INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. wielkopolskie - Tajemniczy klient sprawdzi jakość

wafel - 16-01-2015, 18:03
Temat postu: Tajemniczy klient sprawdzi jakość
Kolejarze z Przewozów Regionalnych zapowiadają poprawę jakości obsługi podróżnych. Ich pracę prześwietli Tajemniczy Klient. Na początek jednak dostali wyremontowany pociąg elektryczny za 8,5 miliona złotych.

- Chcemy by „Tajemniczy Klient” obnażył najsłabsze ogniwa naszego działania. Od niego dowiemy się jak wygląda obsługa podróżnych w pociągu, na jakie problemy napotyka podróżny przy kupnie biletów. Jego zadaniem będzie wskazać, co należy poprawić, by pociągi były bardziej dostępne dla niepełnosprawnych i matek z dziećmi – wyjaśnia Mateusz Żmuda, dyrektor Wielkopolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych.

Czytaj dalej..

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group