów poda bez liku/.Poprostu z biurek desydentów tego nie widać , oni na tym kompletnie sie nie znają, a drużyn konduktorskich, kasjerek czy informatorów wogóle ani nie pytają ani nie słuchają.Ich stołki sa najwazniejsze , resztę mają gdzieś.
A wszystkie związki dbają wyłącznie o siebie i administrację a nie doły pracownicze . Pozdrawiam. Bang Młot Pracownicy , jakich przedstawicieli sobie wybraliście popatrzcie na porozumienie z 27.05.2009 pt. 3 i 4 z Prezesem PR- ów i mocno sie zastanówcie. Sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 30-05-2009, 13:37    Odpowiedz z cytatem

Kalat, JAK MOŻESZ TAK PISAĆ!!!
Skoro w planach jest likwidacja kas biletowych, czy informacji, to twoim zdaniem należy te panie, panów zwolnić? Exclamation Exclamation Jest mi bardzo przykro, że tak do tego problemu podchodzisz, nie patrząc, że te panie, panowie mają nawet powyżej 50-tego roku życia, gdzie zaliczyć badania okresowe niejednokrotnie stają się cudem z różnych względów.
Dlatego zastanów się, co piszesz!!!

Szanowny Ok22-17 Evil or Very Mad

Jeżeli znasz stanowisko "związkoli" (przecież pracujesz ponad 20 lat!), to proszę umieścić stosowne stanowisko "tych" związków na tym forum i wtedy się wypowiadaj!!! Język
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Zed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: UK

PostWysłany: 30-05-2009, 13:46    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak, więc co? Spółka ma ich utrzymywać nawet wtedy, gdy nie ma dla nich żadnej innej pracy lub te panie/panowie nie nadają się na inne stanowiska z powodu ograniczeń zdrowotnych lub braku kwalifikacji? PKP PR to nie ochronka dla życiowych nieudaczników tylko podmiot prawa handlowego i to utrzymywany przez wszystkich podatników. Tu ekonomia jest bezwzględna! Zatrudnienie w PKP PR trzeba ograniczyć, szczególnie w administracji, niepotrzebnych ludzi zwolnić zgodnie z prawem pracy, i to nie podlega dyskusji. A jeśli ktoś uważa inaczej to powinien wyjechać do jakiegoś socjalistycznego "raju". Może na Kubę lub do Korei Północnej?

PKP PRZEWOZY REGIONALNE SĄ DLA PASAŻERÓW A NIE DLA KOLEJARZY !!!

_________________

Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 30-05-2009, 14:22    Odpowiedz z cytatem

Zed

Nie chodzi mi o to, że należy utrzymywać te panie, panów z kas, informacji ze względu np. stan zdrowia, bo kwalifikacje w/w. pracownicy posiadają , ale wytyczne z centrali nakazują szukanie oszczędności (staż pracy na PKP niejednokrotnie przekracza 20 lat) w tych zespołach. Zed, pracownicy kas biletowych oraz informacji nie podlegają pod zespół administracji!!!. Jeżeli piszesz o tym zespole, (administracja), to moim zdaniem tu przede wszystkim trzeba szukać oszczędności, bo dla mnie i nie tylko WROCŁAW bez kas biletowych i informacji (okrojone do minimum) po prostu stolica Dolnego Śląska umrze śmiercią naturalną i w 100% niekorzyścią dla podróżnych!!! Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Zed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: UK

PostWysłany: 30-05-2009, 14:37    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak, z własnych obserwacji mogę powiedzieć, że np. na dworcu w Legnicy okienko informacji można zamknąć, bo panie tam przesiadujące nudzą się niemiłosiernie. Co do kas biletowych to w zupełności wystarczą trzy (dwie PR i jedna IC). Plus BOK Kolei Dolnośląskich.

W Bolesławcu jest jedna kasa IC i dwie kasy PR (jedna zbędna!).

Podobnych oszczędności i cięć można poszukać na wielu innych stacjach, np. w Jeleniej Górze, gdzie niektóre panie też umierają z nudów, bo pociągów jest tyle co kot napłacze.

Natomiast niczego bym nie ruszał na Dworcu Głównym we Wrocławiu!

Idąc dalej, zlikwidowałbym stanowiska dyż. ruchu peronowych (może z wyjątkiem Wrocławia). W Legnicy, Węglińcu czy w Jeleniej Górze takie stanowisko jest niepotrzebne i generuje tylko zbędne koszty, które pokrywa pasażer kupując bilet!

_________________

Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 30-05-2009, 14:53    Odpowiedz z cytatem

Zed

I w tym momencie się z Tobą zgadzam. Przede wszystkim informacja i kasy biletowe muszą pozostać we Wrocławiu Razz . W innych miastach naszego województwa jest kwestią dyskusji między przyszłym nowym pracodawcą PR Wrocław ( Question ), a związkami zawodowymi działającymi w PR Wrocław.

Jeżeli chodzi o dyżurnych ruchu - tu popieram Cię na 100% Razz .

W poprzednim miesiącu pomiędzy Prezesami PLK, a CARGO, PRZEWOZY REGIONALNE, zostało podpisane porozumienie, że Rsp z "Cargo" oraz "Przewozów Regionalnych" od 01.09.2009r. przechodzą na stan PLK.
Jeżeli chodzi o dyżurnych spółki "IC" - nie mam takowej na dzień informacji, co z tymi pracownikami będzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kalat Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Gru 2007

PostWysłany: 30-05-2009, 17:31    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak napisał/a:
JAK MOŻESZ TAK PISAĆ!!!

Dlatego zastanów się, co piszesz!!!



Bardzo dobrze się zastanowiłem za nim to napisałem i podtrzymuje z powodów, które jasno i dobitnie wyjaśnił Zed. Na pkp jest zatrudnionych zdecydowanie za dużo ludzi i ciężko jest to niestety zmienić z uwagi na konflikt interesów. No ale skoro już likwidujemy kasy, żeby zmniejszyć koszta to ludzi w nich do tej pory zatrudnionych trzeba zwolnić, bo inaczej zlikwidujemy kasy a oszczędności będą takie jak kot napłakał (czy li wynikające z utrzymywania pomieszczeń, w których są kasy). Nie podoba mi się jak odnosisz się do tego co ja napisałem a co jest niestety okrutną prawdą i koniecznością. Ja rozumiem Twoje argumenty i troski oraz zdaje sobie sprawę w jak niekorzystnej sytuacji mogą znajdować się zwolnieni pracownicy, ale to nie PKP PR jest instytucją, która ma rozwiązywać tego typu problemy społeczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 12 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl