INFO KOLEJ - forum kolejowe

Administracja - PKP PR ogłasza przetarg na druk SRJP

Krycha - 01-08-2006, 17:24
Temat postu: PKP PR ogłasza przetarg na druk SRJP
Czekałam, czekałam aż w końcu się doczekałam...

PKP PR na swojej stronie internetowej ogłasza przetarg na "Wykonanie składu, druku, oprawy i dostawy sieciowego i rejonowych rozkładów jazdy".
http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID=1900&wersja=pol&TSID=473&nav=B

Stali użytkownicy PR Forum na pewno pamiętają, że obiecałam poruszyć temat druku SRJP i teraz jest ku temu najlepsza okazja. Najpierw garść informacji od moich informatorów z Centrali PKP PR...

Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo (informatorzy twierdzą, że to fakt), że przetarg na druk SRJP co roku jest z góry ustawiony, cokolwiek to znaczy. Nie wiem jak będzie w tym roku, ale wiem jak było w latach poprzednich.

Otóż jak to jest, że przetarg na drukowanie SRJP wygrywa zawsze ta sama prywatna firma "W...", a nie Drukarnia Kolejowa w Krakowie, której grozi likwidacja z powodu braku zamówień? Jakość wydrukowanego przez "W..." SRJP widzimy co roku wszyscy - jest to po prostu kpina z pasażerów za skandalicznie wysoką cenę sprzedaży! Po wydrukowaniu rozkładu od razu są poprawki i to nie z winy PKP PR, ale ze zwykłego partactwa firmy "W...". Jednak, uwaga... winę za to zawsze bierze na siebie PKP PR chroniąc dupy kolesiom z "W...". No cóż, wspólnika przecież się nie wydaje...!!!

Następna sprawa to aneksy do umowy. W poprzednich latach firma "W..." zawsze wygrywała przetargi na druk SRJP, bo była najtańsza, a potem w trakcie roku robiono aneksy do umowy i nagle robiło się znacznie drożej na czym korzystała firma "W...", a świadomie i celowo traciła spółka PKP PR. Teraz nie można już stosować takich procedur, wobec tego ofertę przetargową układa się tak, aby mogła wygrać firma, która ma już doświadczenie w takim produkcie - w Polsce jest to tylko "W..." oraz ledwo zipiąca Drukarnia Kolejowa.

Czy i tym razem przetarg na druk SRJP wygra firma "W..."? Śmiem twierdzić, że tak, chyba że ów przekręt przystopuje ten temat na PR Forum.

Warto jeszcze zatrzymać się przy nazwiskach. Cóż my tutaj mamy:
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
a) w sprawach merytorycznych:
- Grażyna Płachta - Biuro Marketingu


Osoby, które śledzą mój temat "Kto pracuje w Centrali PKP PR"na pewno skojarzą to nazwisko. Zainteresowanych odsyłam tutaj:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=3132#3132

Dodam jeszcze, że dyrektor Biura Logistyki i Zaopatrzenia G.B. (jedyny dyrektor ze średnim wykształceniem w Centrali PKP PR) otrzymał jesienią ubiegłego roku wysokie odznaczenie transportowe wręczone w Ministerstwie Infrastruktury. To Biuro, w którym dyrektoruje G.B. zajmuje się przetargami, więc łatwo domyślić się dlaczego tak jest doceniany i nominowany przez Zarząd PKP PR... Ale jest to temat, który omówię przy innej okazji.
kris - 01-08-2006, 17:43
Temat postu:
Oby nie było tylu porpawek i mniejszy koszt... jak dla mnie max. 20zł
Marcin - 01-08-2006, 17:49
Temat postu:
Nie mam pojęcia po co ludzie kupują te rozkłady w kasach, przecież lepiej sobie w domu krzyżówkę rozwiązać zamiast poprawiać godziny, itp.
Naczelnik - 01-08-2006, 17:58
Temat postu:
Krycha, znowu wywołasz burzę w centrali PKP PR. Exclamation
Andrev - 01-08-2006, 18:41
Temat postu: Re: PKP PR ogłasza przetarg na druk SRJP
Krycha napisał/a:
(...)
Otóż jak to jest, że przetarg na drukowanie SRJP wygrywa zawsze ta sama prywatna firma "W...", a nie Drukarnia Kolejowa w Krakowie, której grozi likwidacja z powodu braku zamówień? Jakość wydrukowanego przez "W..." SRJP widzimy co roku wszyscy - jest to po prostu kpina z pasażerów za skandalicznie wysoką cenę sprzedaży! Po wydrukowaniu rozkładu od razu są poprawki i to nie z winy PKP PR, ale ze zwykłego partactwa firmy "W...". Jednak, uwaga... winę za to zawsze bierze na siebie PKP PR chroniąc dup* kolesiom z "W...". No cóż, wspólnika przecież się nie wydaje...!!!.(...)


Czyżby znowy wyprowadzanie pieniędzy z firmy do prywatnych spółek, gdzie prezesują, lub mają znajomości członkowie zarządzający PKP PR? Bezinteresownie. Lub poprostu "zachęcanie", poprzez tzw. kopertę, do wygrywania przetargów przez wymienioną firmę i układanie warunków przetargowych "pod nią". Jak dla mnie wchodzą tylko te dwie ewentualności. Jedno jest pewne: Ktoś z prezesostwa PKP PR napewno zarobi na tym piniądze i to niemałe pieniądze, kosztem finansów całej spółki PKP PR.

Co do krakowskiej drukrani kolejowej, to jednym z odbiorców usług niezmiennie od kilku lat jest MZK Jastrzębie, który to zamiawia nadruki na bilety miesięczne. I pomyśleć, że spółka kolejowa nie ma szans na wygranie przetargu, w którym napewno wygrałaby słusznie, ponieważ ma jak dla mnie dobrą jakość usług.
Miejmy jednak nadzieję, że w tym roku, poprostu wygra najodpowiedniejszy wykonwaca, a nie firma, o której mówi Krycha.
Wojtek - 01-08-2006, 19:15
Temat postu:
Ja mam prośbę do dziennikarzy, którzy zaglądają na PR Forum. Zamiast zajmować się pierdołami i wypisywać głupoty o tym, że kolejarz ma lepiej od górnika (Puls Bizenu) zajmijcie się lepiej prawdziwymi przekrętami w PKP, wyprowadzaniem pieniędzy z PKP do prywatnych spółek (PKP Energetyka -> Nordea), ustawianymi przetargami, itp.

Proponuję aby dziennikarze poszli do Centrali PKP PR na posiedzenie komisji przetargowej i zarejestrowali cały ten cyrk przy wyłanianiu drukarni SRJP. Jak na razie to tylko "NIE" opisuje przekręty w PKP poparte dowodami!
Andrev - 01-08-2006, 20:16
Temat postu:
Wojtek napisał/a:
Ja mam prośbę do dziennikarzy, którzy zaglądają na PR Forum. Zamiast zajmować się pierdołami i wypisywać głupoty o tym, że kolejarz ma lepiej od górnika (Puls Bizenu) zajmijcie się lepiej prawdziwymi przekrętami w PKP, wyprowadzaniem pieniędzy z PKP do prywatnych spółek (PKP Energetyka -> Nordea), ustawianymi przetargami, itp.(...)


No, ale co jest prostsze? Spisanie z kwitka dodatku z tytułu węgla, czy szukanie dowodów na przekręty w PKP? Odpowiedź jest jasna!
Znam takie powiedzenie, które nawet pasuje do tej sytuacji: Ruszone gówno strasznie śmierdzi! Więc jeżeli zajęliby się jednym przekrętem to na jaw napewno wyszły by kolejne i może wtedy dopiero było by lepiej na polskiej kolei, a społeczeństwo i prokuratury ujrzałyby prawdziewe oblicze prezesowania PKP i różnymi jej spółkami, beton może w końcu by się wykruszył! Trzeba tylko niezbitych dowodów i dziennikarzy, którzy zajęliby się tymi sprawami. OBY TAK BYŁO! Ja jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że w końcu ktoś się weźmie za ten "burdel"!
Modliszka - 01-08-2006, 21:14
Temat postu:
andrev1989 napisał/a:
Ja jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że w końcu ktoś się weźmie za ten "burdel"!

Tylko kto się za to weźmie? Beton PKP świetnie się okopał i obstawił związkowcami. Ci ludzie są nie do ruszenia!
pawel - 01-08-2006, 21:20
Temat postu:
Cytat:
Oby nie było tylu porpawek i mniejszy koszt... jak dla mnie max. 20zł


Cena cegły musi być taka jaka jest - obecnie 48,99 zł - bo za coś trzeba wydrukować rozkłady dla kolejarzy i utrzymać na stanowiskach ludzi od tych śmiesznych poprawek...
Victoria - 01-08-2006, 23:29
Temat postu:
Krycha napisał/a:
Warto jeszcze zatrzymać się przy nazwiskach. Cóż my tutaj mamy:
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
a) w sprawach merytorycznych:
- Grażyna Płachta - Biuro Marketingu

Osoby, które śledzą mój temat "Kto pracuje w Centrali PKP PR"na pewno skojarzą to nazwisko. Zainteresowanych odsyłam tutaj:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=3132#3132

Czy to o to chodzi: Question

Cytat:
Dowiedziałam się również, że w Centrali PKP Przewozy Regionalne jest zatrudniona emerytka, która już od ponad 3 lat jest na emeryturze a nadal pracuje, z dużym prawdopodobieństwem jest to pół etatu a jeśli nie na etat to na zlecenie. Ową pracującą emerytką jest G.P. - dawna aktywna działaczka partyjna w PRL-u. Na kolej trafiła po likwidacji Komitetów PZPR. Do niedawna miała w Centrali swój oddzielny gabinet pomimo, że nie pracowała na stanowisku kierowniczym. Ludzie się gniotą po kilkoro z naczelnictwem a dla niej samej stworzono takie luksusy! Pani G.P. już nie ma swojego oddzielnego gabinetu, ale dzieli go wspólnie z którymś z pracowników swego Biura. Po "naświetleniu" sprawy na PR Forum na kilka tygodni zniknęła, ale z doświadczenia lat ubiegłych wiadomo, że jeszcze wróci.

I wróciła...
Krycha - 02-08-2006, 22:55
Temat postu:
Ursus Victorius, nie potwierdzam ani nie zaprzeczam. Wink

Powiem krótko, komuna w PKP PR ma się dobrze. Eks-komuchy zresztą też, którzy, o dziwo, żyją w doskonałej, ale nieoficjalnej symbiozie z działaczami kolejarskiej "Solidarności". Efekty widać na torach i w rozkładzie jazdy, a ostatnio także w zmodyfikowanej taryfie...
Wojtek - 03-08-2006, 14:04
Temat postu:
Krycha napisał/a:
Powiem krótko, komuna w PKP PR ma się dobrze. Eks-komuchy zresztą też, którzy, o dziwo, żyją w doskonałej, ale nieoficjalnej symbiozie z działaczami kolejarskiej "Solidarności". Efekty widać na torach i w rozkładzie jazdy, a ostatnio także w zmodyfikowanej taryfie...

Widać też w jakości SRJP i mnogości poprawek.
zyrafa - 05-08-2006, 20:05
Temat postu:
Krycha:

Cytat:
Stali użytkownicy PR Forum na pewno pamiętają, że obiecałam poruszyć temat druku SRJP i teraz jest ku temu najlepsza okazja. Najpierw garść informacji od moich informatorów z Centrali PKP PR. Z przyczyn oczywistych napiszę tylko to co napisać mogę (szczegóły i detale na razie zachowam dla siebie)...


A czy nie czas aby sprawą zainteresować prokuraturę i NIK, szczególnie interesujący wydaje się wątek aneksów.
Krycha - 06-08-2006, 08:16
Temat postu:
zyrafa, to już jest rola dziennikarzy - mamy ich paru na PR Forum. Ja i tak wystarczająco się narażam. Podjęłam temat, a oni niech teraz to drążą...
Naczelnik - 16-08-2006, 15:15
Temat postu:
PR Forum i wątek o przetargu na druk SRJP czytali pracownicy Drukarni Kolejowej - tak wynika ze statystyk i z tego IP: 80.55.112.26
Andrev - 17-08-2006, 15:13
Temat postu:
Naczelnik napisał/a:
PR Forum i wątek o przetargu na druk SRJP czytali pracownicy Drukarni Kolejowej - tak wynika ze statystyk i z tego IP: 80.55.112.26


To dowodzi, że PR Forum jest jednak czytane przez wielką rzeszę osób. Dowodzi to także tego, że Drukarnia Kolejowa, a raczej jej włodarze zaczęli interesować się przetargiem na SRJP. Mam nadzieję, że idzie to w dobrym kierynku, kierynku gdzie Drukarnia Kolejowa wystartuje do przetargu z bardzo dobrze skonstruowaną ofertą. BA, może nawet poszuka dowodów, na ewentualne przekręty przy tych przetargach i zgłosi się do prokuratury?...
Radek - 22-09-2006, 11:57
Temat postu:
Sprawa przetargu na SRJP ucichła, ze strony PR zniknęło ogłoszenie o przetargu, nie pojawiła się natomiast informacja o rozstrzygnięciu, czyli kto go wygrał.
Dlaczego taki przetarg organizowany był wg jakiegoś tam wewnętrznego regulaminu a nie zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych?
Lady Makbet - 22-09-2006, 12:16
Temat postu:
Radek, Krycha już szczegółowo to opisała. W całej tej sprawie chodzi o to, żeby przetarg znów wygrała prywatna spółka W... (pełnej nazwy nie podaję, ale każdy może sobie sprawdzić w SRJP), a gra toczy się o duże pieniądze i prawdopodobnie o łapówki!

Jak na razie to tylko PR Forum zainteresowało się tą aferą, ale pewnie to wystarczy aby beton PKP PR wkurzył się i dlatego jest taka cisza, żeby tematu nie łyknęły inne media pazerne na sensację.
Krycha - 22-09-2006, 21:42
Temat postu:
Radek napisał/a:
Sprawa przetargu na SRJP ucichła, ze strony PR zniknęło ogłoszenie o przetargu, nie pojawiła się natomiast informacja o rozstrzygnięciu, czyli kto go wygrał.
Dlaczego taki przetarg organizowany był wg jakiegoś tam wewnętrznego regulaminu a nie zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych?

Właściwie to Lady Makbet już to wyjaśniła. Otóż wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że przetarg na druk SRJP co roku jest ustawiany i zapewne tak ma być teraz. Korzysta na tym prywatna firma "W...", która "wygrywa" przetarg, korzystają też odpowiedni ludzie z Centrali PKP PR.
Gdy tylko uzyskam więcej informacji o wynikach przetargu (a będzie to trudne, bo z powodu PR Forum sprawa jest na pewno ściśle tajna) to natychmiast napiszę o tym na Forum.
Minerva - 23-09-2006, 00:35
Temat postu:
Na kogo stawiacie? Kto waszym zdaniem wygra ten przetarg? Nikomu nieznana, podejrzana firemka na "W" czy może jakimś cudem Drukarnia Kolejowa?
Grad - 25-09-2006, 18:42
Temat postu:
Stawiam 50zł, wygra firma WORK. Jeśli przegra to ja wysyłam te 50 na działalność Forum.
Very Happy
Picolo - 25-09-2006, 22:39
Temat postu:
Pozwoliłem sobie założyć na PMK podobny temat i pojawiła się bardzo ciekawa wypowiedź, którą zacytuję:

Już w listopadzie zeszłego roku rozmawialiśmy z Tomkiem Koryckim na temat tego wydawnictwa. Napisał on wówczas, poczyniwszy pewne ustalenia, na tej grupie:

"Odnoszac sie do ciagnacego sie pare dni temu watku nt. nowego rozkladu ksiazkowego i "wpolpracujacego" przy tym niejakiego wydawnictwa WORK, to ciekawym sie wydaje ktory z pociotkow z wierchuszki któregoś z PKP xx jest tego wlascicielem. Albowiem wydawnictwo miesci się (coz za zbieg okolicznosci) na Targowej 83 pok. 37. Firmy nie ma w ksiazce telefonicznej, nie ma rownież w necie, nigdzie. Podejrzewam, że PR placi za jakies pseudouslugi temu tworowi od każdego SRJP (rowniez tego "bezplatnego" dla pracowników). Nie wiem jak sadzicie, ale prawdopodbnym jest, ze ktos spokojnie sobie z biznesiku kase ciagnie. Jak dla mnie sprawa powinien zainteresowac się prokurator.

Nie sa mi znane jakiekolwiek szczegoly owej wspolpracy (zatem nikogo nie chce oskarzac), choc jak widac sprawa wyglada co najmniej dziwnie..."

Sprawa jak widać wypływa ponownie. Bo wydawnictwo "Work" to nadzwyczaj ciekawy twór. Adresu Targowa 83 Warszawa chyba nikomu nie trzeba przedstawiać.


Myślę, że temat warto podrzucić dziennikarzom, np. z "NIE".
Krycha - 26-09-2006, 10:55
Temat postu:
Sprawa podejrzanego przetargu na druk SRJP jest rozwojowa! Na razie jednak nic więcej powiedzieć nie mogę...
Zed - 26-09-2006, 13:17
Temat postu:
Picolo napisał/a:
Pozwoliłem sobie założyć na PMK podobny temat i pojawiła się bardzo ciekawa wypowiedź, którą zacytuję

To i ja dorzucę cytacik z PMK:

Z racji na hermetyczne srodowisko, jakim jest tzw. "kolej" afery raczej nie rozdmuchasz, bo i tak malo kto bedzie tym zainteresowany. A to ze z panstwowego molocha mozna "wyruchac" mase pieniedzy to nie tajemnica poliszynela - a bo to po co zleca sie nikomu niepotrzebne projekty opiewajace na kilkadziesiat tysiecy zlotych? Owszem, kradziez, ale za to w bialych rekawiczkach....
Andrev - 26-09-2006, 16:55
Temat postu:
Zed napisał/a:
(...)To i ja dorzucę cytacik z PMK:

Z racji na hermetyczne srodowisko, jakim jest tzw. "kolej" afery raczej nie rozdmuchasz, bo i tak malo kto bedzie tym zainteresowany. A to ze z panstwowego molocha mozna "wyruchac" mase pieniedzy to nie tajemnica poliszynela - a bo to po co zleca sie nikomu niepotrzebne projekty opiewajace na kilkadziesiat tysiecy zlotych? Owszem, kradziez, ale za to w bialych rekawiczkach....


Zgadzam się w 100%, dopóki nie rozjebie się betonu z PKP, to takie afery będą na porządku dziennym i raczej nikt nie będzie w stanie dobrać się do dupy tym gnojom, wyprowadzającym kolejowe mienie (w tym przypadku środki finansowe) z PKP na rzecz spółek swoich znajomych, kolegów, czy rodziny, lub poprostu dla siebie. Wydaje mi się, że przykład tego przetargu jest tylko jednym z wielu i nic to nie zmieni...
Grad - 26-09-2006, 21:34
Temat postu:
A co na to nie towarzysz bo za młody członek rady nadzorczej PKP Przewozy Regionalne prominentny działacz Solidarności pan Matera. Co myśli na temat zaangażowanej w przetarg emerytki z PKP PR. Czy udajesz, że nic nie wiesz baranie czy dostajesz "działke" za każde "przekręcanie "?
Beatrycze - 07-10-2006, 16:15
Temat postu:
Czy już oficjalnie wiadomo, że WORK znów będzie drukować SRJP? Czy może władza PKP PR czai się jeszcze z upublicznieniem wyniku przetargu?
thomas - 07-10-2006, 19:41
Temat postu:
Ciekawe czy nowe SRJP będą tak badziewiarskie jak te które dostałem na ten rozkład Very Happy
Pirat - 07-10-2006, 23:06
Temat postu:
Beatrycze napisał/a:
Czy już oficjalnie wiadomo, że WORK znów będzie drukować SRJP? Czy może władza PKP PR czai się jeszcze z upublicznieniem wyniku przetargu?

Prawdopodobnie beton PKP PR ma dziennikarzy na karku. Może być z tego niezły pasztet...
Beatrycze - 17-10-2006, 13:15
Temat postu:
Czy PKP PR ma obowiązek ujawnić na stronie internetowej wynik przetargu na druk SRJP? W tej sprawie jest podejrzana cisza, a myślę, że już wiadomo kto wydrukuje SRJP, tylko beton PKP PR czai się.
Radek - 17-10-2006, 20:59
Temat postu:
Wynik tego przetargu i tak wyjdzie na jaw, gdy tylko zaczną sprzedawać nowy SRJP. Tym bardziej dziwi brak publikacji jego wyników na stronie internetowej.

Czy ktoś pamięta, jaki był termin składania ofert?
Krycha - 18-10-2006, 13:15
Temat postu:
Wynik tego przetargu jest z góry znany. Oferta przetargowa była bowiem tak sprytnie skonstruowana, żeby mogła go wygrać firemka WORK. I jestem pewna, że WORK ponownie wyda bubla w postaci SRJP.

Zresztą same nazwiska osób odpowiedzialnych za przetarg wiele mi mówią i świadczą o przekręcie. Przypomnijmy:

Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
a) w sprawach merytorycznych:
- Grażyna Płachta - Biuro Marketingu


O G. Płachcie pisałam już jakiś czas temu w moim cyklu "Kto pracuje w Centrali PKP".
Płachta to emerytka zatrudniona w Centrali PKP PR. Jest to dawna aktywna działaczka partyjna w PRL-u. Na kolej trafiła po likwidacji Komitetów PZPR. Wcześniej Płachta była traktowana jak królewna - miała oddzielny gabinet (mimo że nie zajmowała kierowniczego stanowiska) podczas gdy inni gnietli się po kilkoro w pomieszczeniu. Po naświetleniu sprawy na PR Forum zniknęła na jakiś czas, by powrócić przy okazji przetargu na druk SRJP, którym merytorycznie się zajmuje.

Kolejną ważna osobą w tej sprawie jest Grzegorz Bąk - Dyrektor Biura Logistyki i Zaopatrzenia, któremu podlegają przetargi. O nim też już pisałam... Bąk to jedyny dyrektor w Centrali PKP, który ma tylko średnie wykształcenie, mimo iż na tym stanowisku wymagane są ukończone studia wyższe. Brak wymaganego wyższego wykształcenia nie stanowił przeszkody, żeby jesienią ubiegłego roku wręczyć mu w Ministerstwie Infrastruktury wysokie odznaczenie transportowe. Biuro w którym dyrektoruje Bąk zajmuje się jak już wspomniałam m.in. przetargami, więc łatwo domyślić się dlaczego tak jest doceniany i nominowany przez Zarząd PKP PR. Ale o tym być może napiszę przy innej okazji, jeśli beton PKP PR bardziej mnie zdenerwuje...

Tak więc sami widzicie, że sprawa przetargu na druk SRJP od początku do końca śmierdzi na kilometr!!!
Modliszka - 18-10-2006, 21:42
Temat postu:
Krycha napisał/a:
Zresztą same nazwiska osób odpowiedzialnych za przetarg wiele mi mówią i świadczą o przekręcie.

Płachta i Bąk to najodpowiedniejsze osoby do "brudnej" roboty w centrali PKP PR.

- Płachta to emerytka, więc w razie draki nic jej nie zrobią, w najgorszym wypadku odejdzie, by za jakiś czas, gdy afera przycichnie, znów powrócić jak zmora.
- Bąk to facet z układami, dużo wie - nawet za dużo o przekrętach w PKP PR i mógłby za dużo powiedzieć, więc nikt go nie ruszy.

Tak ja to widzę... Rolling Eyes
Radek - 20-10-2006, 17:42
Temat postu:
Przetarg rozstrzygnięty! Zgadnijcie, kto wygrałSmile

http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID=2300&wersja=pol&TSID=819&nav=B
Krycha - 20-10-2006, 18:41
Temat postu:
Radek napisał/a:
Przetarg rozstrzygnięty! Zgadnijcie, kto wygrałSmile

Przecież to było z góry ustawione i oczywiste, że wygra WORK - napisałam to już w pierwszym poście tego wątku.
Teraz dziennikarze będą mieli pożywkę. Ja już swoje zrobiłam, czas na media...

-----

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Zamawiający
„PKP Przewozy Regionalne” spółka z o.o.
w Warszawie
ul. Grójecka 17
02-021 Warszawa
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego

na wykonanie składu, druku, oprawy i dostawy sieciowego
i rejonowych rozkładów jazdy pociągów 2006/2007

na podstawie „Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane”

Wybrano ofertę firmy:

WORK Sp. z o.o.
ul. Targowa 83 I.37
03-408 Warszawa

Ww/w firma zaproponowała :
· cenę brutto dla całości zamówienia: 731 886,06 zł
· cenę netto dla całości zamówienia: 599 906,61 zł

źródło: PKP PR
Picolo - 21-10-2006, 12:33
Temat postu:
WORK dostanie od PKP PR na czysto prawie 600 tys. zł - ciekawe ile z tej kwoty trafi do osób, które ustawiły przetarg i wbrew szumowi medialnemu dopuściły się do przekrętu. Zero przyzwoitości - maximum zachłanności! Mam nadzieję, że zajmą się tym dziennikarze!
Krycha - 21-10-2006, 13:28
Temat postu:
Proszę zauważyć, że przetarg na druk SRJP był ogłoszony nie wg Ustawy o zamówieniach publicznych "Prawo Zamówień Publicznych", ale według wewnętrznego Regulaminu PKP PR "Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane". Już ten fakt nasuwa sporo wątpliwości.

Otóż jak to jest, że PKP PR ogłasza tak ważny przetarg wg Regulaminu a nie wg Ustawy? To jasne - łatwiej o przekręt.

Centrala PKP PR wg Ustawy ogłasza przetargi na gorsze pierdoły niż SRJP jak np. agencyjna sprzedaż biletów czy sprzątanie wagonów, natomiast wg Regulaminu przetargi odbywają się np. na dostawę węgla i koksu, dostawę bluzek i koszul, dostawę denaturatu oraz... uwaga... na druk SRJP. Czy to nie dziwne?

Kolejna sprawa to nagła i zaskakująca zmiana Regulaminu, która nastąpiła, cóż za zbieg okoliczności, wczoraj 20 października, a więc w dniu ogłoszenia wyniku przetargu na druk SRJP, który wygrała firemka WORK. Czy to też nie jest podejrzane???

Nie wczytałam się dokładnie ani w stary ani w nowy Regulamin, ale już na pierwszy rzut oka dają się zauważyć istotne zmiany.
Po pierwsze zmieniają się kwoty zamówień podane w Euro. Po drugie zmienia się komórka odpowiedzialna za przeprowadzenie przetargów - do tej pory było to Biuro Logistyki i Zaopatrzenia z dyrektorem Grzegorzem Bąkiem na czele - teraz jest to "odpowiednie Biuro merytoryczne przy współudziale Biura Logistyki i Zaopatrzenia". A więc zamotało się trochę, żeby chronić dupę Bąkowi, o którym już kilkakrotnie pisałam na PR Forum...

Dalej nie czytałam - może Wy zauważycie jakieś inne istotne zmiany w Regulaminie:
http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID=1600&wersja=pol&nav=B
Radek - 21-10-2006, 23:56
Temat postu:
Krycha napisał/a:
Proszę zauważyć, że przetarg na druk SRJP był ogłoszony nie wg Ustawy o zamówieniach publicznych "Prawo Zamówień Publicznych", ale według wewnętrznego Regulaminu PKP PR "Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane". Już ten fakt nasuwa sporo wątpliwości.

Otóż jak to jest, że PKP PR ogłasza tak ważny przetarg wg Regulaminu a nie wg Ustawy? To jasne - łatwiej o przekręt.

Centrala PKP PR wg Ustawy ogłasza przetargi na gorsze pierdoły niż SRJP jak np. agencyjna sprzedaż biletów czy sprzątanie wagonów, natomiast wg Regulaminu przetargi odbywają się np. na dostawę węgla i koksu, dostawę bluzek i koszul, dostawę denaturatu oraz... uwaga... na druk SRJP. Czy to nie dziwne?


Tu nasuwa się pytanie, w jaki sposób PR omija ustawę o zamówieniach publicznych? W przypadku afery w Cargo z zakupem szyn dokonywano po prostu dużej ilości transakcji na kwoty, które nie były wystarczająco wysokie, żeby przepisy tej ustawy miały zastosowanie.
Moim zdaniem jeśli spółka jest własnością Skarbu Państwa, to powinna stosować przepisy o zamówieniach publicznych przy każdym przetargu. Inaczej istnieje ryzyko narażenia spółki a więc i Skarbu Państwa na straty.
Lady Makbet - 22-10-2006, 11:19
Temat postu:
Nowy SRJP 2006/2007 ma kosztować 43,73 zł. Co roku cena trochę spada, ale jest to spowodowane mniejszą objętością "książki" z powodu likwidowanych linii i połączeń.
Rafi - 22-10-2006, 11:21
Temat postu:
Jak będzie nadal taka polityka kasowania poączeń , to niedlługo SRJP będzie zbędny !!
Zed - 23-10-2006, 20:01
Temat postu:
Radek napisał/a:
Przetarg rozstrzygnięty! Zgadnijcie, kto wygrałSmile

Ja już we wrześniu przewidziałem zwycięzcę przetargu: Wink

http://redakcja.pkp.boleslawiec.pl/pasazerka2.jpg
Damian - 30-10-2006, 18:14
Temat postu:
Niewie ktoś może kiedy zaczną drukować SRJP?a właściwie kiedy PR przedstaw oficjalna werrsje?
Paszczak - 26-12-2006, 00:56
Temat postu:
Grzegorz Bąk odpowiedzialny w Centrali PKP PR za przetargi (Krycha sporo o nim już pisała) rok temu został odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi. Taki sam Krzyż dostał wtedy inny negatywny bohater tego forum - były wiceprezes PKP PR - Andrzej Wciórka.
Radek - 07-07-2007, 15:11
Temat postu:
Czy ktoś posiada może jeszcze kopię tego ogłoszenia o przetargu na srjp lub mógłby wkleić jego treść?
Arek - 08-07-2007, 10:53
Temat postu:
Gdyby ktoś nie wiedział to ciąg dalszy dyskusji na temat WORK i przekrętu z drukiem SRJP jest TUTAJ
Pirat - 01-08-2007, 22:46
Temat postu:
Uwaga! Spółka PKP Przewozy Regionalne ogłasza przetarg na druk SRJP!

W poprzednich postach oraz w wątku WORK i ustawiony przetarg na druk SRJP przeczytacie o ujawnionych przez Krychę przekrętach, jakie co roku mają miejsce podczas tego przetargu!

Natomiast tutaj znajduje się treść ogłoszenia o aktualnym przetargu. Pełna treść również poniżej:


169/2007 Warszawa Wykonanie składu, druku, oprawy i dostawy rozkładu jazdy pociągów

PKP PRZEWOZY REGIONALNE” SPÓŁKA Z O.O.
W WARSZAWIE OGŁASZA
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 50.000 EURO na wykonanie składu, druku, oprawy i dostawy sieciowego rozkładu jazdy pociągów wraz z uaktualnieniami i rejonowych rozkładów jazdy pociągów 2007/2008
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego
„PKP Przewozy Regionalne” spółka z o.o. w Warszawie
ul. Grójecka 17, 02-021 Warszawa
tel. 022 47-32-684, faks: 022 47-33-422

2. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie „Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane”, zwanego dalej Regulaminem. Regulamin jest dostępny w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.pr.pkp.pl
3. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie składu, druku, oprawy i dostawy sieciowego rozkładu jazdy pociągów wraz z uaktualnieniami i rejonowych rozkładów jazdy pociągów 2007/2008 w nakładzie:
a) sieciowy rozkład jazdy: 18 990 egzemplarzy, w tym :
- 12 574 egzemplarzy służbowych formatu A5 z dziurami skoroszytowymi i okładkami z dodatkowym powlekaniem umożliwiającym przedłużenie ich trwałości, okładki ze śrubami,
- 1 500 - egzemplarzy klejonych służbowych
- 1 516 - egzemplarzy służbowych, „ dziurkowanych „ bez okładek
- 3 400 egzemplarzy klejonych z nadrukowaną ceną,
b) rejonowy rozkład jazdy: 4 295 egzemplarzy,
c) mapa sieci PKP: 18990 egzemplarzy,
d) zakładka do sieciowego rozkładu jazdy: 3400 egzemplarzy,
e) dostawa sieciowych i rejonowych rozkładów jazdy pociągów,
f) uaktualnienie do sieciowego rozkładu jazdy pociągów.
4. Termin realizacji zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie wykonania składu, druku i oprawy rozkładów jazdy pociągów zrealizowane zostało do 26 listopada 2007 r. natomiast uaktualnienia kolejno do: 15 lutego, 15 czerwca i 15 września 2008 r.
5. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał niżej wymienione warunki ogólne i szczegółowe:
5.1 Warunki ogólne
Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania o zamówienie na podstawie § 19 Regulaminu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek w/w musi spełniać każdy z podmiotów składających wspólną ofertę.
5.2 Warunki szczegółowe
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem usług o podobnym znaczeniu na łączną wartość 400 000 PLN ( w tym jedna umowa na co najmniej 200 000 PLN) w okresie ostatnich 36 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek szczegółowy określony powyżej muszą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę.
6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, które muszą spełniać wykonawcy
6.1 Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych określonych w pkt 5.1, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
6.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w § 17 ust. 1 Regulaminu;
6.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.1.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w § 19 ust. 1 pkt 4 do 8 Regulaminu, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 19 ust. 1 pkt 9 Regulaminu, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.2 Dla potwierdzenia spełnienia warunku szczegółowego określonego w pkt 5.2 niniejszej Instrukcji, wykonawcy winni przedłożyć:
6.2.1 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 36 miesięcy przed wszczęcia postępowania usług drukowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
6.2.2 Dokumenty potwierdzające, że usługi określone w wykazie pkt. 6.2.1 zostały wykonane należycie.
6.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2, 6.1.4 i 6.1.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
6.4. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.3 ppkt 1) i 3) winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert natomiast dokument, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 2) winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie w zakresie określonym w pkt 6.3 ppkt 1) i 3) winno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert natomiast oświadczenie w zakresie, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 2) winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.6 W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt od 6.1.2 do 6.1.5 winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. Dokument wymieniony w pkt 6.1.1 wykonawcy winni złożyć wspólnie.
6.7 W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od wykonawców składających wspólną ofertę, dokument wymieniony w pkt 6.2.1 winien być złożony przez tego lub tych wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie warunków.
7. Wymagania dotyczące wadium
Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 4 000,00 PLN . Wadium musi być wniesione wraz z upływem terminu na składanie ofert w jednej z form określonych w § 38 Regulaminu, w zależności od wyboru wykonawcy.
8. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej oraz sposób oceny oferty
Zamawiający ustala cenę - jako jedyne kryterium oceny ofert:
9. Miejsce i termin składania ofert
Oferty winny być złożone w terminie do 31.08.2007r. do godziny 1200w Biurze Logistyki
i Zaopatrzenia w Warszawie przy ulicy Wileńskiej 14, pokój nr 101.
10. Miejsce i termin otwarcia ofert
Oferty zostaną otwarte w dniu 31.08.2007r. o godzinie 1230w Warszawie przy ulicy Wileńskiej 14, pok. nr 021. Otwarcie ofert jest jawne.
11. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Sposób uzyskania SWZ
SWZ można uzyskać bezpłatnie w Biurze Logistyki i Zaopatrzenia w Warszawie przy ulicy Wileńskiej 14, pokój nr 101 lub za zaliczeniem pocztowym.
13. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
a) w sprawach merytorycznych:
– Grażyna Płachta – Biuro Marketingu
Warszawa ul. Grójecka 17 pokój 143a
Telefon (022) 47-44-586
w dniach: od poniedziałku do piątku w godz. 900 do 1400.
b) w sprawach proceduralnych:
Jerzy Mazurkiewicz – Naczelnik Wydziału Zamówień
Warszawa ul. Wileńska 14, pokój 101,
telefon / faks (0 22) 47-32-684 / 47-33-422,
e-mail pbl2@pr.pkp.pl
w dniach: od poniedziałku do piątku w godz. 800 do 1400.
Paszczak - 02-08-2007, 01:25
Temat postu:
Betony z centrali PKP PR szlag trafi jak to z rana przeczytają. Rozpacz
Elektra - 02-08-2007, 21:33
Temat postu:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie „Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane”, zwanego dalej Regulaminem.

Czy ktoś potrafi wyjaśnić dlaczego przetarg na druk Sieciowego Rozkładu Jazdy Pociągów organizowany jest wg Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane, a nie wg Ustawy "Prawo zamówień publicznych" jak nakazuje logika?
Galanonim - 02-08-2007, 22:53
Temat postu:
Firmie WORK już dziś gratuluję wygranego przetargu! Wink

Cytat z wątku WORK i ustawiony przetarg na druk SRJP - Krycha napisała:

1. Czy to prawda, że firmą WORK kieruje pani A.K. - do 2000/2001 prezes jednej ze spółek PKP?
2. Czy to prawda, że jednym z udziałowców WORK jest T.B. - były dyrektor w PKP PR, obecnie w KM?
3. Czy to prawda, że tuż przed otwarciem ofert WORK ma informacje o cenach konkurencji?
4. Czy to prawda, że przy przetargu pada inna cena niż właściwe koszty druku, a potem umowę z WORK się renegocjuje?


Odnośnie pytania 2.
Nie wiem czy T.B. jest udziałowcem WORK'u, ale wiem kim jest. To Tadeusz Bronowski, osoba dość znana. Kiedyś był zastępcą dyrektora Biura Pasażerskiego Dyrekcji Generalnej PKP, następnie dyrektorem Wydziału Sprzedaży w Dyrekcji Przewozów Pasażerskich. Ostatnia fucha Bronowskiego to dyrektor Działu Windykacji w Kolejach Mazowieckich.
przemas - 03-08-2007, 00:14
Temat postu:
Może ktoś rozszyfruje jeszcze inicjały A.K. - szefowej WORK?
Arek - 03-08-2007, 20:36
Temat postu:
Ktoś na PMK tak to skomentował:

Dawno zauważyłem, że im mniej poważna firma tym większe wymaganie wobec kotrahentów.

Całkiem niedawno uczestniczyłem w przetargach dla ABW i WP, gdzie poza podstawowymi dokumentami (NIP, Regon, KRS) wszystkie pozostałe opierały sie na oświadczeniu, nie zaś tonach potwierdzeń.

Dokładnie wyliczono (co do sztuki) zapotrzebowanie na rozkłady, wskazano termin wykonania pracy, nie ma zaś żadnej informacji ile czasu da PKP PR na ich przygotowanie.

Victoria - 04-08-2007, 00:29
Temat postu:
przemar napisał/a:
Może ktoś rozszyfruje jeszcze inicjały A.K. - szefowej WORK?

To nie jest trudne. Zapewne chodzi o Aldonę Kubicką - byłą szefową Kolejowej Oficyny Wydawniczej, obecnie szefową firmy WORK.

Kiedyś, za kadencji Aldony Kubickiej, wydawcą Sieciowego Rozkładu Jazdy Pociągów była Kolejowa Oficyna Wydawnicza. Teraz, dzięki ustawianym przetargom SRJP wydaje prywatna firma WORK, której szefem jest ta sama Aldona Kubicka.
Galanonim - 04-08-2007, 02:01
Temat postu:
Ursus Victorius napisał/a:
Kiedyś, za kadencji Aldony Kubickiej, wydawcą Sieciowego Rozkładu Jazdy Pociągów była Kolejowa Oficyna Wydawnicza. Teraz, dzięki ustawianym przetargom SRJP wydaje prywatna firma WORK, której szefem jest ta sama Aldona Kubicka.

I w ten prosty sposób forsa, która mogłaby zasilić kasę np. KOW'u lub Drukarni Kolejowej w Krakowie trafia w prywatne ręce cwaniaków z WORK'u i skorumpowanych pracowników centrali PKP PR. Ciekawe ile osób żeruje na takim jednym przetargu?
Krycha - 04-08-2007, 20:03
Temat postu:
Naprawdę jestem pod wrażeniem! Widzę, że temat kręci się bez mojego udziału.

Ja zgodnie z obietnicą pasuję. Wiedzę, którą posiadam odnośnie tych przetargów postanowiłam wykorzystać w sposób "produktywny" z korzyścią dla pasażerów. Obiecałam milczenie w zamian za przywrócenie pociągów dalekobieżnych na "mojej" linii. Od grudnia będą dwa: ŁUŻYCE Zgorzelec - Warszawa oraz POGÓRZE Zgorzelec - Kraków. Czekam jeszcze na trzeci pociąg i chodzi o wydłużenie do Zgorzelca relacji BOLKA z Lublina. Stosowna korespondencja z propozycjami poszła już do Centrali PKP PR i do DZPR.

A więc, będzie BOLKO do Zgorzelca - będę milczała. Nie będzie BOLKA - będzie WORK i skandal, który mogę wywołać ujawniając publicznie wszystko co wiem. Czekam do września...
kolo - 05-08-2007, 23:22
Temat postu:
O tym przekręcie akurat się dowiedzieliśmy ,bo może tak miało być .O ilu sprawach gdzie w grę wchodzi większa kasa nie wiemy? Betony z central czy poszczególnych ZPR-ów są ludźmi pokroju złomiarzy co kradną sieci czy inne żelastwo .Beton robi to bezkarnie ."Ryba psuje się od głowy" tak zawsze było,jest i będzie....
Beatrycze - 25-09-2007, 14:30
Temat postu:
Oferty zostaną otwarte w dniu 31.08.2007r.

Jak myślicie, jak potoczy się przetarg? Znów "wygra" WORK?
WORK i ustawiony przetarg na druk SRJP: http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=2267

Niebawem PKP PR powinny ogłosić wyniki konkursu ofert. Myślę, że władze PKP PR mają spory dylemat, w związku z groźbami Krychy, która zapowiedziała, że jeśli nie zostaną spełnione jej żądania rozkładowe to ujawni szczegóły dotyczące przekrętów przy przetargu na druk SRJP i nie tylko.
Konferencja rozkładowa - prawdziwe kulisy: http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=3148
Krycha - 12-10-2007, 12:39
Temat postu:
W przyszłym tygodniu skorumpowany beton PKP PR powinien ogłosić wyniki kontrowersyjnego przetargu na druk SRJP. Zgadnijcie kto wygrał?

W ubiegłym roku było tak: KLIK
Arek - 23-10-2007, 15:38
Temat postu:
Krycha, nowy rozkład jazdy zacznie obowiązywać za ok. 6 tygodni. Wcześniej trzeba wydrukować pokaźny nakład SRJP. Podejrzane jest to, że PKP PR do dziś nie ujawniły zwycięzcy przetargu na druk SRJP, który już dawno został wyłoniony. Nie trudno się domyślić, że władze PKP PR trzymają to w tajemnicy z powodu publikacji na naszym forum. Może dlatego, że WORK znów "wygrał" ???

Ogłoszenia o wynikach postępowań wg Regulaminu:
http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID=2300&wersja=pol&nav=B
Brakuje tylko informacji o przetargu na druk SRJP.
Wojtek - 25-10-2007, 22:40
Temat postu:
Krycha, miałaś rację!

http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID=2300&wersja=pol&TSID=2332&nav=B

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Zamawiający
„PKP Przewozy Regionalne” spółka z o.o.
w Warszawie
ul. Grójecka 17
02-021 Warszawa
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego

na wykonanie składu, druku, oprawy i dostawy sieciowego
i rejonowych rozkładów jazdy pociągów 2007/2008

ogłoszonego na stronie internetowej Zamawiającego: www.pr.pkp.pl pod pozycja Nr 169/2007.

Na podstawie §64 „Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane”
Wybrano najkorzystniejszą ofertę firmy :
WORK Sp. z o.o.
ul. Targowa 83 I.37
03-408 Warszawa
W/w firma zaoferowała wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę brutto 773 741,45zł, cenęnetto -634 214,30zł.
Radek - 26-10-2007, 21:10
Temat postu:
A teraz prównanie:

rozkład 2006/2007:

netto: 599 906,61 zł
brutto: 731 886,06 zł

rozkład 2007/2008:

netto: 634 214,30 zł
brutto: 773 741,45 zł

czyli druk rozkładu podrożał o ok. 5,7%.
Radek - 18-10-2009, 10:57
Temat postu: Kolejny przetarg na druk srjp (2009/2010)
PR kolejny raz ogłosiły przetarg na druk srjp:
http://www.pr.pkp.pl/przetargi,ogloszenia,ogloszenia-o-wszczeciu-postepowan-wg-ustawy-pzp,s,2,4808.html

Tym razem również srjp do sprzedaży ma być w formie segregatora.

Z ciekawostek - nie ma jeszcze rozstrzygnięcia przetargu, chociaż wg specyfikacji otwarcie ofert miało nastąpić 15 września, opracowanie materiałów do druku w formie manuskryptu w terminie do 16 października 2009 r.
Zamówienie ma być zrealizowane do 26 listopada 2009 r. (rozkłady dostarczone do zakładów - jest podane w jakiej ilości, do którego zakładu).
pepe - 18-10-2009, 12:00
Temat postu:
Ciekawe jak ten rozkład segregatorowy będzie wyglądał, chociaż przy wpinanych oddzielnych tabelach łatwiej by się dało poprawki nanosić
Krzysztof1976 - 18-10-2009, 13:16
Temat postu:
a jak nikt nie zgłosi się do przetargu lub nie zdąży na czas wydrukować to będą hece i bałagan Evil or Very Mad Twisted Evil Śmiech Very Happy
Arek - 18-10-2009, 16:26
Temat postu:
Tutaj można przeczytać jak w PKP PR ustawiano przetargi przetargi na druk SRJP:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=50330#50330
anas - 18-10-2009, 16:49
Temat postu:
Ciekawi mnie jedno czy to będzie SRJP wszystkich przewoźników czy tylko pociągów osobowych? Exclamation Question
Rodriges - 19-10-2009, 21:18
Temat postu:
A tu poniżej jest oferta pracy dla osoby, która będzie dokonywała poprawek/zmian* w nowym rozkładzie jazdy.
* - wybierz właściwe

Pracownik ds. rozkładów jazdy
kowal331 - 20-10-2009, 10:01
Temat postu:
Nie wiem po co ten przetarg na druk Rozkładu Jazdy skoro wg informacji dzisiejszej Gazety Prawnej nie doszło do porozumienia między Marszałkami województw a MI w sprawie uregulowania kwestii zadłużenia.Oznacza to,ze PR przestana w najbliższym czasie funkcjonowac.Trzeba sie przygotowac na sytuacje ,w której w 40 miejscowym autosanie pks,czy prywaciarza ,będzie sie upychać po 100 osób
Radek - 14-11-2009, 18:09
Temat postu:
Przetarg jednak rozstrzygnięto - rzekomo 17 września. Ogłoszenie o tym nie znajduje się w dziale Wyniki, lecz w dziale Ogłoszenia. Wygrała ta sam firma, co rok temu:
www.pr.pkp.pl/img_in//Zalaczniki_do_ogloszen(PRZETARGI)/CENTRALA/ROZKLAD%20JAZDY%202009/document2009-10-27-115146.pdf
Zaskakująco niska cena: 343.370,70 zl brutto, czyli ok. połowa ceny ubiegłorocznej?

[ Dodano: 17-11-2009, 19:02 ]
Czyli rozkład też będzie o połowę cieńszy, tzn. tylko osobowe i interregio PR?

[ Dodano: 16-08-2010, 12:33 ]
Na stronie PR pojawiła się już informacja o przetargu na SRJP 2010/2011:
http://www.przewozyregionalne.pl/przetargi,ogloszenia,ogloszenia-o-wszczeciu-postepowan-wg-ustawy-pzp,s,0,5986.html

Ogłoszenie pojawiło się 9 sierpnia, termin składania ofert - 18 sierpnia, trochę krótko jak na okres urlopowy. Będzie za to 1 aktualizacja papierowa - w czerwcu 2011.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group