I bardzo dobrze, że IC ma to gdzieś.
Po co mają uwalać pociąg który cieszy się sporym zainteresowaniem ?
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 15-04-2017, 00:31
Nocne połączenia trasą przez Wałcz nie miałyby raczej większej racji bytu. Na tego typu liniach bardziej sprawdzają się pociągi dzienne. Myślę że polityką PKP IC jest kierowanie nocnych pociągów przez jak największe aglomeracje miejskie.
Pociąg(i) IC (tak tak,nie EIC/EC) wyjeżdżające dalej niż Berlin np do Köln lub nawet Amsterdamu przez Hannover.
Stworzenie takiego szybkiego połączenia W-wa Wschodnia-Amsterdam Centaral w miare rozsądnych cenach przyciągnęłoby podróżnych.Jedna para dzienna i jedna nocna.Czas przejazdu po zakończeniu remontu E20 mógłby się zamknąc w 12 godzinach.
By Polski Zachodnia miała dogodne połączenie na południe Europy marzy mi się pociąg ze Szczecina przez Poznań, Wrocław, Opole do Bohumina, który przyjeżdżałby tam o podobnej godzinie co "Chopin" z Warszawy i wracał do Szczecina w porze odjazu "Chopina" do Warszawy.
Obecne skomunikowanie takiej podróży w Katowicach jest jazdą "dookoła" oraz uwzględnia stracony czas podróży na manewry w Bohuminie.
Rewolucja Kolejowa w Polsce
Wszystkie pociągi kategorii EIC zmienią się w EIP. Warunek jest taki, że na tych trasach muszą być tory z przystosowaną prędkością do 200km/h.
EIP-Chrobry
EIP-Mewa
EIP-Podkowiński (Błękitna Fala)
EIP-Krzywousty (zmiena nazwę na Sedina, ponieważ będzie jeździć z/do Szczecina)
EIP-Sawa
EIP-Norwid
EIP-Krakus
EIP-Modrzejewska/Fregata
EIP-Tatry
EIP-Śnieżka
EIP-Lech
EIP-Comenius
EIP-Polonia
EIP-Sobieski
Wszystkie EIC „BWE”
Pociągi TLK na IC:
IC „Stańczyk”-4 wagony 2kl, 1 wagon 1kl, 1 restauracyjny
IC „Gryf”-5 wagonów 2kl, 1 wagon 1kl, 1 restauracyjny
IC „Podlasiak”-7 wagonów 2kl, 1 wagon 1kl, 1 restauracyjny
IC „Rybak”-7 wagonów 2kl, 1 wagon 1kl, 1 restauracyjny
IC „Żuławy”-6 wagonów 2kl, 1 wagon 1kl, 1 restauracyjny
IC „Albatros”-3 wagony 2kl, 1 wagon 1kl, 1 restauracyjny
IC „Moniuszko”-3 wagony 2kl, 1 wagon 1kl, 1 restauracyjny
IC „Ukiel”-5 wagonów 2kl, 1 wagon 1kl, 1 restauracyjny
IC „Pomarańczarka”-3 wagony 2kl, 1 wagon 1kl, 1 restauracyjny
IC „Staszic”-5 wagonów 2kl, 1 wagon 1kl, 1 restauracyjny x2
IC „Jeziorak”-4 wagony 2kl, 1 wagon 1kl, 1 restauracyjny
IC „Mamry”-5 wagonów 2kl, 1 wagon 1kl, 1 restauracyjny
Zostaje 1 wagon 2kl, 9 wagonów 1kl i 8 wagonów restauracyjnych. Wagony te przechodzą na TLK.
Powrót około 08:00 z Poznania do wszystkich miejscowości.
Skład wagonowy - po 2 wagony 120A lub bohuny z każdego miejsca. Na odcinku Koszalin - Poznań jedna lokomotywa EU/EP07/CD163, Białogard - Kołobrzeg EU/EP07/CD163, Słupsk - Szczecinek SP32 lub SU46.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Ze Słupska do Jeleniej Góry i z Kołobrzegu do Kłodzka kursuje codziennie oprócz 01.01, I dnia Wielkanocy i 25.12, ze Słupska do Szklarskiej Poręby Górnej kursuje w okresie ferii zimowych dla wszystkich województw, z Ustki do Szklarskiej Poręby Górnej kursuje w okresie wakacji, z Kołobrzegu do Kudowy-Zdrój kursuje w okresie ferii zimowych dla wszystkich województw oraz wakacji.
Skład: każda grupa 4x111A/112Az
Lokomotywy:
Słupsk - Zielona Góra EU/EP07/CD163
Zielona Góra - Węgliniec SU42
Węgliniec - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna EU/EP07/CD163
Kołobrzeg - Szczecin Główny SP32/SU42
Żary - Kłodzko Główne/Kudowa-Zdrój SP32
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum