Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Przetarg na obsługę wagonów gastronomicznych
Autor Wiadomość

Veyron Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Sty 2009

PostWysłany: 14-01-2009, 11:38    Odpowiedz z cytatem

A czy nie nie jest to najlepszy dowód że można sobie poradzić bez Warsu?Że można funkcjonować bez "franczyzy",zaplecza magazynowego,przerośniętej administracji i całej bandy managerów?Miałem okazję podróżować tymi wagonami i muszę stwierdzić ze standard i obsługa były na wysokim poziomie,a ceny dożo niższe niż w Warsie.Z tego co wiem nie było żadnej ingerencji ze strony PKP PR w dobór menu,cen sprzedaży i nakazów zaopatrywania się we wskazanym punkcie po zawyżonych cenach.Odpłatność naliczana za kursowanie tych wagonów też była na przyzwoitym poziomie,a pieniądze wpływały bezpośrednio na konto PR.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 14-01-2009, 15:37    Odpowiedz z cytatem

Dowód jest jak najbardziej wystarczający. Nie zorientowałbym się, że jadę nie w Warsie, gdyby nie "jadłospis", a raczej ramka na ścianie, w której zamiast znanego mi plakatu z logo WARS wisiał wykonany własnym sumptem przez właściciela firemki świadczącej usługę. No i jeszcze brak u barmana warsowskiego identyfikatora.

Kto wie, może niebawem Wars przestanie pośredniczyć między zleceniobiorcami (franczyzobiorcami) a przewoźnikiem? Może, bo nie zbadane są plany nowego zarządu IC. Nie zorganizowano jeszcze konferencji prasowej wzorem poprzedników, na których snuli plany na przyszłość. Wiadomo, że muszą uporać się z problemem pociągów dotowanych przez państwo, o czym napisał w swojej odpowiedzi na interpelację poselską minister Engelhardt. Samo się nasuwa, że powinny być one wydzielone w odrębny podmiot gospodarczy. Spółka WARS SA jak najbardziej się do tego nadaje.

Sądzę, że nie przenocujemy w warsowskim hotelu ani nie napijemy się piwa w Warsie. Nie zjemy też w warsowskim barze na dworcu. Nie ma potrzeby. Rynek ten problem już rozwiązał, i paru pazernych pekapowskich urzędników. Zawinił też awuesowski zarząd WARS SA, przez który omal nie zostali wyeliminowani z obsługi pociągów PKP. Wtedy firma była na granicy bankructwa.

Przestrzegam jednak przed zbytnim optymizmem. Wyeliminowanie Warsu z pośrednictwa wcale nie oznacza niższych odpłatności dla franczyzobiorców - franczyza powinna pozostać. Oznaczać może większy zysk dla IC. Nikt nie będzie musiał organizować lipnego przetargu, by w ten sposób wyrwać pieniądze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl