Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Chcesz zmian w rozkładzie - napisz do marszałka
Autor Wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 12-03-2010, 20:12   Chcesz zmian w rozkładzie - napisz do marszałka Odpowiedz z cytatem

PODLASIE: Chcesz zmian w rozkładzie - napisz do marszałka

Najbliższa zmiana rozkładu jazdy pociągów podróżnych czeka w grudniu. Wszelkie uwagi do aktualnie obowiązującego trzeba jednak składać już teraz. Odkąd samorządy przejęły obsługę regionalnych przewozów kolejowych, co roku czeka się na propozycje pasażerów dotyczące zmian w rozkładzie jazdy. Jak zapewnia Jan Ziniewicz z Departamentu Infrastruktury i Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego, uwagi te są bardzo cenne i często uwzględniane. Czasami wpływa ich bardzo dużo, innym razem są to pojedyncze wnioski. Wszystkie są przekazywane zarządcy kolei, który na zlecenie samorządu konstruuje rozkład jazdy.

Propozycje powinny zawierać opis sugerowanej zmiany (np. godzinę, skrócenie czy wydłużenie relacji, skomunikowanie przesiadki, termin kursowania); informacje o korzystaniu z wnioskowanego pociągu i wnioskodawcy (np. dojazd do pracy, szkoły; codziennie, raz w tygodniu; pojedyncza osoba, grupa podróżnych). Wnioski do rozkładu, który będzie obowiązywał od 12 grudnia 2010 r. do 10 grudnia 2011 r. należy przekazać do 5 kwietnia do Departamentu Infrastruktury i Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego pocztą elektroniczną (nowyrozklad@wrotapodlasia.pl) lub dostarczyć tradycyjnie.

Źródło: bialystokonline.pl

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 12-03-2010, 21:36    Odpowiedz z cytatem

A w innych województwach to działa?

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 15-03-2010, 12:05    Odpowiedz z cytatem

R+ albo IR Wawa - Siedlce - Czeremcha - Białystok. Wyjazd z Wawy wieczorem, poranny powrót z Białego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 15-03-2010, 12:19    Odpowiedz z cytatem

yusek napisał/a:
A w innych województwach to działa?

W lubelskim nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 16-03-2010, 14:07    Odpowiedz z cytatem

A co myślicie o IR 2xSA133 Warszawa - Hajnówka (sezon)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Mih Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Maj 2009

PostWysłany: 16-03-2010, 15:59    Odpowiedz z cytatem

Marszałkowie NIE odpowiadają za pociągi InterRegio - zamawiają u PR tylko pociągi osobowe i udzielają na nie dotacji. O IR, które dotacji nie mają, decyduje centrala z Warszawy i tam trzeba pisać w sprawie tego typu połączeń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

plewik1985 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lis 2009
Skąd: Hajnówka/Białystok

PostWysłany: 16-03-2010, 22:06    Odpowiedz z cytatem

I nikt nie puści IR do Hajnówki ze względu na brak trakcji Zatem skład elektryczny nie dojedzie a nie wyporzyczą spalinówki od cargo no bo się nie opłaca jak sami nie mają Za dużo zachodu niestety...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 22-03-2010, 10:31    Odpowiedz z cytatem

Ale można SZT, już teraz taki jeździ bodaj z Tłuszcza do Czeremchy. Zatem czy pomysł R+ na trasie Wawa - Siedlce - Białystok to jest dobry pomysł?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 23-03-2010, 22:57    Odpowiedz z cytatem

pp napisał/a:
Ale można SZT, już teraz taki jeździ bodaj z Tłuszcza do Czeremchy. Zatem czy pomysł R+ na trasie Wawa - Siedlce - Białystok to jest dobry pomysł?


genialny pomysł, wyjazd wieczorem z Wawy to na 2-3 rano do Białegostoku przez Czeremche by sie doczłapał, to raz, natomiast dwa to że nikt by tym pociągiem nie jechał na całej relacji, bo jechać 8-9 godzin gdzie można jechać 2.5godziny to jest różnica, a trzy do zachodniej by nie dojechał przez centralną bo spalinówki tam nie wpuszczą chyba że przez Gdańską

EXIMUS napisał/a:
A co myślicie o IR 2xSA133 Warszawa - Hajnówka (sezon)


a skąd te szynobusy wziąć? One są we władaniu UM, a że IRy to produkt wyłącznie PRów, UM pod tym sie nie podpisuje i sprzętu nie da od obsługi takich pociągów, w podlaskim jest aż 6 SA133, 001,002,009,010,011,012, jak wiadomo nie od dziś ten sprzęt PESOzłomy często i gęsto się psują, w razie awarii co by puścili? SA105? A gdy sie ze psuje na trasie gdzieś co by je ściągnęło? zablokowały by całkiem ruch, ograniczyło by wtedy ruch na liniach niezrektyfikowanych całkowicie. Te szynobusy obsługują wszystkie połączenie na lini niezelektryfikowanej tj. Białystok-Czeremcha-Siedlce-Hajnówka, Białystok-Ełk jedno połączenie, Białystok-Suwałki wszystkie połączenie (gdyby była możliwość pojechały by one w podwójnej trakcji) Białystok-Szepietowo 3 połączenia jak się nie mylę i Białystok-Łapy 2 połączenia. I oddać dwa szynobusy na Warszawę to by było katastrofa, musiałby by z powrotem jeździć SN81 http://www.bbajko.friko.pl/SN81/SN81-006.jpg

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 24-03-2010, 11:47    Odpowiedz z cytatem

siwiutki91 napisał/a:
pp napisał/a:
Ale można SZT, już teraz taki jeździ bodaj z Tłuszcza do Czeremchy. Zatem czy pomysł R+ na trasie Wawa - Siedlce - Białystok to jest dobry pomysł?


genialny pomysł, wyjazd wieczorem z Wawy to na 2-3 rano do Białegostoku przez Czeremche by sie doczłapał, to raz, natomiast dwa to że nikt by tym pociągiem nie jechał na całej relacji, bo jechać 8-9 godzin gdzie można jechać 2.5godziny to jest różnica, a trzy do zachodniej by nie dojechał przez centralną bo spalinówki tam nie wpuszczą chyba że przez Gdańską


Jeszcze kilka lat temu jeździł przyspieszony Wawa - Hajnówka, ale skasowali go. Widziałem że na starcie miał całkiem przyzwoitą frekwencję.
Co do relacji, jak już to zauważono na tym forum, pociąg to nie samolot, i jedzie także przez stacje pośrednie szanowny Kolego. Dotarło? Zatem ta relacja nie jest dla podróżnych jadących ze stolycy do Białego, ale także do miejscowości pośrednich. Rozumiemy się?
Patrząc na czas przejazdu, to mamy wg obecnego SRJP (pociągi Białystok - Czeremcha i Czeremcha - Tłuszcz):
http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//SRJP/Zmienione%20tabele%20SRJP%202009%20-%202010/tabela%20543%20z%20dnia%2001.03.2010.pdf
http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//SRJP/Zmienione%20tabele%20SRJP%202009%20-%202010/tabela%20541%20z%20dnia%2001.03.2010.pdf
http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//SRJP/Zmienione%20tabele%20SRJP%202009%20-%202010/tabela%20613%20z%20dnia%2001.03.2010.pdf

Czas przejazdu z Białegostoku do Warszawy Wschodniej: 257km, 4 godziny 15 minut. W dodatku przy jeździe jako Regio na odcinku Białystok - Siedlce (zatrzymania na wszystkich stacjach i przystankach), a jako R+ z Siedlec do Wawy. Po drodze łapiemy np. Bielsk Podlaski. Autobus z Bielska Podl. jedzie do Wawy wg rozkładu przeciętnie 3h40 minut, kosztuje 26 - 30zł. Przedstawiony powyżej pociąg - około 3h 20', koszt (taryfa normalna 2kl): 29zł.

Czy to źle?

Nie lubię komentarzy złośliwych i nie uzasadnionych żadnymi merytorycznymi dowodami. Oczywiście że na Centralną spalinówki nie wpuszczą, niech bedzie Gdańska. Ale chyba pomysł sam w sobie zasługuje na jakąś sensowną ocenę. Dotarło?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 25-03-2010, 08:39    Odpowiedz z cytatem

mi się po prostu wydaje że mało kto będzie z takiego połączenie korzystał, Ci co mają dostać się do Bielsk Podlaskiego z Warszawy takie połączenie mają i dalej na Czeremche także, można również jechać z Warszawy Wschodniej do Czeremchy też jest połącznie, zgadza sie kiedyś jechał Żubr, nie wiem frewkencją, może i było by zainteresowanie tym pociagiem ale w relacji Warszawa-Hajnówka a nie Białystok.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 31-03-2010, 09:25    Odpowiedz z cytatem

Wysłałem maila i dostałem zwrot, bo program pocztowy twierdzi że taki adres (nowyrozklad@wrotapodlasia.pl) nie istnieje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwy123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 31 Sie 2009

PostWysłany: 22-05-2010, 18:47    Odpowiedz z cytatem

http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,93621,7875249,Kolej_placi_odprawy_i_ponownie_daje_prace.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl