INFO KOLEJ - forum kolejowe

Administracja - Awans za sprawą gęsi

szomiz - 04-01-2010, 22:50
Temat postu: Awans za sprawą gęsi
„PKP PR czyli sen gęsi o byciu łabędziem” – tak zatytułowana była informacja prasowa spółki PKP Intercity z sierpnia 2009 r., w której skrytykowano fakt rozwijania sieci tanich połączeń międzyregionalnych przez konkurencyjną spółkę Przewozy Regionalne. Żaden z pracowników PKP Intercity nie podpisał się pod tym oświadczeniem. Jak jednak ustalił dwumiesięcznik „Z Biegiem Szyn”, autorem słów o gęsi śniącej o byciu łabędziem jest Maciej Szafurski, pracownik marketingu PKP Intercity.

Wkrótce po sporządzeniu informacji prasowej „PKP PR czyli sen gęsi o byciu łabędziem” Szafurski awansował. Objął w strukturze spółki PKP Intercity eksponowane stanowisko brand managera (menedżera marki odpowiedzialnego za cały segment połączeń Tanie Linie Kolejowe. Od połowy grudnia 2009 r. pod marką TLK kursują również dawne pociągi pospieszne – w efekcie segment ten objął 377 połączeń.

ZBS 1(45)
szomiz - 19-02-2010, 08:03
Temat postu:
To co robi PR z interREGIO to nic innego jak anarchia ofertowa, którą można porównać do serwowania noclegu bezdomnym z centralnego w holiday inn.IR jest teraz z pewnością mocno ''pod kreską'' po zamianie EN57 na traxx-y i wagony, a za tą zabawę zapłacą chcąc nie chcąc marszałkowie-oprócz rozsądnych tworzących koleje śląskie i wielkopolskie. Profesorowi nie wypada nazwać rzeczy'' po imieniu''. Okazuje się,że Prezes Moraczewski to największy punk w Polsce:) Jednak THERE'S NO FUTURE Panie Prezesie:))))). Tlk.pl serwuje aktualnie słodkie muzyczne klimaty dla zakochanych.Na stronie pr-a powinny być z kolei same utwory sexpistols:)))

Tako rzekła osoba podpisana całkiem jak manager po przedawkowaniu brendy:

http://rynek-kolejowy.pl/14487/14487_Engelhardt_interREGIO_to_dosc_kontrowersyjny_sposob_konkurowania.htm

[ Dodano: 19-02-2010, 09:01 ]
Chyba, jednak lepiej, żeby zaczęli w tym PIC'u ćpać:
Panie Robercie,w przeciwieństwie do Pana my mamy stałe zajęcie często 20h na dobe i zapewniam, dajemy radę bez używek.Naszą heroiną jest pasja okraszona trzeźwą i racjonalną analityką.Czy się to Panu podoba czy nie marketing i polityka wizerunkowa IC o lata świetlne wyprzedza marne dokonania PR.Czytając Pana ostatni komentarz odnosze wrażenie,że zachowuje się Pan jak 15 letni chłopiec nie do końca potrafiący poradzić sobie z problemem pierwszej polucji:-)pozdrawiam serdecznie
andrzej_sz - 19-02-2010, 10:38
Temat postu:
'Wypijem brendy i będziem trendy' - takie hasło powinno przyświecać od dziś wszystkim pracownikom... tfu... branmanadżerom/brandmanagerom w IC. Takich bzdur to chyba już dawno nie było.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group