Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 57, 58, 59  Następny
Rozkład jazdy 2020/2021
Autor Wiadomość

Przemyślanin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2008
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: 18-09-2020, 22:16    Odpowiedz z cytatem

Auderman, Markus, Zgodnie z skrj na TLK Sudety - Nurek ma jechać w pełnej relacji od Krakowa po Jelenią Górę

_________________
Pozdrawiam z Przemyśla
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2009
Skąd: NRDFN

PostWysłany: 18-09-2020, 22:23    Odpowiedz z cytatem

Przeglądając rozkład jazdy 2020/21 dla stacji Szczecin Główny stwierdzam:
DNO DNA

Tragedia to mało powiedziane.
Chyba że informatycy dali ciała albo PKP IC przestał kochać ten rejon Polski

_________________
Stoi na stacji lokomotywa, pełna miedzi i stali...I przyszli żule i ją zaje.ali!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Auderman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Maj 2020
Skąd: Poznań

PostWysłany: 19-09-2020, 00:27    Odpowiedz z cytatem

Przemyślanin napisał/a:
Auderman, Markus, Zgodnie z skrj na TLK Sudety - Nurek ma jechać w pełnej relacji od Krakowa po Jelenią Górę

Kto normalny puszcza pod siecią trakcyjną spalinowy ? I jeszcze w hali w Katowicach ? Ja sądzę że po pierwsze nie wiedzą że spalinowy brudzi jak jedzie w tunelu czy w hali a po drugie nie potrafią jednej lokomotywy wygospodarować na odcinek Katowice - Kraków ?

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCqsfA4g1o1a0hk3ACOI9AfQ Zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Markus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lip 2007
Skąd: Nysa

PostWysłany: 19-09-2020, 08:09    Odpowiedz z cytatem

Auderman napisał/a:
Przemyślanin napisał/a:
Auderman, Markus, Zgodnie z skrj na TLK Sudety - Nurek ma jechać w pełnej relacji od Krakowa po Jelenią Górę

Kto normalny puszcza pod siecią trakcyjną spalinowy ? I jeszcze w hali w Katowicach ? Ja sądzę że po pierwsze nie wiedzą że spalinowy brudzi jak jedzie w tunelu czy w hali a po drugie nie potrafią jednej lokomotywy wygospodarować na odcinek Katowice - Kraków ?


Lepiej że to ma być Nurek a nie np. ... (teoretycznie) ST44-12XX. Ten to dopiero ma możliwości Śmiech
Katowice będą miały jeszcze spaliny przy TLK Kormoran
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 19-09-2020, 10:49    Odpowiedz z cytatem

kryczens napisał/a:
Brak postoju IC Hetman , IC Wyspiański , IC Wawel mimo tego że ministerstwo w maju informowało że IC Wawel również z postojem w
Brzegu , najbardziej głupia teza to wycięcie postoju IC Malczewski na stacjach Oława i Brzeg ? Komu to przeszkadzało że ludzie jezdzili
Czas jazdy skrócił się az o 2 minuty brawo PKP 👏 teraz tylko
Niech jakiś przewoźnik autokarowy wyjedzie i utrze wam nosa nadal brak nocnego z Bielska Białej/Wroclawia do Kołobrzegu ponieważ znów pirat przez Kluczbork


Kolego nie zapędzaj się. Pomstowanie na Kluczbork, że przejął jakiś 1 śmieszny pociąg sezonowy Pirat w sytuacji kiedy tak naprawdę nowy rozkład ogołocił to miasto prawie całkowicie z jakiejkolwiek sensownej oferty w wymiarze Poznań – Katowice -/ KRAKÓW właśnie na rzecz opcji Wrocław – Opole, której beneficjentem jest Brzeg to jakiś dobry żart. Śmiech Tu oczywiście pretensji mieć nie można, bo wiadomo ze trasa przez Leszno Wrocław Opole - czy to w wymiarze Poznań – Katowice, czy to w wymiarze Poznań – Kraków jest dla PIC-u bardziej atrakcyjna ekonomicznie niż przez Ostrów Wlkp., Kluczbork, Lubliniec. Również do przewidzenia było to, że takt co 2 h połączeń z Wrocławia do Krakowa/ Przemyśla dostępny dla Kluczborka z sąsiedniego węzła przesiadkowego- Lublińca też nie jest dany raz na zawsze i z czasem wróci na naturalną trasę przez Katowice, co właśnie ma miejsce. Brzeg i tak jest beneficjentem dużej ilości połączeń, ponieważ posiada tranzytowe położenie. Kasacja tych kilku postojów i tak nic nie zmienia, choć z drugiej strony te pociąg w takim układzie powinny zostać podniesione do rangi EIC i nie korzystać już z dotacji budżetowych skoro łączą jedynie bogate i syte metropolie. Istotnie niewyznaczane postoju IC Wawel w Brzegu na linii klasycznej w sytuacji kiedy na dedykowanej linii CMK odbywa się festiwal kursów międzynarodowych zdegradowanych z kategorii EIC do ekonomicznej IC z międzylądowaniem we Włoszczowie i Opocznie to rzeczywiście zakrawa na kabaret, ale czego się spodziewać, po tym groteskowym rządzie oraz Betonie PKP. Aby było ciekawiej Chopin też nie ma postojów na stacjach Jaworzno Szczakowa i Trzebinia, gdzie ludzie może też by chcieli mieć bezpośredni pociąg do/ze stolicy, a ma w metropoliach typu Miechów, Włoszczowa i Opoczno. No logiki to się generalnie nie trzyma jak zresztą wszystko w wydaniu tej ekipy. Śmiech

[ Dodano: 19-09-2020, 11:52 ]
Radek napisał/a:
Kraków - Częstochowa tylko Pułaski, Siemiradzki, Wybicki, Reymont.


Czyli w wydaniu PKP IC albo mamy pustynię albo mamy klęskę urodzaju. Śmiech Najpierw przez 6 lat była w Lublińcu i Częstochowie kształtowana klęska urodzaju - jeżeli chodzi o połączenia do/z Krakowa/Przemyśla – nie dość że takt co 2 h Wrocław- Kraków - to jeszcze kursował nocny Przemyślanin(Lubliniec), nocne Pogórze [(Lubliniec )/Częstochowa Stradom] oraz pociągi przez Ostrów Wlkp. relacji Poznań – Kraków. A teraz jak to mówią „Huzia to na Józia” wszystko zabrać, zniszczyć, rozwalić. Wiadomo było, że pociągi Wrocław- Kraków musza wrócić na naturalną trasę przez Katowice i jest to konieczność – tylko w takim układzie dlaczego jednocześnie nie stworzy się nowych szybkich połączeń z Kluczborka, z Lublińca oraz przede wszystkim z Częstochowy do/z Krakowa w oparciu o naturalną oraz najszybszą trasę (Szczecin)- POZNAN - Ostrów Wlkp. Kluczbork – Lubliniec –Częstochowa Str.- KRAKOW - tylko dalej kontynuuje się wymysły ekipy Grabarczyka z nadkładaniem 100/130 km oraz ze stratą ponad 1 godziny byle tylko jechać po szczerych polach CMK oraz przez Łódź, kiedy to w wymiarze Kraków – Poznań nie ma żadnego, ale to zupełnie żadnego sensu.

Generalne szafowanie alternatywnymi trasami pociągów dalekobieżnych w Polsce przez PKP IC przypomina odbijane się pijanego od ściany do ściany. Albo mamy pustynię albo mamy klęskę urodzaju. W grudniu roku 2014 pociągi Wrocław- Kraków – Przemyśl zaczęły kursować przez Lubliniec, Częstochowę Stradom z pominięciem Katowic. Przez te wszystkie lata w Lublińcu i w Częstochowie wytworzyła się dość duża frekwencja pośrednia na połączenia do/z Krakowa. Oczywiście wszystko funkcjonowało dzięki temu, że tranzyt Wrocław- Kraków przebiegał przez Lubliniec Częstochowę zamiast naturalną trasą przez Katowice. Odbywało się to wprawdzie kosztem Katowic, ale jednak dzięki dobrej podaży oferty wynikającej z tranzytu Wrocław- Kraków oraz dzięki taktowi co 2h wytworzyły się dobre potoki pośrednie z Lublińca oraz Częstochowy na przejazdy do/z Krakowa/Przemyśla . Teraz tranzyt Wrocław- Kraków zostanie Lublińcowi oraz Częstochowie zabrany, ponieważ wróci na swoje naturalne miejsce do Katowic, oczywiście przeciwko czemu trudno protestować, bo taka jest kolej rzeczy. Jednakże w takim układzie dodatkowo jeszcze zabierane nocnego Przemyślanina, który zamiast przez Kluczbork Lubliniec pojedzie przez Wrocław, Opole, a jakby tego wszystkiego było mało to jeszcze zabierane TLK Wybicki i Puławski relacji Poznań- Kraków, które pojadą przez Wieluń z pominięciem Kluczborka, Lublińca oraz likwidacja jeszcze Wielkopolanina zastępowane go mniej lub bardziej trafnie Osterwą to już jest pójście po bandzie. Czyli najpierw przez 6 lat była w Lublińcu i Częstochowie kształtowana klęska urodzaju jeżeli chodzi o połączenia do/z Krakowa – nie dość ze takt co 2 h Wrocław- Kraków to jeszcze kursował nocny Przemyślanin oraz pociągi przez Ostrów Wlkp. relacji Poznań – Kraków tak teraz tną wszystko hurtowo. Niech przynajmniej zrekompensują powrót pociągów relacji Wrocław – Kraków – Przemyśl do Katowic naturalnym tranzytem Poznań- Kraków. Bolko w takim układzie też już nie powinien kursować przez Katowice tylko wszystkie 3 TLK/IC Wrocław- Kielce- Radom - Lublin powinny jeździć naturalną i najszybszą trasa przez Lubliniec Częstochowę Stradom Koniecpol. Natomiast IC Siemiradzki też niech sobie już jeździ przez Katowice, bo w Lublińcu i Częstochowę zostaje tylko jako tzw. alibi-zug, iż RZEKOMO WSZYSTKEGO NIE ZLKWDOWALI. Po co się tak oszukiwać Question - - grajmy w otwarte karty. Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

calsberg Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Lis 2010

PostWysłany: 19-09-2020, 15:55    Odpowiedz z cytatem

wafel napisał/a:
Przeglądając rozkład jazdy 2020/21 dla stacji Szczecin Główny stwierdzam:
DNO DNA

Tragedia to mało powiedziane.
Chyba że informatycy dali ciała albo PKP IC przestał kochać ten rejon Polski

Linia 351 rozkopana ... czego oczekujesz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 19-09-2020, 21:29    Odpowiedz z cytatem

Ale tlk kormoran chyba nie cały trakcją spalinową? Smile Chociaż znając PKPIC to już nic mnie nie zdziwi. Najwyżej puszczą przez Gdańską Smile

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejoman2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2010
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: 19-09-2020, 22:19    Odpowiedz z cytatem

Kormoran z Polanicy to będzie tylko grupa wagonów włączana do głównego składu w Katowicach.

_________________
Pozdr.
Grzesiek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

witia Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Sty 2011

PostWysłany: 19-09-2020, 22:36    Odpowiedz z cytatem

Bieszczady i Wetlina Kraków - Zagórz też raczej spalinowo na całej trasie, sądząc po długości postojów
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 19-09-2020, 23:45    Odpowiedz z cytatem

No i brak całorocznego pociągu tlk/ic na trasie Rzeszów - Jasło.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Annaja5555 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 10 Lut 2020
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 20-09-2020, 09:05    Odpowiedz z cytatem

A główny skład TLK Kormoran to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

falipso Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Lip 2020

PostWysłany: 20-09-2020, 09:32    Odpowiedz z cytatem

To Olsztyn Główny - Polanica Zdrój
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Szeklan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Sie 2019
Skąd: Gorlice

PostWysłany: 20-09-2020, 10:03    Odpowiedz z cytatem

witia napisał/a:
Bieszczady i Wetlina Kraków - Zagórz też raczej spalinowo na całej trasie, sądząc po długości postojów

Bieszczady w okresie letnim będą zatrzymywać się jeszcze w Lesku Łukawicy i Uhercach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

atakan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2009

PostWysłany: 20-09-2020, 10:26    Odpowiedz z cytatem

wamp, TLK Biebrza od wakacji. Czas przejazdu do Warszawy Wschodniej 12 h .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bepe Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Kwi 2011

PostWysłany: 20-09-2020, 11:51    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Najbardziej śmieszy mnie jedno połączenie które się w zasadzie dubluje:

Warszawa- Poznań 12:50 - 15:24 Express InterCity SPREE
Warszawa - Poznań 12:26 - 15:27 IC PODLASIAK

Te same godziny przyjazdu, cena 3x wieksza za EIC a pociąg jedzie jeden po drugim w tym samym kierunku. Nie można było zrobić odstępu czasowego więcej niż 20min?

Jedno połączenie? Odjazdy z Poznania Głównego do Warszawy: 3.10 TLK, 5.29 IC, 6.05 IC przez Inowrocław, 6.25 EIC, 7.31 EIC, 8.32 EIC, 8.36 IC (!), 10.30 IC, 12.29 IC, 12.32 EIC (!!), 14 25 TLK, 16.32 EIC, 16.36 IC (!!!), 18.32 EIC, 18.36 IC (!!!!), 20 32 IC (Berolinum, wiec raczej EIC).

W drugą stronę tylko odrobinę lepiej- odjazdy z Centralnego do Poznania: 4.50 EIC, 6.29 IC, 6.50 EIC, 8.35 ic, 8.49 EIC, (!) 10 30 TLK, 12.20 IC, 12.50 EIC, 14.28 IC, 15.51 EIC, 16.28 EIC, 16.50 EIC (3 pociągi w ciągu godziny), 18.29 IC przez Inowrocław, 20.29 IC i 22.40 TLK.

Ktoś tam chyba na głowę upadł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 24 z 59 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 57, 58, 59  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl