w czwartek TURa na bonanzach widzialem, az sie zdziwilem. Bo zawsze bipy albo 132. Moze 23/06 tak go zestawia jak piszesz
TUR będzie miał wagonowy skład przez całe wakacje. Podejrzewam, że rowerowy wagon + Bhp / Bh. No albo mnie zaskoczą Bdhpumnami
Aktualnie jeździ SA103 + 120A (w pomorskich barwach) + SA132 lub SU42 + 3 Bh.
_________________ Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
A propo TURa, Czy ktoś wie czemu dziś jechał 20min pózniej? I wszyscy nawet panie w kasie myślały ze to normalne opóznienie. Co okazywało sie później czy tylko dzis wyjatkowo jechał inaczej. Czym to było spowodowane. Czy macie infroamcje by takie sytuacje mniłay mnijesce jeszcze później?
Jak to powiedział mi kierownik z którym wracałem. Oni takie rzeczy dowiadują się jak przychodzą.
To ma wpięcie zdaje się do systemu rejestracji zmian w rozkładzie jazdy PLK. I jak przychodzi telegram do maszynisty, że dzisiaj jada pozniej - to na tej stronie tez bedzie.
Ostatnio bylo malo takich jednodniowek. Podejrzewam, ze to przymiarki/poczatki tego co sie zacznie w srode.
TUR na dwóch PESACH wygląda mega tragicznie. Z wagonem 120A pomiędzy też wygląda to śmiesznie ale chociaż pojemność jest większa. Latem 4 bohuny to powinien być standard + wagon rowerowy. Ewentualnie poczwórna i podwójna bipa + wagon rowerowy.
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Jeśli TUR ma już jezdzić na SZT to powinien jeżdzić zestawiony 2x SA138,ale NEWAGi są niestety na stałe przypisane do linii helskiej i kościerskiej.Skoro nie może jeżdzić na SA138 to już lepiej by było gdyby kursował na 2xSA132.W takim zestawieniu jeżdził latem 2009 roku jak pamiętam.
5 lat to standard, przy okazji przez 5 lat nie mogą być nośnikiem reklam komercyjnych (jedynie oferty przewoźnika, prezentacja składu lub ewentualnie reklamy województwa). Przy okazji oczywiście 5 lat od pierwszego przejazdu z pasażerami czyli mniej więcej styczeń/luty 2016.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Arriva nie planuje nic w tym roku nowego na sezon dać ? Coś do Gdyni, Władysławowa, Nowego Dworu Gdańskiego itd ?
Składem Przewozów Regionalnych? Toć oni taboru na jazdy po województwie nie mają, a co dopiero kursy komercyjne gdzieś dalej...
Cytat:
Czy macie infroamcje by takie sytuacje mniłay mnijesce jeszcze później?
Jak to powiedział mi kierownik z którym wracałem. Oni takie rzeczy dowiadują się jak przychodzą.
Widziałem to w rozkładzie na stronie portalu podróżnych z gdzieś dwa tygodnie temu. Sam się zdziwiłem na taki pociąg i początkowo myślałem, że to może jakaś nowa relacja...a to tylko wyjątkowo przesunięty TUR.
yusek napisał/a:
Nie wolno. Ewentualnie można Kościerzyna-Gdynia-Hel.
Jeszcze 4 i pół roku i SA137 / 138 będą mogły zacząć jeździć na Chojnice
Szkoda, że te pojazdy są tak przypisane, ale zdaje sobie sprawę, że jakieś tam wymogi tego dofinansowania były.
_________________ Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-04-2012, 17:43 Pociągiem na Półwysep Helski
Kilka dni temu ukazało się ogłoszenie o sprzedaży złomu z PR Gdynia. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, iż dotyczy to wagonów ze stacji Chojnice, głównie Bhp (popularne Bipy), oraz Aou (Azety) i B11p. W sumie nic ważnego ale... jest jedno ale. Linia Helska generuje ogromny potencjał pasażerski w sezonie. Pasażerowie często nie mieszczą się do pojedynczego SA137 lub SA138, w związku z czym jeżdżą one na ukrotnieniu.I tak niewiele to daje, gdyż wszyscy się nie pomieszczą a w środku panuje ścisk. Rozumiem, iż ze względów ekonomicznych trasowanie Bip wydaje się poza sezonem nieuzasadnione, jednakże w sezonie dziwnym trafem zamiast wagonów mogą trafić się szynobusy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum