Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Rozkład jazdy 2010/11 na Lubelszczyźnie
Autor Wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 23-02-2011, 12:52    Odpowiedz z cytatem

Lubelski Zakład Przewozów Regionalnych opublikował tabele rozkładów jazdy z uwzględnieniem zmian, jakie nastąpią z dniem 1 marca. Nowościami są pociągi interREGIO z Lublina do Warszawy oraz dodatkowy pociąg z Chełma do stolicy regionu. Zauważalna jest rezygnacja na odcinku Chełm – Lublin z odjazdów wyłącznie 5 lub 35 minut po godzinie.
Fot. Rafał Jasiński

O wprowadzeniu wraz z pierwszą korektą rozkładu jazdy pociągów składów interREGIO między stolicami: regionu i kraju, informowaliśmy na portalu rynek-kolejowy.pl. Przypomnijmy, że pociągi tej kategorii pojadą tylko w piątki i niedziele. IR „Bystrzyca” w piątki z Lublina odjedzie o 13:40 i dotrze do Warszawy Gdańskiej o godz. 16:09, a w niedziele odj. ze stacji początkowej o 14:50, a skończy bieg na stacji Warszawa Zachodnia o godz. 17:39. W drogę powrotną, zarówno w piątki, jak i niedziele, „Bystrzyca” wyruszy z Warszawy Zachodniej o godz. 18:45, a do Lublina dotrze na godz. 21:20. IR „Cisy” wyjedzie ze stolicy regionu o 17:55, a do Warszawy Zachodniej dojedzie o godz. 20:34. W przeciwnym kierunku skład ten wyruszy z Warszawy Zachodniej 20:50, a do Lublina dojedzie na 23:15. Jednak IR „Ciszy” nie będzie kursował w wakacje. Wszystkie składy kończące bieg lub wyruszające z Warszawy Zachodniej pojadą przez Warszawę Centralną. Pominą stację Otwock. Bez zatrzymania przejadą przez Pilawę.

Niewielka korekta rozkładu jazdy będzie również dotyczyła IR „Bolko”, kursującego na trasie Lublin - Wrocław. Od marca zamiast przez Kędzierzyn Koźle pojedzie przez Strzelce Opolskie. W związku z tym do stolicy Dolnego Śląska dotrze kilkanaście minut później. IR „Skrzyczne” Łuków – Bielsko Biała – Łuków również będzie miał zmienione godziny kursowania.

Najwięcej zmian w rozkładzie pociągów REGIO będzie dotyczyła trasy Dorohusk/Chełm – Lublin. Nowy pociąg zapewniający dojazd do Lublina na 14 (druga zmiana) i skomunikowany na stacji w Lublinie z pociągami IR „Bolko” i „Bystrzyca” odjedzie z Chełma o 12:05. Będzie on kursował w dni robocze oprócz wakacji. Za to rzadziej pojedzie skład skomunikowany z pociągami TLK do Warszawy i Wrocławia z 6:35 – dotychczas kursował codziennie, ale od marca będzie miał takie same terminy kursowania co wymieniony pociąg południowy. Trzy składy nie pojadą 5 lub 35 minut po godzinie, w tym ostatni skład pojedzie 8 wcześniej (20:27). Natomiast w przeciwnym kierunku nastąpi „rozmontowanie” oferty z kierunku Dorohuska dla dojeżdżających do Chełma na 8:00 i wracających po 8 godzinach z powrotem. Od marca ostatni skład do Dorohuska (z Lublina/Chełma) odjedzie o godzinę później.

Na „linii stalowowolskiej” zmienią się godziny kursowania kilku pociągów. Poranny skład do Rzeczycy odjedzie ponad pół godziny wcześniej, a wróci do Lublina o 12:47 (zamiast o 14:00). O godzinę wcześniej (19:42 zamiast 20:42). odjedzie ostatni skład ze stolicy Lubelszczyzny do Stalowej Woli. Pociągi „RESOVIA” I „KORONA” z Lublina do Rzeszowa od marca będą jeździły 10 minut dłużej (odjazdy i przyjazdy na stacji Lublin w zasadzie bez zmian).

Korekty odjazdów i przyjazdów pociągów REGIO nastąpią także na trasach: Lublin – Dęblin, Łuków – Dęblin oraz Łuków – Terespol. Jednak różnice w godzinach kursowania będą niewielkie i nie przekroczą kilkunastu minut względem obecnie obowiązującego rozkładu jazdy.

Źródło: Rynek Kolejowy


Narzekaliśmy na ten regio z Rzeczycy co przyjeżdżał do Lublina na 14.00 , żę za późno przyjeżdża, to teraz będzie na 12.47 ręce opadają ludzie na II zmiane i tak nim nie przyjadą, bo być w Lublinie na ponad godzine przed pracą, to przesada. A wystarczyłoby puścić go 27 min. wcześniej i w Kraśniku miałby krzyżowanie z r4413 do Stalowej Woli Południe, z którym to teraz krzyżuje sie w Szastarce.
Powiększy sie ranna 4- ro godzinna dziura w linii na Kraśnik. Co boją sie, że 2 godziny stania w Rzeczycy to byłoby za mało?

Na linii Chełmskiej następny minus- wzorowe dojazdy do pracy w godzinach 8.00-16.00 do Chełma legną w grózach, bo chyba nikt nie będzie czekaś 1,5 godziny na powrót do domu. Na + jedynie możliwość dojazdu na II zmiane, co jest bardzo istotne.

Ogólnie raczej minusy przesłaniają plusa.

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl