Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Awarie taboru Pesy - co z odpowiedzialnością?
Autor Wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 16-10-2016, 16:37    Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj Roździeński +107, Konopnicka +30, Słowacki +20. W każdym z tych przypadków portal pasażera podaje przynajmniej raz przyczynę jako awaria taboru
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 16-10-2016, 20:09   

Powodom na "portalu pasażera" nie ma co wierzyć. W Tychach oczekiwaliśmy na spóźniony skład od strony Pszczyny (jeden tor zamknięty), a na portalu też "awaria taboru"...
Powrót do góry

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 16-10-2016, 20:15   

Co do Konopnickiej, to w kierunku Lublina była wymiana Dartów w Warszawie Wschodniej. IC nawet nie zadbało o to, żeby się to odbywało na jednym peronie, tylko ludzie z bagażami musieli się przemieszczać dwa perony dalej.
Powrót do góry

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 16-10-2016, 20:35    Odpowiedz z cytatem

Pet5 napisał/a:

Imho nie masz wiedzy ogólnej nt. defektów/usterek w całej flocie ed161 a jedynie cząstkową. Znajdź odpowiedź na pytanie ile pociągów pojechało do chwili obecnej na wagonach z powodu defektu (lub zostało rozwiązanych) ed161 a ile ed160. Możesz się także dowiedzieć ile w danym miesiącu opóźnień spowodowały darty a ile inny tabor. O komforcie jazdy pasażerów widzę, ze nic nie wiesz i nie widziałeś ich skarg; no ale skoro jedziesz w kabinie to skąd możesz wiedzieć co się dzieje z tyłu Smile


Dokładnej wiedzy nie mam, masz rację. Natomiast co do wagonowców to jednak chyba więcej pojechało za ed160 ale to ze względu na wyłączenia po wypadkach. Przez ostatnie dwa tygodnie jeździł wagony za ED161 ze względu na odstawienie części dartów na pomiary. Jeżeli Ty masz tak dodkładne dane to je przedstaw a nie zarzucasz mi brak wiedzy na ten temat.
A czy kolega widział te liczne skargi pasażerów? Ciekawe.
Co do komfortu to ani dartem ani flirtem ani pendrakiem jazda mi nie pasuje jako pasażerowi. Kolega wymienia awarie dartów a skoro uważasz że ED161 jest takie bezawaryjne to sprawdź jak ostatnio padł flirt w Łodzi czy w Szczecinie. To jest komputer pewnych rzeczy ani we flircie ani w darcie nie przeskoczysz.
Ty masz swoje zdanie a ja mam swoje zdanie. Ani ja Ciebie nie przekonam ani Ty mnie.

[ Dodano: 16-10-2016, 21:38 ]
Rozkładowiec napisał/a:
Co do Konopnickiej, to w kierunku Lublina była wymiana Dartów w Warszawie Wschodniej. IC nawet nie zadbało o to, żeby się to odbywało na jednym peronie, tylko ludzie z bagażami musieli się przemieszczać dwa perony dalej.

Wiesz doskonale że przewoźnik ma mało do powiedzenia przy wpuszczaniu pociągu na dany peron. Z tego co widziałem to specjalnie 41109 wpuszczono na peron 5 aby wymiana na konopnickiej były przy 4 peronie. A czemu wpuszczono gdzie indziej wie tylko dyżurny WWO.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 17-10-2016, 08:43    Odpowiedz z cytatem

@Rozkładowiec,

IC nie ma wpływu na peron przy podmianie składów, to decyzja PLK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-10-2016, 09:31   

siwiutki91, danio, wiem wiem. W sumie to było drobne przejęzyczenie z mojej strony. Powinno być, że "osoby za to odpowiedzialne nawet nie zadbały o to, żeby się to odbywało na jednym peronie, tylko ludzie z bagażami musieli się przemieszczać dwa perony dalej". Wink
Powrót do góry

Pet5 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lut 2007

PostWysłany: 17-10-2016, 17:28    Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj Konopnicka 62106 odwołana na odc. Nowe Skalmierzyce - Warszawa Zach.
i pociąg zastępczy. Ile dostali w plecy nasi pasażerowie ? 1,5 godziny a może i dwie.
Ja, ja to jest super sprzęt wiodącego producenta, który klienta i jego podróżnych ma głęboko w d.... Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 18-10-2016, 11:17    Odpowiedz z cytatem

enstone napisał/a:
GAMY 008 i 009 stacjonujące w Krzyżu jakoś po okolicy jeżdżą bez problemu, chociaż na początku też były problemy.


sheva17 napisał/a:
Ciekawa sprawa. Te lubelskie psują się regularnie? O co tutaj chodzi? Może też kwestia obsługi tego taboru?


Jak już to rzeszowskie Wink.
Pewne różnice w eksploatacji jednak są. Nie wiem ile dziennie obecnie robią Gamy w Wielkopolsce, ale pierwotnie było to coś koło 100km?
W ostatnim gorącym okresie wakacyjnym, gdy mało tych lokomotyw w Rzeszowie było sprawnych, obiegi dzienne były po ponad 600km, a dochodziły do 800km. To jednak spora różnica.
Po drugie pociągi z tymi lokomotywami w tej częsci kraju jeżdżą te 120km/h na torach nieraz nie najlepszej jakości, to też ma jakiś wpływ na ich stan.
Po trzecie nie można pominąc kwestii utrzymania, paliwa itp. Przetargi są organizowane lokalnie, więc co innego się leje do baku w Wielkopolsce, a co innego w Rzeszowie.
Czytałem też takie opinie, że osoby obsługujące te lokomotywy mają różny stan wiedzy, ale tego wolałbym nie ruszać, bo nie znam sprawy.

Co do DARTów to te pomiary, co się ostatnio odbywały też są ciekawe z socjologicznego punktu widzenia. Pojawia się plotka o problamach z ramą, może lipna, ale już na etapie pierwszych zdjęć szkieletu parę osób mówiło, że delikatna ona jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 30-04-2019, 18:34    Odpowiedz z cytatem

Prasa: Niemcy skarżą się na awarie pociągów z Polski. "To katastrofa".

Niemiecka SPD i partnerskie partie z Polski i Czech prowadziły w miniony weekend kampanię wyborczą pod hasłem rozbudowy transgranicznych połączeń kolejowych. Awaria polskiego pociągu zakłóciła wspólną eskapadę. Pociąg zdołał przejechać ze stacji Gesundbrunnen w Berlinie do innej berlińskiej stacji Lichtenberg, po czym zepsuł się. Jeden z dwóch wagonów odmówił posłuszeństwa. "To wszystko złom" - cytuje gazeta dyrektora NEB Detlefa Broeckera. 130 polityków, dziennikarzy i gości musiało kontynuować podróż w drugim wagonie. "Tagesspiegel" podkreśla, że sobotnia awaria nie jest wyjątkiem.

Więcej:
http://next.gazeta.pl/next/1,151003,24728593,tagesspiegel-niemcy-skarza-sie-na-awarie-pociagow-z-polski.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 04-05-2019, 15:45    Odpowiedz z cytatem

Poniżej link do artykułu z drugą stronę tej opowieści.

Cytat:
PESA o niemieckich Linkach po publikacji jednego z dzienników

W związku z publikacją jednego z niemieckich dzienników dotyczącą niemiekich Linków PESA przesłała pełną informację o eksploatacji tych pojazdów przez niemieckich przewoźników.


Całość - inforail.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 28-08-2023, 12:46    Odpowiedz z cytatem

ČD musiał wycofać nowe polskie jednostki ze służby po dwóch dniach z powodu usterek.

Po niespełna dwóch dniach próbnej eksploatacji z pasażerami Koleje Czeskie wycofały nowe jednostki RegioFox serii 847 polskiego producenta PESA Bydgoszcz z linii między Rakovníkiem, Berounem i Pragą. Powodem są usterki w obu jednostkach.

Więcej:

https://kurier-kolejowy.pl/aktualnosci/43155/sd-musial-wycofac-nowe-polskie-jednostki-ze-sluzby-po-dwoch-dniach-z-powodu-usterek.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 29-08-2023, 17:34    Odpowiedz z cytatem

Powody? Powerpack i klimatyzacja, czyli elementy zewnętrznych dostawców.
Pesie można zarzucić jedynie brak odpowiednio długich testów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl