Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Propozycje połączeń 2011/2012 dla Warmii i Mazur.
Autor Wiadomość

Adam85 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 23 Lip 2010

PostWysłany: 20-12-2010, 10:40   Propozycje połączeń 2011/2012 dla Warmii i Mazur. Odpowiedz z cytatem

Witam!
Myślę, że warto zacząć dysksję na temat połączeń jakich brakuje w naszym województwie.

[ Dodano: 20-12-2010, 10:46 ]
Ja osobiście widziałbym wydłużenie szynobusu (Elbląg-Olsztyn) do Szczytna, bo jeśli już na trasie zelektryfikowanej jeździ szynobus spalinowy to niech on jedzie dalej na trasę niezelektryfikowaną, osobiście widziałbym relacje ELBLĄG-OLECKO-ELBLĄG p.Olsztyn, Szczytno, Pisz, Ełk, tyle, że to jest raczej mało realne połączenie.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 20-12-2010, 15:28    Odpowiedz z cytatem

Jestem za łączeniem relacji, ale taka długa na pewno nie wchodzi w grę. Głównie z tego powodu iż szynobus może się zepsuć lub coś podobnego i co wtedy.
Co do następnego rozkładu to od siebie dołożył tym w godzinach szczytu z Olsztyna pociągi do:
- Olsztynka (x2)
- Morąga (x2)
- Ostródy (x2)

Takie typowe dojazdówki z Olsztyna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-12-2010, 19:28   

Koniecznie należy wznowić ruch pociągów w relacji Olsztyn Ełk przez Mikołajki i niech UM dorzuci kasę w celu wznowienia po latach ruchu pociągów z Działdowa do Brodnicy z tego co mi wiadomo UM kuj-pom już kilkakrotnie proponował rozsądne zasady finansowania tego połączenia ale cymbałom z Olsztyna brakuje rozsądku
Powrót do góry

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 20-12-2010, 19:41    Odpowiedz z cytatem

Działdowo - Brodnica to podstawa. Olsztyn - Ełk przez Pisz też sie przyda, ale najpierw remont.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-12-2010, 20:08   

Zwiększenie z 2 do 4 par pociągów do Braniewa przez Młynary z czego jedna mogłaby startować z Gdańska Głównego (SA133)- na odcinku Gdańsk-Elbląg jako przyspieszony i lub wydłużenie ich do Olsztyna (przez Dobre Miasto-przez przejście z jednego obiegu na drugi)
Wydłużenie kursów Olsztyn-Pisz-Ełk do Olecka i zwiększenie ich z dwóch do czterech par
Uruchomienie sezonowych pociągów do Mikołajek w ilości pięciu par z sensownym rozkładem jazdy (skomunikowania z IR i TLK).
Wydłużenie kilku par pociągów osobowych z kierunku Iławy/Działdowa/Elbląga do Korsz (trakcja elektryczna) ze skomunikowaniem na SZT do Ełku


Jak wam się te opcje podobają Question

Czekam na konstruktywną krytykę Smile
Powrót do góry

Adam85 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 23 Lip 2010

PostWysłany: 20-12-2010, 20:53    Odpowiedz z cytatem

Gdańsk-Braniewo to dobry pomysł, przydałoby się jeszcze połączenie CHOJNICE-OLSZTYN przez: Tczew, Elbląg.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 20-12-2010, 22:03    Odpowiedz z cytatem

ja bym dorzucil do listy pobożnych zyczen półpary na Szczytno po przyjezdzie IR Mazury z Poznania. Wracac mógłby z 9626 z Ełku. Albo od razu drugie półpary Szczytno - Olsztyn na Mamry do Wrocławia. Sezonowo, tj. wakacje, koncowki weekendow, i moze 5 i 7 w ferie zimowe.

Co do Olecka to milebybylo polaczenie z Suwalkami. Teraz trzeba jezdzic przez Bialystok z kierunku Olsztyna :/.
No, ale stan torow tam jak na Kudowiance, 10-20km/h Sad

A co do pociagow z pomorskiego,hmm.... O ile w W-M przejdzie jazda spalinowca pod trakcja, tak tutaj Struk powie "po co, mamy kibellosy". Plus, teraz jest bardzo dobre polaczenie Chojnice - Olsztyn rano z jedna przesiadka w Tczewie (13min) na przyspieszoną Motławe. Na Łynę o 1317 trzeba godzinę czekać w Tczewie bo nie ma pociagu z Chojnic. I to mozna poprawic od przyszlego rozkladu. W Pomorskim niby zwieksza sie pula pracy przewozowej, wiec mozecie zaczac suszyc glowe pomorskiemu UM Smile

No i czy marszalek by sie zgodzil na puszczanie swojego szynobusu bagatela 100-150km w głąb terytorium wroga?

Co do Braniewa - tak, ale jesli mialoby wrocic to polaczenie, to takze Trojmiasto - Grudziądz. Ktos w ogole orientuje sie, jakie tam sa realia? Bo na stronie WMTMK pisza, ze frekwencja do Elbląga dość marna... Moze nadzalewówką byłaby większa?

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 21-12-2010, 01:34    Odpowiedz z cytatem

Pawel_15 napisał/a:
Olsztyn - Ełk przez Pisz

Olsztyn-Ełk przez Pisz to jest, Olsztyn-Ełk przez Mikołajki!! To jest potrzebne.
Działdowo-Brodnica też koniecznie. No i takie moje prywatne marzenie to Biskupiec-Szczytno Very Happy
Miałem jeszcze jedno prywatne marzenie. To było Brodnica-Iława, no ale już podobno po marzeniu Crying or Very sad
Jestem też jak najbardziej za łączeniem relacji, moim zdaniem to wzbogaca ofertę przewozową.

_________________
2011r. 27317km
2012 r.36989km
2013r. 47920km
2014r. 49777km
2015r. 48619km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 21-12-2010, 01:39    Odpowiedz z cytatem

Romanek, można by nawet pokusic się o łącznik "Mazur" gdyby były na wagonach sezonowo do Mikołajek,no ale to tylko marzenia.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 21-12-2010, 02:03    Odpowiedz z cytatem

Właśnie. Tak jak to onegdaj zawsze bywało... Confused

_________________
2011r. 27317km
2012 r.36989km
2013r. 47920km
2014r. 49777km
2015r. 48619km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Seblit Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Wrz 2007
Skąd: z mieszkania

PostWysłany: 23-12-2010, 16:27    Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim to przywrócić dawne Mamry do Ełku, ale przecież IC nie pojedzie na spalinówce :/
Kolejna rzecz, to reaktywować linię przez Mrągowo, z tym, że konieczny byłby remont Mrągowo-Orzysz, bez tego nie ma sensu.
Ełk-Olecko przedłużyc do Gołdapi/Suwałk ale tam bez porządnego remontu ani rusz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 23-12-2010, 16:35    Odpowiedz z cytatem

wiec zamiast liczyc na niemozliwe, moze cisnac Marszalka zeby ugadal sie z PR?
Którędy teraz ten wagon przy Mazurach do Ełku jezdzi, przez Korsze?

Najprosciej IMHO byloby w wakacje dolaczyc drugi wagonik-bohuna do IR Mazury.
Ten do Elku przetrasowac przez Pisz (albo zostawic), a ekstra wagonik do Mikołajek/Mrągowa. Przynajmniej w C, jak szynobus do Kartuz w pomorskim.

A jak zbyt duzo dla PLKi bedzie kosztowalo ciagniecie ekstra wagonika z Wroclawia, to dopiac go w Toruniu.
Tylko wtedy wszystko na piętrusach bo ludzi po dach bedzie. Smile

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adam85 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 23 Lip 2010

PostWysłany: 23-12-2010, 21:31    Odpowiedz z cytatem

Gdyby nasze województwo dogadało się z PODLASKIM to możnaby pomyśleć o szynobusach OLSZTYN-SUWAŁKI, BRANIEWO-SUWAŁKI lub nawet ELBLĄG-SUWAŁKI, przykładowo przyspieszony REGIO+:

Elbląg-Suwałki:

ELBLĄG -4:00
Pasłęk -4:17 - 4:18
Małdyty -4;31 -4:32
Dobrocin -4:38 - 4:38
Morąg - 4:44 - 4:44
Gamerki Wielkie - 5:00 - 5:00
Olsztyn Zach. - 5:27 - 5:27
OLSZTYN GŁÓWNY - 5:31- 5:35
Pasym - 6:00 - 6:01
Grom - 6:10 - 6:10
SZCZYTNO - 6:22 - 6:25
Świętajno - 6:41 - 6:42
Spychowo - 6:52 - 6:52
Ruciane Nida Zach. - 7:05 - 7:05
Ruciane Nida - 7:09 - 7:10
Szeroki Bór - 7:19 - 7:21
Pisz - 7:33 - 7:35
Stare Guty - 7:38 - 7:38
Kaliszki - 7:44 - 7:44
Biała k. Piszu - 7:53 - 7:54
Drygały - 8:10 - 8:10
Pogorzel Wielka - 8:16 - 8:16
Bajtkowo - 8:28 - 8:28
Nowa Wieś Ełcka - 8:38 - 8:38
Ełk Szyba Zachód - 8:46 - 8:47
EŁK - 8:54 - 8:57
Przykopka - 9:04 - 9:04
Chełchy - 9:08 - 9:08
Kijewo - 9:13 - 9:13
Olecko Małe 9:18 - 9:19
OLECKO - 9:26 - 9:32
Raczki - 10:10 - 10:11
SUWAŁKI - 11:00

Odległość -326km,
czas przejazdu7h.,
średnia prędkość 46,6km/h
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 23-12-2010, 22:35    Odpowiedz z cytatem

Wg mnie bardzo potrzebne w tej chwili pociągi:

Olsztyn (odj. 14:45) - Korsze - wydłużenie do Ełku, codziennie (ten pociag ma dobre skomunikowanie z TLK z Wrocławia)

Korsze (odj. 16:45) - Olsztyn - wydłużenie relacji z Ełku, codziennie (odjazd z Ełku ok. 14:40 - kiedyś był taki "szkolny" pociąg z Ełku do Korsz)

Olsztyn (ok. 18:45) - Działdowo

Olsztyn (ok. 18:45) - Braniewo

Braniewo - Olsztyn (ok. 6:20).

Być może da się jakoś sensownie ułożyć rozkład pociągów w relacji: Olsztyn - Braniewo - Elbląg i Elbląg - Braniewo - Olsztyn?

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sopek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lut 2007

PostWysłany: 23-12-2010, 22:55    Odpowiedz z cytatem

Dołączam się do reaktywacji Olsztyn - Mikołajki - Ełk lub w wersji skróconej do Mikołajek.
PLK robi coś na szlaku Orzysz-Ełk, ale to chyba zw. na ruch towarowy, ale żeby Mikołajki i Mrągowo były odcięte od sieci PKP - to smutne. Najgorzej, że nic nie mówi o modernizacji, a bez niej nie ma mowy o reaktywacji.
To samo Ełk-Olecko-Suwałki.

Moje propozycje:
- nocny sezonowy iR z Wrocławia/Katowic przez Częstochowę, Łódź, Toruń, Giżycko do Ełku.
- w sezonie wydłużenie iR Warszawa-Białystok do Ełku, i skomunikowanie tego składu z wszystkim co przyjeżdża i odjeżdża z Ełku: tj. kierunek Pisz, Giżycko, Olecko.
- dodanie par pociągów Olsztyn-Korsze-Ełk i Ełk-Białystok, bo liczba połączeń jest niewystarczająca.

_________________
https://kolejowyportal.pl
https://www.facebook.com/kolejowyportal
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 4 Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl