2500 ale chyba bez dodatkow nocnych i swiatecznych. Tyle to mozna zarobic na ciezarowce lub autobusie za 40h tygodniowo i to bez pomieszkiwania w kabinie a nie dobiero po 2latach.Poza tym w razie choroby czy uszczrbku na zdrowiu nalezy splacic lojalke.
4 miesiące na warsztacie - przyznam, że dosyć długo, zmiany oczywiście po 12h dla kursantów tak.?
Długo ? Ja siedziałem na warsztacie bite pół roku i zleciało bardzo szybko. Już nie przesadzaj.
Zapomniałeś jeszcze dodać, że Ty idziesz zupełnie innym tokiem szkolenia i w "twojej" firmie nie biorą ludzi z ulicy .........
Kolega napisał, że 4 miesiące, a ja słyszałem, że warsztat jest ok. 7-8 tyg. w IC więc zdziwił mnie taki długi okres rozumiesz teraz ?.
pozdrawiam
Uważam i tak, że nawet pół roku to za krótko. Powinno być jak kiedyś - warsztat -pomocnik-maszynista. W ciągu pół roku praktycznie tylko liznąłem wiedzy bo różnych typów loków od groma. I właśnie, że trzeba mieć wiedzę bo np. PK u mnie w firmie robię sobie sam. Powodzenia osobom, które posiedzą sobie 8 tygodni na warsztacie.
2500zł to można u prywaciarza wyciągnąć, przy standardowych godz. pracy np. 40h tygodniowo i jeszcze praca na miejscu bez dojazdów .....
Znajomy jeździ w jednej ze spółek wojewódzkich i ma prawie 2x tyle, a nie jeździ długo ...
2500zł to można u prywaciarza wyciągnąć, przy standardowych godz. pracy np. 40h tygodniowo i jeszcze praca na miejscu bez dojazdów .....
Znajomy jeździ w jednej ze spółek wojewódzkich i ma prawie 2x tyle, a nie jeździ długo ...
Nawet spoko, gość mi proponował zarobki w kurierce kat B, jazda po europie ok 3600 zł na rękę w systemie 3/1.
2500zł to można u prywaciarza wyciągnąć, przy standardowych godz. pracy np. 40h tygodniowo i jeszcze praca na miejscu bez dojazdów .....
Znajomy jeździ w jednej ze spółek wojewódzkich i ma prawie 2x tyle, a nie jeździ długo ...
Nawet spoko, gość mi proponował zarobki w kurierce kat B, jazda po europie ok 3600 zł na rękę w systemie 3/1.
Jakieś dwa lata temu nad tym poważnie myślałem, ale mój kolego, który to właśnie śmigał takim dmc 3.5t skutecznie mnie od tego pomysłu odsunął - sam jeździł, żeby tylko odłożyć na C+E po uzbieraniu odpowiedniej kwoty przez tel. zakończył współpracę.
Na tych busach non stop trzeba jeździć bo nie ma żadnych limitów czasu, ani tacho jak w normalnych ciężarówkach, idzie się zajeździć dosłownie, a potem z 3 dni pauza gdzieś na europejskim parkingu na wygnajewie "bo dyspozytor nie może załatwić towaru", a no pusto nie będziesz jeździć
[ Dodano: 27-08-2016, 00:06 ]
Czy zakład zachodni uruchamia obiegi na magistrali 351 Poznań - Szczecin..? Czy to już obsługuje północny ??
Wiedza przydaję się też do przekazania warsztatowi co się zepsuło. Znam przypadki kiedy młody maszynista nie potrafił sprawdzić stanu wody/płynu na tamarze czy nie wiedział gdzie się sypie piasek do piasecznic. A jak mu już pokazali to chciał pod siecią lać ten płyn i włazić na dach. Potem chłopaki z warsztatu mu wystawiają odpowiednią opinię i wszystko kapują przełożonym. Nic przyjemnego.
nie ma sensu rozważać na temat celowego udupiania kursantów. kiedyś rozmawiałem z osobą z IC na ten temat, oczywiście ta osoba potwierdziła że jest tz. "sito", najlepsi zostają, a reszta płaci. Panowie aplikując do Intercity powinniście wiedzieć o tym wcześniej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum