Stacja Łowicz Głowny: przed ostatni dzień kursowania IC Wawel do Szczecina jak widać frekwencja w Łowiczu dopisała, ok 100 pasażerów, tak więc szkoda trochę że Wawel znika z Łowicza od dzis
[ Dodano: 11-06-2017, 09:49 ]
Niestety fota ma za duży rozmiar tak więc nie przejdzie..
Kilka składów z ostatniego weekendu:
Piątek, 9.06.2017
1. TLK "Kiev-Express" do Chełma i Kijowa: EP07-375 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + 3 wagony sypialne do Kijowa. Frekwencja w wagonach do Chełma dobrze ponad 100%, również w 1 klasie.
2. EIC "Krakus" do Krakowa: EP09-003 + 152A + 156A + restaurant + 136A + 136A + 111Arow + 111Arow + 111Arow + Z2B. Klasa 1 około 70%, klasa 2 90-100%.
3. EIC "Chrobry" do Szczecina: EU07-353 + 111Arow + 111Arow + 159A + 159A + 159A + XB + 407A + 156A. Około 80% frekwencja.
4. IC "Łodzianin" do Łodzi Fabr. EP09-039 + 141a + 141A + 141A + 141A + 141A + 140A + 140A + 141A + 112Am + 112Am.
5. TLK "Kochanowski" do Lublina i Przemyśla: EP07-1019 + B9IC) + A/B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + 111Arow. Do Przemyśla tylko 3 pierwsze wagony. Cały skład załadowany po dach.
Sobota, 10.06.2017 r.
IC "Mazury" do Olsztyna: ED160-018, frekwencja około 70-80%.
Niedziela, 11.06.2017 r.
1. IC "Mazury" z Olsztyna do Łodzi Fabr. ED160-105. Frekwencja ponad 100%, już w Nidzicy było ciężko wsiąść do wagonów.
2. EIC "Modrzejewska" do Krakowa: EP09-031 + Z2A + restaurant + 136A + 111Ainw. (!!!!!!) + 111Arow + 111Arow + 111Arow + WLAB do Lwowa. Frekwencja około 50%. Pociąg odjechał z Warszawy z opóźnieniem 105 minut.
3. IC "Czartoryski" do Częstochowy: ED161-016. Około 50%
4. IC "Orzeszkowa" Jelenia Góra-Białystok: ED161-013, frekwencja bardzo ładna jak na niedzielny wieczór i tzw. "przeciwpotok". Około 80-90%. Pociąg odjechał ze stacji Warszawa Wschodnia z opóźnieniem 80 minut z powodu oczekiwania na opóźniony TLK "Polesie" z Chełma.
5. TLK "Rataj" do Gdyni: EP09-038 + 609A + 111Ay + 140A + 111Ay + 111Arow + 112A(zdeklasowany) + 112A (zdeklasowany) + 112A (zdeklasowany) + 140A (zdeklasowany) + 111Arow + 111Arow. Frekwencja około 80%. Pociąg odjechał ze stacji Warszawa Wschodnia z opóźnieniem 75 minut z powodu oczekiwania na opóźniony TLK "Polesie" z Chełma.
6. TLK "Polesie" z Chełma i Lublina: EP07-1019 + wagony z Chełma: B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + wagony z Lublina: B(IC) + B(IC) + B(IC). Frekwencja bardzo wysoka, tym bardziej, ze w Łukowie przesiadali się podróżni z TLK "Pomarańczarka" z Terespola, który to skład musiał tam czekać 4 godziny na opóźnioną część z Przemyśla. Do Warszawy pociąg dojechał z opóźnieniem 90 minut.
Witajcie, wczoraj, jadąc Swarożycem z Wrocławia do Szczecina trafiłem na zmodernizowanego 111arow (wagon nr 12, klimatyzacja, okna uchylne, ale nieprzystosowany do przewozu niepełnosprawnych). Czy ktoś się orientuje czy ten wagon będzie jeździł w tym pociągu na stałe?. Szczerze mówiąc ucieszyłem się, bo jeżdżę często tym pociągiem, a poraz pierwszy trafiłem na klimatyzowany wagon.
Wagony te są przypisane do trasy Przemyśl-Szczecin, przez Kraków/Katowice, Wrocław, Poznań.
W składach IC można jest spotkać na codzień, w nielicznych TLK okazyjnie.
Ok, teraz jasne. Tego typu wagony, to ostatnio częsty gość w pociągach EIC oraz składach zastępczych za uszkodzone EZT. Dlatego Twoje spotkanie z tym wagonem może być sporadyczne.
Niedziela, 2 lipiec 2017 rok. Warszawa Centralna
1. TLK "Polesie" z Chełma: EP07-1025 + wagony z Lublina: 141A + 111Ay + 141A + wagony z Chełma: B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC). Frekwencja ponad 100%
2. IC "Żeromski" Olsztyn Gł.-Kraków Gł. ED160-005, na odcinku Olsztyn-Warszawa, ponad 100%, dalej zapewne też, bo pełny peron ludzi czekał w Warszawie.
3. EIC "Śnieżka" ze Szklarskiej Poręby Górnej: EP09-024 + 156A + 155A + Z2B + 111Arow + 136A. Bardzo dużo ludzi wysiadło, te 3 wagony klasy 2 to na lekką kpinę zakrawa w niedzielny wieczór.
4. TLK "Delfin" z Łeby: EP07-1064 + 609A + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + wagony z Gdyni: 140A + B(IC) + B(IC). Frekwencja była grubo ponad 100%, co w niedzielny, wakacyjny wieczór w tej relacji nie jest niczym dziwnym, zwłaszcza że w niedzielę skończył się Open'er Festival (swoją drogą jedyna z muzycznych imprez masowych, która się jeszcze ostała obecnej władzy).
5. EIC "Jantar" z Helu: EP09-040 + wagony z Gdyni: 111Arow + 111Arow + Restauracyjny + wagony z Helu: Z2A (zdekl.) + Z2A (zdekl.) + 139A (zdekl.) + 139A (zdekl.)+ 111Arow + 111Arow + 158A. Podobnie bardzo wysoka frekwencja.
6. EIC "Polonia" z Wien Hbf. EP09-xxx + 136A (niedostępny) + Z2A + restaurant + Z2B + XBNMg2 + 154A.
7. EIP 5100 z Gdyni: ED250-011, frekwencja tak po ilości wysiadających w granicach 90% musiała być.
8. EIC "Tatry" z Zakopanego: EU07-341 + 156A + restaurant + 136A + 136A +111Arow + 111Arow + 111Arow + wagony z Krakowa: 136A + Z1B. Frekwencja około 90%. Opóźnienie ponad 30 minut w Warszawie.
Za to Śnieżka z Jeleniej Góry do Warszawy odjazd wczoraj na pokładzie całego pociągu uwaga ..... 8 osób !!! Ten pociąg zasila Wrocław i Opole. Pchanie go do Szklarskiej to parodia w wydaniu PICu. Frekwencyjne Mamry skrócili do Wrocławia a móchowóz jeździ teraz jeszcze częściej i wozi więcej komarów niż ludzi. Porażka.
No tak, nazwa ta sama ale numer inny i miesiąc już kolejny Sorki. Swoją drogą skąd wiesz czy jutro pojedzie to samo co dziś? Dziś masz dwójkę a jutro jedynkę. Na PKP nic mnie już nie zdziwi.
Masz rację, pewności mieć nie można, ale np. Warta na początku rozkładu permanentnie pod numerem 10 przez jakieś 2 miesiące zamiast planowego Newaga 141A miała Bautzena YB 8-miejscowego. Później zmienili i teraz już jest Newag, ale z kolei zamiast Newaga pod numerem 11 jeździ 111Ay (choć też 6-miejscowy). I tak już od dawna. Więc pewności mieć nie można, ale jakiś trend można zaobserwować
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum