Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 69, 70, 71  Następny
Linia Wrocław - Jelenia Góra
Autor Wiadomość

pl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 02-04-2017, 14:06    Odpowiedz z cytatem

Sygnalizacją świetlną są latarki na drągach rogatkowych. Z przejazdem jest wszystko ok, tygodnik szuka sensacji a UTK wiadomo chce się wykazać. Opierasz się wyłącznie na artykule i z niego wyciągasz wnioski, z resztą błędne.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 02-04-2017, 14:46    Odpowiedz z cytatem

pl napisał/a:
Sygnalizacją świetlną są latarki na drągach rogatkowych. Z przejazdem jest wszystko ok, tygodnik szuka sensacji a UTK wiadomo chce się wykazać. Opierasz się wyłącznie na artykule i z niego wyciągasz wnioski, z resztą błędne.


Przed chwilą pisałeś, że na przejeździe nie ma sygnalizatorów, a teraz piszesz o "latarkach na drągach", które pełnią funkcje sygnalizacji świetlnej. Gdzie tu logika? Po drugie jest taka zasada, że nikt nie jest sędzią we własnej sprawie. Ty jako pracownik PLK arbitralnie stwierdzasz, że z przejazdem wszystko jest OK, tylko ten zły UTK musi się wykazać, a do tego tygodnik szuka sensacji. Naprawdę wymyśl coś lepszego, bo tego typu stwierdzenia są już naprawdę nudne. Poza tym sprawa z tym przejazdem ciągnie się już od wielu tygodni i skoro były liczne skargi mieszkańców, że "latarki" są niewidoczne, (co dodatkowo potwierdził UTK), to pisane, że z przejazdem jest wszystko OK jest delikatnie mówiąc śmieszne i nieprzekonywujące.

A tak na koniec to przed chwilą podważałeś fakt kontroli UTK, a teraz piszesz, że UTK chce się wykazać. Zastanów się zanim będziesz pisał dalej, bo się trochę plączesz.

_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 02-04-2017, 18:46    Odpowiedz z cytatem

Latarki drągów a sygnalizatory drogowe to dwie różne rzeczy. Ty tego nie widzisz. Tak na prawdę to tych latarek na drągach wcale nie musiało by być - zgodnie z przepisami, wg. których przejazd był budowany. Jeszcze raz powtórzę, że przejazd działa prawidłowo. Czytaj dalej swój tygodnik i powtarzaj to co tam piszą, miej swoją rację i już skończmy ten temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 02-04-2017, 19:04    Odpowiedz z cytatem

Czytaj ze zrozumieniem, ja nie napisałem, że latarki drągów to sygnalizatory, tylko że z racji braku sygnalizatorów drogowych, w tym miejscu pełnią funkcje tych sygnalizatorów, które są wymagane przez obecnie obowiązujące przepisy (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY I ROZWOJU w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie).
To prawda, że urządzenia zabezpieczające na tym przejeździe zostały zabudowane już kilkanaście lat temu, lecz w międzyczasie podniesiono parametry odcinka Sędzisław - Marciszów co oznacza, że wg nomenklatury Prawa Budowlanego poddany on został modernizacji. Tym samym przejazdy powinny być także dostosowane do obecnie obowiązujących przepisów, które już wymagają sygnalizatorów drogowych. Skoro dalej uważasz, że wszystko jest OK to zawsze możesz napisać do redakcji RTI (http://rti24.pl/) i przedstawić swoją wizję na ten temat, albo IZ Wałbrzych może nie zastosować się do zaleceń pokontrolnych UTK. Zobaczymy co się wtedy będzie dziać.

_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Flanker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Cze 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 04-04-2017, 21:19    Odpowiedz z cytatem

Na stronie internetowej RTI pojawił się artykuł dotyczący kontroli UTK w/w przejazdów oraz zmian jakie mają zostać tam wprowadzone. Szczegóły w linku:

http://rti24.pl/aktualnosci/zbadali-przejazdy/11963
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

marcin smal Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2011
Skąd: Kowary

PostWysłany: 04-04-2017, 23:01    Odpowiedz z cytatem

Już się ukazał przetarg do w/w przejazdów, dostosowanie ich do prędkości 120km/h ( termin otwarcia ofert 19.04.2017, a termin wykonania 29.04.2017).

[ Dodano: 04-04-2017, 23:36 ]
Jest też przetarg dla stacji Świebodzice, Wałbrzych Szczawienko i budowa nowego przystanku Wałbrzych Śródmieście ( Centrum).
Z tego co do tej pory przeczytałem to będą kompleksowe przebudowy, dla stacji Wałbrzych Szczawienko min. tor nr 1 będzie przebiegał obecnym torem nr 3 ( wjazd będzie na pełnej prędkości 100km/h od strony Świebodzic) , a tor nr 2 będzie przebiegał śladem obecnego toru nr 1(prędkość 100km/h), a tor nr 2 stanie się torem głównym dodatkowym nr 4.

[ Dodano: 06-04-2017, 13:53 ]
Poprawili termin wykonania SSP na 29.09.2017
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 13-04-2017, 21:38    Odpowiedz z cytatem

Od 10 kwietnia odwołane zostały ograniczenia prędkości do 20 km/h w km 2,057 - 2,100 w obu torach. Ponadto w ostatnią niedzielę widziałem, że pociąg EIC Śnieżka z Jeleniej Góry do Warszawy prowadzony był lokomotywą EP09-041. Wie ktoś może czy w ubiegły weekend to była wyjątkowa sytuacja (związana np. z problemami na protezie koniecpolskiej powstałymi wskutek wypadku Pendolino) czy też "dziewiątki" na stałe zawitają na linie 274?

[ Dodano: 16-04-2017, 11:13 ]
Kilka zdjęć z wczoraj z Jeleniej Góry oraz jedno z Jaworzyny Śląskiej, gdzie powstają już konstrukcje wsporcze dla wiaty na peronie nr 3. Wykonane telefonem, więc jakoś niestety słaba.

Jelenia Góra widok na perony.jpg
Jelenia Góra widok na perony
Plik ściągnięto 67 raz(y) 217.94 KB

Jelenia Góra widok na peron2.jpg
Jelenia Góra - peron 2
Plik ściągnięto 52 raz(y) 231.01 KB

Jelenia Góra widok na peron1.jpg
Jelenia Góra - peron 1
Plik ściągnięto 48 raz(y) 212.56 KB

Jaworzyna Śląska.jpg
Jaworzyna Śląska widok na peron 3
Plik ściągnięto 30 raz(y) 176.87 KB

EP09 z EIC Śnieżka.jpg
EP09-041 z pociągiem EIC do Warszawy przejeżdża przez Sędzisław
Plik ściągnięto 80 raz(y) 158.35 KB


_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

marcin smal Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2011
Skąd: Kowary

PostWysłany: 16-04-2017, 18:15    Odpowiedz z cytatem

Będą jakieś dodatkowe prace na stacji Jeleenia Góra, na stronie PLK ukazało się zamówienie dodatkowe za ponad 800 tys. PLN.

Na Wałbrzych Szczawienko, skład opału przenieśli z wysokości dworca w kierunku wyjazdu na Świebodzice ( być może estetyzacja okolicy dworca, bądź zrobią tam P-R przejście pod torami jest na tej wysokości choć nieczynne, tylko trzeba by tam schody dorobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

JanuszJG Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2015
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 17-04-2017, 10:00    Odpowiedz z cytatem

marcin smal napisał/a:
Będą jakieś dodatkowe prace na stacji Jeleenia Góra, na stronie PLK ukazało się zamówienie dodatkowe za ponad 800 tys. PLN..


Możesz podać linka do w/w zamówienia, bo nigdzie nie mogę tego znaleźć...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 17-04-2017, 10:16    Odpowiedz z cytatem

https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=bestOfferDetails&demandIdentity=192699

Jak wejdziesz na stronę zamówieniową PLK to wówczas po lewej stronie wybierz "Wyniki zapytań ofertowych" i tam możesz to znaleźć. Najprościej wpisać polu "Nazwa zamówienia" np. Jelenia Góra i wyskoczy wynik.
Tylko chciałbym zwrócić uwagę, że te wyniki postępowań udzielanych z wolnej ręki po jakimś czasie znikają z platformy (np. już nie ma informacji o realizowanej obecnie naprawie toru nr 1 z Wałbrzycha Szczawienko do Wałbrzycha Miasto). O ile dobrze pamiętam to zamówienie na przebudowę peronów w Jeleniej Górze już było raz rozszerzane, bodajże o peron 1c.

_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

marcin smal Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2011
Skąd: Kowary

PostWysłany: 20-04-2017, 18:32    Odpowiedz z cytatem

Tunel nie ma szczęścia do przetargów :
https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=bestOfferDetails&demandIdentity=202722
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 25-04-2017, 21:13    Odpowiedz z cytatem

PKP Polskie Linie Kolejowe prowadzą aktualnie przetarg na wykonanie kolejnego etapu prac na odcinku linii nr 274 do Jeleniej Góry na odcinku Wrocław Świebodzki – Smolec. Do zamawiającego wpłynęło siedem ofert.
Postępowanie na prace na linii kolejowej nr 274 Wrocław – Zgorzelec dotyczą II etapu rewitalizacji odcinka Wrocław Grabiszyn – Smolec. Planowane prace dotyczą odcinka od 1,830km do 10,230km linii. Celem jest zapewnienie na tym odcinku prędkości 140 km/h dla pociągów pasażerskich i 100 km/h dla pociągów towarowych.

Więcej na:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/siedem-ofert-na-prace-na-odcinku-wroclaw-swiebodzki--smolec-81436.html

Otwarto też oferty na modernizacje stacji Wałbrzych Miasto, gdzie najniższa oferta cenowa (od Infrakolu) wyniosła 9,09 mln PLN, przy założonym budżecie PLK wynoszącym 7 mln złotych. Natomiast przy przetargu na tor nr 1 z Grabiszyna do Smolca najniższa oferta jest o 4 mln tańsza od budżetu.

_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

marcin smal Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2011
Skąd: Kowary

PostWysłany: 26-04-2017, 18:04    Odpowiedz z cytatem

Najtańszą ofertę na odcinek Janowice Wielkie- Wojanów złożył Schweerbau ( tak samo wygrał w przetargu na Smolec- Wr. Świebodzki).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 06-05-2017, 08:42    Odpowiedz z cytatem

PLK chwali się pracami na stacji Jaworzyna Śląska w informacji pod nazwą: Półmetek modernizacji stacji Jaworzyna Śląska

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/polmetek-modernizacji-stacji-jaworzyna-slaska-zdjecia-81445.html

Torem nr 1 z Wałbrzycha Szczawienko do Wałbrzycha Miasto pociągi już jeżdżą. Natomiast 2 maja pojawiło się ograniczenie doraźne na odcinku Sędzisław - Marciszów.Patrząc po lokalizacji tarcz z sygnałem D6 można przypuszczać, że chodzi o legendarny już przejazd kolejowy w Marciszowie Górnym (km 101,372).

Niestety nadal nie zlikwidowano ograniczenia do 40 km/h w km (74,9 - 75,0) na stacji Wałbrzych Fabryczny. Pozytywne jest to, że od Smolca do Wrocławia Zachodniego (dokładnie to do miejsca kawałek za Zachodnim) po torze nr 2 jeździ się już 130 km/h.

Jelenia_Góra_peron2i3.jpg
Jelenia Góra perony 2 i 3.
Plik ściągnięto 66 raz(y) 147.72 KB

Jelenia_Góra_peron1przedłużenie.jpg
Jelenia Góra - peron 1 przedłużenie w kierunku lokomotywowni
Plik ściągnięto 63 raz(y) 187.22 KB

Jelenia_Góra_peron1.jpg
Jelenia Góra - peron 1
Plik ściągnięto 62 raz(y) 196.47 KB

Linia_274.jpg
Widok na tarcze sygnalizujące ograniczenie doraźne
Plik ściągnięto 48 raz(y) 121.18 KB

Jaworzyna_Śląska2.jpg
Jaworzyna Ślaska
Plik ściągnięto 27 raz(y) 112.26 KB

Jaworzyna_Śląska.jpg
Jaworzyna Ślaska
Plik ściągnięto 32 raz(y) 116.12 KB


_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

tomek_no Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Kwi 2013

PostWysłany: 12-05-2017, 13:54   PKP S.A. wyłoniła wykonawcę modernizacji dworca w Żarowie Odpowiedz z cytatem

PKP S.A. podpisała umowę z wykonawcą, który zrealizuje przebudowę dworca kolejowego w Żarowie. Prace przeprowadzi Firma Budowlana Dota Sp. z o.o. Sp.k.

Inwestycja zakłada gruntowną modernizację dworca. Pomieszczenia wewnątrz obiektu zostaną przebudowane i dostosowane do nowych funkcji. W budynku pojawią się także udogodnienia dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się – m.in. pochylnie i poręcze. Z myślą o osobach niewidomych i niedowidzących zamontowane zostaną specjalne ścieżki dotykowe. Do potrzeb osób niepełnosprawnych dostosowane zostaną również toalety.

Źródło: http://pkpsa.pl/pkpsa/artykul.html?id=2369

_________________
www.liniekolejowekg.blogspot.com - Linie kolejowe w Powiecie Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 60 z 71 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 69, 70, 71  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl