Związkowcy chcą wydłużenia relacji IR
Odpowiedz do tematu

Temat:
Tak wszystko brzmi bardzo ładnie,dziękujemy itp ale: jeśli to faktycznie będzie kibel to nie ma sie czym podniecać bo nie sądzę by ktoś z JG chciał jechać takim składem do końca trasy,trzeba moim zdaniem oczekiwać więcej a nie zadowalać się byle czym bo w końcu podstawią węglarki i co też będziemy się ekscytować??Albo standardy podróży pójdą w górę albo nie ma to sensu bo kible do Wrocka już mamy i tak.

Temat:
Jak przeczytałeś wcześniej wagonowy skład pojedzie na Galicji tylko raz w tygodniu a co do Świnoujścia nie wiadomo, czy pojedzie na wagonach czy na EZT. Jak wiesz dolnośląskie nie ma wagonów i tu jest problem. Ludzie zwrócą uwagę w większości na cenę - na standard w mniejszym stopniu. Jakoś na Wrocław- Przemyśl jeżdżą EZT a chętnych na podróż w podobnej ilości kilometrów jest dużo. Po drugie na odcinku JG- Wrocław pociągi pojadą jako Reggio więc o frekwencję nie ma się co martwić, a to czy ktoś pojedzie tym pociągiem czy nie, to już będzie jego wybór. Ja czasami wole jechac czystymi składami PR do Krakowa niż zdewastowanymi, przepełnionymi i śmierdzącymi wagonami IC.

Temat:
Cóż każdy woli co innego ja bym wolał porządne TLK np ale jak się nie ma co się lubi to trzeba się zadowalać byle czym.

Temat:
Światowid, Barbakan pojedzie na wagonach, wszak jakoś muszą go w Ostrowie włączyć do części krakowskiej.

Temat:
W takim razie będzie na wagonach. Ostatecznej informacji w tej sprawie jeszcze nie mamy a ja wole mieć wszystko jasno i wyraźnie napisane.

Temat:
Ilmater, jak widzisz wielu nie rozumie prostej sprawy, że na tak długą trasę komfort musi być przyzwoity , a ten komfort zapewnia własnie pociąg wagonowy. Nie przemawiają do mnie tłumaczenia że PR Wrocław nie ma wagonów. Jak PR Wrocław nie ma to ma inny PR więc niepotrzebne w innych miastach wagony PR można z powodzeniem relokować do Wrocławia...a że takie są to nie wątpię.

Temat:
Desiro napisał/a:
Nie przemawiają do mnie tłumaczenia że PR Wrocław nie ma wagonów.

PR Wrocław ma 8 wagonów i 98 ezetów.


_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Temat:
Desiro2 vel. pitertarnów Uwziąłeś się na te IR na jednostkach? Przecież wiadomym jest, że IR to produkt komercyjny i on musi wychodzić co najmniej na zero. Chcesz wagonów? pisz do PIC-u o nowe połączenia. Dać palec wezmą rękę...


_________________
Klikaj codziennie:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=3244
Temat:
Desiro2 napisał/a:
jak widzisz wielu nie rozumie prostej sprawy, że na tak długą trasę komfort musi być przyzwoity , a ten komfort zapewnia własnie pociąg wagonowy.

Nie przesadzaj. Nie rozumiem, w czym wagon jest lepszy od EZT. Że wagon ma zamykany przedział? To żaden argument, bo wielu preferuje wagony bezprzedziałowe, np. w EIC. A może chodzi o wagon bezprzedziałowy lub piętrowy? Przecież układem siedzeń, a więc komfortem niczym nie różnią się od EZT. Że EZT są głośne? A wagony to niby są ciche?

Dość często jeżdżę IR "Łużyce". Skład to ten lepszy EZT z wygodnymi siedzeniami i firankami. Nie narzekam. Podróżuje się wygodnie, nawet z dziećmi. Pociąg cieszy się dużą popularnością, a ludzie są zadowoleni, że mają bezpośrednie połączenie i nie muszą się przesiadać we Wrocławiu. Pociąg jest tani, wygodny, jeździ w dobrych porach. Nikt nie wymaga cudów za tę cenę. Jak ktoś chce luksusów to niech jedzie EC "Wawelem". Ja za drogie EC dziękuję. Wolę interREGIO.


_________________
Stella
Temat:
Wakacyjne interREGIO do Jeleniej Góry

MOZ ZZ "Kontra" przesłał nam informację o uruchomieniu na okres wakacji pociągów interREGIO, które najprawdopodobniej będą kursowały w wydłużonej relacji z Jeleniej Góry do Rzeszowa, a także nad morze - do Świnoujścia.


Apele Pani Poseł M. Machałek, Pana Grzegorza Oleś z KODLK, naszej organizacji związkowej, Pana Marszałka UMWD, Pani Dyrektor Zakęś z departamentu Infrastruktury UMWD przyniosły pozytywny efekt w postaci uruchomienia dalekobieżnych pociągów ze stolicy Karkonoszy.
Przewozy Regionalne proponują wydłużenie relacji interREGIO "Galicja" w wakacyjne soboty i niedziele do Jeleniej Góry wraz ze skomunikowaniem z pociągami do Harrahova i Szklarskiej Poręby. Do Jeleniej Góry mialby także dojeźdzać pociąg ze Świnoujścia do Wrocławia. Oba połączenia PR chcą wprowadzić zamiast istniejących pociągów REGIO, aby nie zwiększać koniecznej pracy eksploatacyjnej.
Cieszymy się, Spółka Przewozy Regionalne zauważyła, że przewozy pasażerskie w pociągach dalekobieżnych mogą także zaczynać i kończyć bieg z miast, gdzie ruch pasażerski zanika, co ewidentnym dowodem mogą być pociągi, które dojeżdżają do Jeleniej Góry, a w sezonie do Szklarskiej Poręby Górnej Spółki "PKP Intercity" - zaznaczył związek zawodowy Kontra.
Komitet Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych opublikował na swojej stronie podziękowania dla uczestników negocjacji oraz przybliżony rozkład jazdy wakacyjnych pociągów:
Rzeszów – tam i z powrotem:

Jelenia Góra 11:08
Wrocław Główny 14:24/14:32
Rzeszów Główny 21:50

Rzeszów Główny 06:15
Wrocław Główny 13:22/13:52
Jelenia Góra 17:20

Świnoujście – tam i z powrotem:

Jelenia Góra 06:08
Wrocław Główny 09:25/09:40
Świnoujście 17:58

Świnoujście 09:28
Wrocław Główny 17:49/18:00
Jelenia Góra 21:38


Źródło:"Rynek Kolejowy"

Temat:
Stella, przy dolnośląskich jednostkach mimo wszystko jest ryzyko podstawienia plastiku, mimo że takich jednostek jest może 10 na 96. Niestety, zamiast obsługiwać pociągi podmiejskie jeżdżą bardzo często do Jeleniej Góry. Scenariusz plastiku nie ma opcji przejścia, jeżeli skład byłby na bonanzach (niestety, dolnośląskie nie ma czynnych nawet takich). Potrzebny jeszcze lok. W JG jest parę ET21...


_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Temat:
EU07-469, jeszcze się nie zdarzyło, żeby IR "Łużyce" był na plastikach. Zawsze jest to EZT w barwach interREGIO. Widuję ten skład prawie codziennie w Węglińcu, jak jadę do Zgorzelca.


_________________
Stella
mk1992
-Usunięty-
Temat:
@Stella, IR Łużyce jest obsługiwany przez ED72. Jest to EZT zbudowany właśnie z myślą o obsłudze połączeń dalekobieżnych, wszak literka "D" wiele wyjaśnia.

Temat:
Dokładnie. EN57 nie jest zbudowany z myślą o pociągach dalekobieżnych, choć na takich jeździ. Pamiętam, że pierwsze interREGIO jeździły w ogóle na SPOTach. Więc mam nadzieję, że to się utrzyma. Ok, składy wagonowe byłyby lepsze, ale jak nie ma takiej możliwości, to dobry i EN57 (choć lepszy byłby EN71). Nie wymagajmy cudów.


_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Temat:
SPOTY są beznadziejnie niewygodne! Jeżeli już ma jechać kibelek to koniecznie ze skajowymi siedzeniami.


_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl