Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Tabor województwa zachodniopomorskiego
Autor Wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 19-08-2011, 10:32    Odpowiedz z cytatem

Ja ta liczę na ELFy. Po prazedwczorajszej przejażdżce ELFem SKM Warszawa, jestem pod ogromnym wrażeniem. Wink Tylko też dużo zależy od wyposażenia, bo Warszawa jest o wiele bogatsza. Wink

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 19-08-2011, 15:51    Odpowiedz z cytatem

ELFy dla SKM Warszawa kosztowały 364 mln złotych. W przeliczeniu na jeden skład będzie to 28 milionów (6 członów). Nasze EZTy będą kosztowały w okolicach 24,3 mln za sztukę, ale będą krótsze (3-4 człony), więc myślę, że można spodziewać się czegoś dobrego. Osobiście też chciałbym ELFa z jakimiś wygodnymi fotelami. Mogą być takie jak w SA136, byle nie plastik z cienką powłoką materiału.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 19-08-2011, 16:56    Odpowiedz z cytatem

To całkiem dobra informacja Smile A nie wiesz czy każde województwo z ZGZ kupuje 4-członowce?

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 19-08-2011, 17:03    Odpowiedz z cytatem

DarekP napisał/a:
W tej grupie podział jest mniej więcej taki:
- Śląskie 5 EZT
- Świętokrzyskie - 4 EZT
- Małopolskie i Podkarpackie - 10 EZT ( po 5 szt?)

Nie
Zarząd Województwa Małopolskiego napisał/a:
Województwo Małopolskie - 6 szt.
Województwo Podkarpackie - 1 szt.
Województwo Śląskie - 6 szt.
Województwo Świętokrzyskie - 6 szt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 19-08-2011, 17:23    Odpowiedz z cytatem

BTW jeśli cały 6-wagonowy zestaw kosztuje 28mln, to trzeba przeliczyć. Na pewno nie można zrobić prostej proporsji, bo człon silnikowy sterowniczy jest na pewno droższy do doczepnego. Jakby ktoś wiedział, jaka jest różnica w cenie, to pisać. Wink Będzie można się dowiedzieć, czy te Zachodniopomorskie ELFy będą pożądne Wink

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 19-08-2011, 17:56    Odpowiedz z cytatem

Czteroczłonowe Elfy:
śląskie (8) - 23,4 mln zł
śląskie (1) - 22,4 mln zł
mazowieckie (16) - 5,7 mln euro
wielkopolskie (22) - 21,3 mln zł
dolnośląskie (5) - 20,6 mln zł
Ceny brutto
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 20-08-2011, 19:20    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Może i najfajniejszy.. ale pod względem eksploatacji na szlaku to totalna porażka.. Jedynym lekarstwem na awarię na szlaku to restart całej aparatury


Jak jeżdżę nimi jako pasażer od początku ich kariery, to takowy restart przeżyłem 2 razy. W innych "nowoczesnych" pojazdach to też niestety nic nowego (restartów pesowskich Swingów widziałem już kilka).

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 20-08-2011, 19:47    Odpowiedz z cytatem

Ja w małopolskich Acatusach doświadczyłem dwóch restartów, a jechałem dwa razy Mr. Green
Za pierwszym razem wszystko trwało jakieś 15 minut, za drugim już tylko ok. 5 min.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 20-08-2011, 19:50    Odpowiedz z cytatem

alojz napisał/a:
Nie
Zarząd Województwa Małopolskiego napisał/a:
Województwo Małopolskie - 6 szt.
Województwo Podkarpackie - 1 szt.
Województwo Śląskie - 6 szt.
Województwo Świętokrzyskie - 6 szt.


Czyli od czerwca zaszła pewna zmiana:
Rynek Kolejowy o Świętokrzyskim
Marszałek Śląskiego w Onecie o zakupach

Mnie zaciekawiły 2 zawarte w tekście informacje:
- Podkarpackie ma przygotować SIWZ
- Podkarpackie kupi tylko 1 EZT

A już zacząłem liczyć na przełom w mojej okolicy, a tu powielenie sytuacji z Lublinem.
1 SA134 do współpracy "transgranicznej" Podkarpacie-Lubelskie i 1 EZT Podkarpacie-Małopolska.
To trochę za mało na sensowny takt pomiędzy miastami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 29-08-2011, 20:48    Odpowiedz z cytatem

Z ZGZ wycofało się łódzkie, więc w naszej transzy będzie jakieś 5 pojazdów mniej.
Łódzkie liczy na większe dofinansowanie zakupu ze środków unijnych. Zważywszy że Grabarczyk jest stamtąd, mają na to całkiem spore szanse.
My na takie wsparcie liczyć nie możemy - biednemu zawsze wiatr w oczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 29-08-2011, 22:04    Odpowiedz z cytatem

Przesadzasz. Grabarczyk nie ma i nie będzie miał nic z tym wspólnego. A samo to, że łódzkie się wycofało to najlepszy dowód. Zostawcie już tego ministra w spokoju, bo nic nie zrobisz swoim gadaniem.

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 30-08-2011, 14:32    Odpowiedz z cytatem

Dodam że czynione są "podchody", by część z 5 niedoszłych łódzkich EZT trafiła na nasze tory Smile Ale póki co to bardziej pobożne życzenie, niż realny scenariusz.
Aktualny plan przewiduje że:
Lubuskie zakupi 2 EZT;
Wielkopolskie 8 EZT;
Zachodniopomorskie 7 EZT.
I tego się trzymajmy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 04-09-2011, 10:07    Odpowiedz z cytatem

Wszystko fajnie to wygląda, tylko kiedy ów EZT pojawia sie na naszych torach?
Dobrze, że nasze województwo zakupi te nowe EZT-y bo to co teraz jeździ jest już tak wytłuczone, że za kilka lat już nie będzie czym jeździć. Ciekawe na jakie trasy trafią te pojazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 04-09-2011, 10:33    Odpowiedz z cytatem

Bartek1981: a czytłaś pierwszy post? W artykule są odpowiedzi na Twoje pytania kiedy ten tabor trafi na nasze tory i na jakie trasy.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 16-09-2011, 14:25   Zachodniopomorskie kupuje 6 używanych EZT Odpowiedz z cytatem

Dziś na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego:
https://bip.wzp.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=30500:16092011-r-ogoszenie-o-zamowieniu-na-dostaw-szeciu-sztuk-uywanych-czteroczonowych-elektrycznych-zespoow-trakcyjnych&catid=435:zamowienia-publiczne&Itemid=110 pojawiło się ogłoszenie o przetargu na zakup 6 używanych czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych.

Dostarczone pojazdy muszą być wyprodukowane po 1992 roku oraz posiadać ważne świadectwo sprawności technicznej, a w przeszłości nie mogły brać udziału w kolizjach z innymi pojazdami kolejowymi, ani być odbudowane po pożarach.
Przeciętna znajomość tematu oraz pobieżne zapoznanie się z opisem przedmiotu zamówienia wskazują jednoznacznie, że marszałek chce kupić jednostki serii ED72 dotychczas wykorzystywane w naszym województwie przez Przewozy Regionalne.
To krok w dobrym kierunku, gdyż pojazdy tego typu to z jednej strony najmłodszy tabor posiadany przez samorządowego przewoźnika, a z drugiej strony najbardziej pojemny pod względem ilości miejsc siedzących.
Zakup pojazdów przez województwo zabezpieczy ten tabor przed jego sprzedażą przez obecnego właściciela innemu samorządowi lub przed delegowaniem do pracy w innym regionie kraju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2020 infokolej.pl